自由講場

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 9041


101#
發表於 17-8-6 07:29 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-8-5 23:23
佢會自動打開, 如果無開,試下睇下你係咪set 錯左15mins rinse program!

希望幫到你! 再吾得, 即call ...

有打開呀,但入面仲有好多洗碗粉,d碗唔乾淨好似齋用水沖過咁。


子爵府

積分: 11523


102#
發表於 17-8-6 09:21 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-6 07:29
有打開呀,但入面仲有好多洗碗粉,d碗唔乾淨好似齋用水沖過咁。

會唔會放好多野?頂住左個粉位都會清唔到洗碗粉
不如試下用另一個mode唔用29分鐘mode,空機試下睇睇有無事,因為我一日集齊所有碗筷㷛一次過洗,我用eco mode3:45洗,試過一次太貪心兩個㷛加大量碗碟,頂住左粉位洗得唔乾淨


禁止訪問

積分: 27698


103#
發表於 17-8-6 10:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1954


104#
發表於 17-8-6 10:14 |只看該作者

回覆樓主

我用座地款用左2年,已經成為生命中不何欠缺既1部分!


男爵府

積分: 9041


105#
發表於 17-8-6 17:15 |只看該作者
Pooh529 發表於 17-8-6 09:21
會唔會放好多野?頂住左個粉位都會清唔到洗碗粉
不如試下用另一個mode唔用29分鐘mode,空機試下睇睇有無事 ...

可能係因為放得太多野檔住果個粉盒,我試過放少啲野又無事,繼續觀察下先


珍珠宮

積分: 34064


106#
發表於 17-8-13 10:36 |只看該作者

回覆樓主

Upppp


別墅

積分: 682


107#
發表於 17-8-13 10:58 |只看該作者

回覆樓主

想買大S
有咩model 大家係推薦的?


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


108#
發表於 17-8-13 11:01 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-6 07:29
有打開呀,但入面仲有好多洗碗粉,d碗唔乾淨好似齋用水沖過咁。
你個洗粉盒濕呀,有水放洗粉落去就回痴實,打開都出唔倒。make sure 個盒係乾先放洗粉入去。


禁止訪問

積分: 27698


109#
發表於 17-8-13 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13559


110#
發表於 17-8-13 11:03 |只看該作者

回覆樓主

我用左兩個月,係細d,不過夠哂兩大一小家庭用,有時唔夠位擺煲,咪儲埋下一機洗。總之唔駛洗碗就正!

而易潔煲pan 就不嬲都要手洗架啦~無問題!

我d 洗碗粉,粒,係送機黎時西門子送埋。


子爵府

積分: 13559


111#
發表於 17-8-13 11:07 |只看該作者

回覆樓主

有無jm 分享 擺位技巧,一次過可以洗多d 碗


男爵府

積分: 9041


112#
發表於 17-8-13 14:13 |只看該作者
Evilgrin 發表於 17-8-13 11:01
你個洗粉盒濕呀,有水放洗粉落去就回痴實,打開都出唔倒。make sure 個盒係乾先放洗粉入去。 ...

我之前應該係放得唔好阻住洗碗粉個出水口,而家無事喇。不過奇怪九陽,rasonic果啲機仔塞到滿哂都洗到,但原來西門子唔可以塞滿洗...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


113#
發表於 17-8-13 15:59 |只看該作者
vvevv 發表於 17-8-13 14:13
我之前應該係放得唔好阻住洗碗粉個出水口,而家無事喇。不過奇怪九陽,rasonic果啲機仔塞到滿哂都洗到,但 ...

機仔都係粉盒位,西門子就算要就番個粉盒位都放得多過果兩部機仔多多聲


男爵府

積分: 9041


114#
發表於 17-8-13 17:09 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-8-13 15:59
機仔都係粉盒位,西門子就算要就番個粉盒位都放得多過果兩部機仔多多聲
...

我本來想買pansonic,但要淘寶,仲要俾$1,200搵人黎安裝,仲貴過買西門子,成$3,4xx人仔,又無保養,最後放棄左。唔知pansonic果款係唔係大過西門子少少呢。


子爵府

積分: 14065


115#
發表於 17-8-13 17:17 |只看該作者
想問各位jm會否放小朋友膠碗?(碗耐熱120度)我試過洗完有d唔知咩印係碗度。


大宅

積分: 2926


116#
發表於 17-8-18 16:22 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-11 23:02
有無意見,大家交流吓,好似比較小有人提及,Thank you!

我想問用坐枱西門子既 JM 你哋是否經常清洗隔渣嗰個位架?


洋房

積分: 95


117#
發表於 17-8-23 21:07 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:48
本帖最後由 susi1024169 於 17-5-13 15:55 編輯

洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 時間:1:15(好 ...

這是西門子座檯機嗎?可以放咁多碗碟?是的話,我馬上買


男爵府

積分: 9041


118#
發表於 17-8-23 21:55 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-8-18 16:22
我想問用坐枱西門子既 JM 你哋是否經常清洗隔渣嗰個位架?

我通常清哂渣先放入去,無刻意再清隔渣位,間中開黎睇咋。


男爵府

積分: 9041


119#
發表於 17-8-23 21:58 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:48
本帖最後由 susi1024169 於 17-5-13 15:55 編輯

洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 時間:1:15(好 ...

個碗咁頂住粉口位無問題嗎?我而家專登留位係果個位俾粉出。


男爵府

積分: 9041


120#
發表於 17-8-23 22:00 |只看該作者
sylsylwen2007 發表於 17-8-23 21:07
這是西門子座檯機嗎?可以放咁多碗碟?是的話,我馬上買

我用座台暫時最多可以放一個煮面煲加一個煎pan,加4個碗,4隻碟,加其他筷子湯匙等。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo