夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   9


男爵府

積分: 6783


101#
發表於 17-8-24 19:21 |只看該作者
jc66899 發表於 17-8-24 10:59
所以我真係唔明佢諗乜,就算同D C9傾湊仔經都唔洗傾得咁埋丫...對方亦有老公,真係唔明點解唔避忌下...
...

睇緊啲


子爵府

積分: 13146


102#
發表於 17-8-24 20:38 |只看該作者
jc66899 發表於 17-7-24 15:19
自己係在職媽媽,小朋友返緊小學,老公就專心湊小朋友,一直以來都相安無事....自從小朋友升上小學後,老公就同 ...

真係替妳慘。


子爵府

積分: 13146


103#
發表於 17-8-24 20:43 |只看該作者
jc66899 發表於 17-7-25 10:35
我明,感覺好似早上我返工時佢有第2個陪,放工後又回復正常既感覺,又或女方亦因有家庭各取所需..
...

两個都係mark住屋企嗰個賺既錢,然後出去搵情人。两個都咁賤!


大宅

積分: 3570


104#
發表於 17-8-25 08:18 |只看該作者
jc66899 發表於 17-7-24 15:19
自己係在職媽媽,小朋友返緊小學,老公就專心湊小朋友,一直以來都相安無事....自從小朋友升上小學後,老公就同 ...

日久生情


別墅

積分: 662


105#
發表於 17-8-25 10:51 |只看該作者
萍pig 發表於 17-8-24 20:43
两個都係mark住屋企嗰個賺既錢,然後出去搵情人。两個都咁賤!
因為2邊都mark住屋企果個,又有家庭樂又有情人,可樂而不為...


複式洋房

積分: 133


106#
發表於 17-8-25 10:55 |只看該作者
eddie男子 發表於 17-8-25 08:18
日久生情
真係感到很無言,冇諗過會有呢D事發生..


複式洋房

積分: 133


107#
發表於 17-9-27 10:43 |只看該作者
我終於跟左一次,確實佢湊完仔返學後同個女人食野然後不知去向,到昨晚收工後返到屋苑後又見到C6帶住仔同埋個女人,女人個仔一齊,但我冇行埋去,我企在自己果座樓下,之後我問C6,佢話咁啱撞到喎,直覺話我知,C6湊完仔返學就去同個女人幽會,放學後又約埋一齊做功課,我真係無言,唔知點做...


大宅

積分: 1641


108#
發表於 17-9-27 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

叫佢去返工,你自己湊返個仔得唔得?

個仔幾歲? 都已經返學,咁不如2公婆都去返工,不過放工再做家務會比而家辛苦啲,但多左錢。。一係同c6講想儲多d 錢比個仔and想自己湊返多啲,叫佢都去返工,你就做pt time啦。

其實可能無咩既,c9湊仔真是好悶,只同返c9先岩咀型,而湊仔公少之少,佢都是同返岩咀型既人make fd啫。。只不過男女有別,如果係自己老公緊會擔心啦


複式洋房

積分: 133


109#
發表於 17-9-27 11:48 |只看該作者
回覆 Ccccccc 的帖子

7歲,事關我份工好穩定加上C6係都話唔放不下個仔,我都冇佢辦法


男爵府

積分: 9856


110#
發表於 17-9-27 16:14 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-27 10:43
我終於跟左一次,確實佢湊完仔返學後同個女人食野然後不知去向,到昨晚收工後返到屋苑後又見到C6帶住仔同埋個 ...

下,甘我接受吾到。。。有無問仔返學時佢去左邊?


複式洋房

積分: 133


111#
發表於 17-9-27 16:49 |只看該作者
本帖最後由 jc66899 於 17-9-27 16:50 編輯
Esther_531 發表於 17-9-27 16:14
下,甘我接受吾到。。。有無問仔返學時佢去左邊?

我冇問,因當日我係請左幾個鐘頭假去跟下佢,唔想俾佢知我係遲返工,我知個女人係我地住同一個屋苑


子爵府

積分: 10792


112#
發表於 17-9-27 17:12 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-27 16:49
我冇問,因當日我係請左幾個鐘頭假去跟下佢,唔想俾佢知我係遲返工,我知個女人係我地住同一個屋苑
...

女人個仔套校服是否同你仔一樣同一間學校,放工時如果你唔現身在自己屋企留下,見到佢地應該跟個女人,睇下個住邊座,如可以跟埋上樓,起碼知佢住邊到,問下你個仔,知唔知小朋友個名,讀邊班和住邊到。


大宅

積分: 4899


113#
發表於 17-9-27 17:13 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-27 16:49
我冇問,因當日我係請左幾個鐘頭假去跟下佢,唔想俾佢知我係遲返工,我知個女人係我地住同一個屋苑
...

仔返全日?安排佢煮晏晝跟住送去學,得嗎!


複式洋房

積分: 133


114#
發表於 17-9-27 17:18 |只看該作者
小虎豬媽媽 發表於 17-9-27 17:12
女人個仔套校服是否同你仔一樣同一間學校,放工時如果你唔現身在自己屋企留下,見到佢地應該跟個女人,睇 ...
邊座我就唔知,只知道佢仔讀邊間學校同我仔果間唔同,仔都有講同佢一齊做功課,話係撞到,估計係C6安排扮撞到,怕仔話我知係約埋


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


115#
發表於 17-9-27 18:13 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-27 17:18
邊座我就唔知,只知道佢仔讀邊間學校同我仔果間唔同,仔都有講同佢一齊做功課,話係撞到,估計係C6安排扮撞到, ...
唔同校有乜好傾呢,你C6 99%有古惑。
不如你諗下自己想點。
如果諗住離婚,
先做好資產管理,
豪一萬幾千搵私家偵探搜集佢通姦証據,
順手爭返個仔。
如果你想俾個機會佢,
就踢佢出去搵工,
唔好再養佢。


複式洋房

積分: 133


116#
發表於 17-9-28 09:52 |只看該作者
soso1227 發表於 17-9-27 18:13
唔同校有乜好傾呢,你C6 99%有古惑。
不如你諗下自己想點。
如果諗住離婚,
好討厭C6成日同D女人傾得咁埋,我講出來又話我唔大方,又話正常社交,受唔住了,另外果女人自己都有3個小朋友都成日要痴我老公博咩?


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


117#
發表於 17-9-28 10:29 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 09:52
好討厭C6成日同D女人傾得咁埋,我講出來又話我唔大方,又話正常社交,受唔住了,另外果女人自己都有3個小朋友都 ...
佢話正常社交?咁老婆唔鍾意佢同D女人咁close,
正常係咪應該收斂D先?
佢太得閒嘞,唔憂柴憂米,
又唔使返工,又唔使做家務,
便心思思溝女。

你同佢講你被減薪,
叫佢去搵工先。


瑪瑙宮

積分: 139710


118#
發表於 17-9-28 10:48 |只看該作者
你再唔行動, 佢坐定粒六有人養有情婦, 但你又唔想囝無老豆, 咁唯有忍, 但, 你問心可以忍? 忍到幾耐? 睇住佢日日咁風流疏肝, 人妻有排玩.


瑪瑙宮

積分: 139710


119#
發表於 17-9-28 10:54 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 09:52
好討厭C6成日同D女人傾得咁埋,我講出來又話我唔大方,又話正常社交,受唔住了,另外果女人自己都有3個小朋友都 ...


你唔理佢佢一日胡天胡帝最好.


別墅

積分: 662


120#
發表於 17-9-28 11:02 |只看該作者
你C6俾你養懶晒,乾脆D叫佢去返工,仔就俾工人或本地EE湊,真心替你唔抵又要養C6,你C6就太得閒去溝C9,或者你C6可能同人地講佢有投資或做FREELANCE先令D C9上釣,正常女人唔會鐘意一個冇收入又要老婆養既男人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo