夫婦情感

跳至

首頁
45678...11

尾頁
   1


大宅

積分: 2273


101#
發表於 17-5-1 13:46 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-1 13:03
係,答佢“係“
一了百了
呢個男人,要黎把鬼。
我答佢係佢話我成日諗埋一邊,情緒有問題


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


102#
發表於 17-5-1 13:46 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 13:36
我的處境進退兩難啊
你根本冇得進,目前你只有趁尼段時間安排個小朋友8月入學然後搵返份工,就算返到工都唔好話實有幾錢人工,要保障自己行先。


大宅

積分: 2273


103#
發表於 17-5-1 13:49 |只看該作者
babyhi 發表於 17-5-1 13:46
你根本冇得進,目前你只有趁尼段時間安排個小朋友8月入學然後搵返份工,就算返到工都唔好話實有幾錢人工, ...
我搵緊人湊BB因之前搵到人湊要$6K,想搵平D因為我人工唔高


大宅

積分: 2273


104#
發表於 17-5-1 13:51 |只看該作者
babyhi 發表於 17-5-1 13:09
叫佢俾條數你睇,有數有真相
佢都話計係數比我睇但計咗成個月都未見佢計出來


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


105#
發表於 17-5-1 14:02 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 13:51
佢都話計係數比我睇但計咗成個月都未見佢計出來
全部藉口。其實有冇錢剩你都心中有數。佢有冇拎錢返佢屋企?搵99揍得嗎?


翡翠宮

積分: 79228


106#
發表於 17-5-1 14:16 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 13:46
我答佢係佢話我成日諗埋一邊,情緒有問題

我係你,就離婚,過去媽咪度定一定神先
再決定下一步點行

呢個男人不單不能带幸福比你
佢直頭令到你既 future 非常不幸


子爵府

積分: 13149


107#
發表於 17-5-1 14:53 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 17:41
我有D灰啦,同老公講我出嚟做嘢,BB搵人湊但佢堅持5比~唉都5知點

如果係咁,出黎做野又唔俾,我會直接同佢講錢從何來?樓主你D積蓄遲早用完,你有公有D賴皮,認真同佢傾


子爵府

積分: 13149


108#
發表於 17-5-1 15:14 |只看該作者
睇曬先知你老公係賴皮王同佢講$呢個問題已經冇意思出黎做野12K都好丫,點都有1k2K剩,仲有強積金當儲少少,好過依家乜都冇,仲要借比你老公


大宅

積分: 2273


109#
發表於 17-5-1 15:33 |只看該作者
babyhi 發表於 17-5-1 14:02
全部藉口。其實有冇錢剩你都心中有數。佢有冇拎錢返佢屋企?搵99揍得嗎? ...
佢5洗比錢屋企,我奶奶5喺度了


大宅

積分: 2273


110#
發表於 17-5-1 15:36 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-1 14:16
我係你,就離婚,過去媽咪度定一定神先
再決定下一步點行
呢個問題我都有諗過,我要搵機會同佢嚟個大攤牌睇吓點先


大宅

積分: 2273


111#
發表於 17-5-1 15:38 |只看該作者
Natalie625 發表於 17-5-1 15:14
睇曬先知你老公係賴皮王同佢講$呢個問題已經冇意思出黎做野12K都好丫,點都有1k2K剩,仲有 ...
係等阿B再大D另一邊我搵緊人湊B


子爵府

積分: 11164


112#
發表於 17-5-1 16:56 |只看該作者
你老公自私到死,覺得你唔洗返工係屋企湊b好輕鬆,佢返工辛苦又出晒錢養家,覺得你係頭家無付出,所以咪成日陰d多d咁要你用積蓄對頭家有「付出」

搵日佢放假比個b佢湊下,佢唔落手落腳做過唔會明你既感受,夜晚bb喊踢佢起身湊b,佢日日返到黎淨係扮大爺,但又唔比錢養你賤到爆。一係同佢掉返轉,佢覺得你日日係屋企咁歎,你去返工佢係屋企做家庭主夫睇下點囉


瑪瑙宮

積分: 139710


113#
發表於 17-5-1 19:59 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-1 14:16
我係你,就離婚,過去媽咪度定一定神先
再決定下一步點行
同意,重衰过未嫁,未見过男人咁衰格,把鬼。


大宅

積分: 3844


114#
發表於 17-5-1 20:12 |只看該作者
呢d男人真係食屎,用經濟封鎖去控制女人。

揾萬二,用咗六千托兒,唔可以話唔值。

你用時間勞力買返尊嚴,呢樣無價!


大宅

積分: 1390

開心吸收勳章


115#
發表於 17-5-1 20:22 |只看該作者
比悶自己d錢自己信任既人, 同老公講錢已用完, 你唔食阿b都要食嫁, 到時佢唔比都唔得


水晶宮

積分: 60629


116#
發表於 17-5-1 20:27 |只看該作者
唔夠錢,又唔比你返工,又唔比錢你你仲要嘔錢出嚟,佢想點?
出嚟搵份萬幾蚊,用6,7000喺托兒到都仲有數圍


水晶宮

積分: 60629


117#
發表於 17-5-1 20:29 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 22:45
你識好多個男人都係咁?灰曬

男人係要迫,我同c6搵嘅數係差唔到2000蚊,我都要佢比曬所有嘢,呢d係男人應有嘅擔帶!都係我迫出嚟
唔發惡當我病貓


水晶宮

積分: 60629


118#
發表於 17-5-1 20:36 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 17-5-1 20:12
呢d男人真係食屎,用經濟封鎖去控制女人。

揾萬二,用咗六千托兒,唔可以話唔值。

仲有樣你未講,好緊要
出返嚟做嘢起碼唔會同社會脫節,要走都唔係太難


大宅

積分: 2881


119#
發表於 17-5-1 21:56 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 10:39
佢26K至30K係扣咗MPF , 我同佢講出返嚟做嘢因為無錢用,佢反問我係咪覺得喺屋企湊BB無自由?生之前5係預咗 ...

我覺得佢無考慮你感受, 試下再同佢傾傾, 傾唔掂的話, 我覺得佢唔重視你感受!


大宅

積分: 2273


120#
發表於 17-5-1 22:23 |只看該作者
艾森 發表於 17-5-1 16:56
你老公自私到死,覺得你唔洗返工係屋企湊b好輕鬆,佢返工辛苦又出晒錢養家,覺得你係頭家無付出,所以咪成 ...
佢話佢會比$3,4k比佢契媽湊(佢天真到以為$3,4K佢契媽會制)咁樣我就5洗話喺屋企但好忙啦

首頁
45678...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo