夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


101#
發表於 17-4-23 20:22 |只看該作者

回覆樓主:

冇小朋友就離婚啦, 佢個心都唔響你度。 放過自己吧。


大宅

積分: 1006


102#
發表於 17-4-23 20:30 |只看該作者

回覆樓主:

唔好令自己痛苦落去,揀一條自己應該行嘅路。


複式洋房

積分: 209


103#
發表於 17-4-23 23:35 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

三年前我老公都識咗個大陸女人

我2個星期內就去辦離婚,我2015年分居,但我寫2013,唔駛等兩年,成全佢。

如果你仍然想同你先生一齊,可PM我比advice 你


複式洋房

積分: 261


104#
發表於 17-4-24 22:38 |只看該作者
放過自己啦


男爵府

積分: 8832

畀面勳章


105#
發表於 17-4-25 12:31 |只看該作者
佢都好夠膽死要你揀離婚/接受小3。無恥到極! 佢睇死你唔夠薑同佢離,離啦! 咁委屈自己同人share個老公做咩! 無左佢又唔使死


大宅

積分: 1688


106#
發表於 17-4-25 18:26 |只看該作者
走得快好世界,快走吧


大宅

積分: 1975


107#
發表於 17-4-25 19:02 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-4-20 08:59
一而再,再而三咁背叛你,點繼續呀……放生自己啦



大宅

積分: 1975


108#
發表於 17-4-25 19:05 |只看該作者
趁佢依家仲未玩失蹤,都係快啲離婚放生自己,無謂再糾纏下去辛苦自己啦。


子爵府

積分: 13784


109#
發表於 17-4-26 10:19 |只看該作者
唔甘心? 如果你有個囡, 情況跟你現在一樣, 你會怎勸她?


男爵府

積分: 8382


110#
發表於 17-4-26 14:25 |只看該作者
我果件斷斷續續同個小三好咗六年, 會斷是騙人的.
當, 我選擇了離婚, 成個人輕鬆哂,
不用再猜疑, 不用再傷心.


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


111#
發表於 17-4-26 16:35 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

咁佢擺到明「食滑妳」噃!如果我係妳就趁自己仲有幾分姿色,寧願挺起胸膛分得清清楚楚啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 5300


112#
發表於 17-4-28 12:36 |只看該作者
TropyC 發表於 17-4-26 14:25
我果件斷斷續續同個小三好咗六年, 會斷是騙人的.
當, 我選擇了離婚, 成個人輕鬆哂,
不用再猜疑, 不用再傷心 ...

本帖最後由 Sams 於 17-5-5 21:24 編輯

按錯左


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


113#
發表於 17-4-28 13:00 |只看該作者
jump.jump 發表於 17-4-20 05:51
成件事其實你自己有份搞到呢一步,你放手罷,感情事無得勉強,呢個明顯唔係一個屬於你既男人
...

同意 , 只會俾一次機會 , 你已經俾佢知道你唔捨得佢 , 咁佢重點會珍惜你吖 , 樓主放手喇 , 要自己愛惜自己呀 。


男爵府

積分: 6304


114#
發表於 17-4-28 13:11 |只看該作者

回覆:C6有小三 唔甘心離婚

唔甘心離婚好呀!等等等?


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


115#
發表於 17-4-28 13:12 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-20 08:44
其實我好少回應呢類問題,但係我只係想比啲提意你!
你只係唔甘心,你唔係唔甘心無左九年,而唔甘心上次無 ...

叻叻 , 祝福你 , 努力加油 。


大宅

積分: 2083


116#
發表於 17-4-28 13:57 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 17-4-28 13:12
叻叻 , 祝福你 , 努力加油 。

我而家好好呀!嫁左個好老公,真係衰嘅唔趕走,好嘢點會嚟呢


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


117#
發表於 17-4-28 14:08 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-28 13:57
我而家好好呀!嫁左個好老公,真係衰嘅唔趕走,好嘢點會嚟呢

係呀 , 衰嘅唔走 , 好嘅點會嚟 。


大宅

積分: 3028


118#
發表於 17-4-29 10:45 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

就算你今日唔同佢離婚,小三迫佢一迫,佢都會同你離婚。佢已經決定同小三一齊生活,佢地會生bb,或者小三要求佢申請佢嚟香港,係意料之內,好快會發生嘅事。
除非你唔離婚係另有打算,例如分佢錢,離婚後贍養費等等,否則,何必為左一個賤男浪費自己青春同時間?搵過個好過啦⋯⋯


大宅

積分: 1873


119#
發表於 17-4-29 11:57 |只看該作者
我係男人都覺佢仆街


大宅

積分: 1873


120#
發表於 17-4-29 12:05 |只看該作者
neednicole 發表於 17-4-22 20:34
有小小明白你心情,前男朋友爸爸有女人,唔做野,每晚返屋企當酒店同拎錢,佢老婆會俾錢佢用,前男朋友媽咪 ...
同我以前個舊同事一樣?不過就唔同,佢就經濟無問題,剛退休,跟左派組織上大陸做果d希望工程果類野
比老婆發現左,即離婚……

之後同一故事,又係翻香港住……又係湊細路

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo