自由講場

跳至

首頁
45678...16

尾頁
   3


大宅

積分: 1904


101#
發表於 17-9-26 09:03 |只看該作者

回覆樓主:

個個都話趕趕趕所以要左行, 漠視安全性
如果真係甘趕,即係時間管理出現問題, 預鬆d時間真係甘難?


侯爵府

積分: 20606


102#
發表於 17-9-26 09:03 |只看該作者

回覆樓主:

我又覺得單邊排留返左邊通道安全啲,萬一前面個人上到梯頂/落到梯底,突然煞停或塞住,我可以即刻閃過左邊通道避開佢,左右企人,前面有事就走唔到。


伯爵府

積分: 15408

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


103#
發表於 17-9-26 09:03 |只看該作者
jeannietsui 發表於 17-9-26 08:56
好煩
既然係咁
不如建議所以電梯改為只夠單人站立嘅闊度

應該改全樓梯,所有人都要行,行唔到就排隊搭


琥珀宮

積分: 182774

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


104#
發表於 17-9-26 09:03 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 09:00
agree. 呢啲月經post, 攞黎拗。
慣架啦


子爵府

積分: 11011


105#
發表於 17-9-26 09:04 |只看該作者

回覆樓主

我覺得好好喎!有時趕時間俾人塞住哂都好火!
電梯行點都快過行樓梯囉,如果趕時間!


琥珀宮

積分: 191357

馬年勳章


106#
發表於 17-9-26 09:04 |只看該作者
amywon 發表於 17-9-26 08:11
我試過不是繁忙時間,拖住小朋友3,4歲我企右佢企左,往下在ifc站,當時到中間一半條梯都算長,有一名外藉 ...

我都試過,但未至於跌左落下一級咁誇,去到上環中環呢d站情願搭,反正拖住細路唔趕得去邊都係行下街,如樓梯唔太長就行樓梯算數,諗起朗豪坊單野就驚,拖住個仔,唔會計較呢d野


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 17-9-26 09:04 |只看該作者
MsBusy 發表於 17-9-26 08:17
機電工程署助理署長彭耀雄及電梯業總工會理事長謝景華今早接受香港電台訪問,就近日朗豪城扶手梯發生意外, ...

朗豪坊條梯真係比人左行右企出事...哈


大宅

積分: 1904


108#
發表於 17-9-26 09:05 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 09:01
大把站嘅樓梯唔知響邊

懶到唔去搵,梗係唔知樓梯響邊其實d指示牌都幾清晰


珍珠宮

積分: 32683


109#
發表於 17-9-26 09:05 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

非常同意,超愚蠢的想法


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


110#
發表於 17-9-26 09:09 |只看該作者
klvisbaba 發表於 17-9-26 09:05
懶到唔去搵,梗係唔知樓梯響邊其實d指示牌都幾清晰

講左趕時間,仲搵樓梯咩


禁止訪問

積分: 8262


111#
發表於 17-9-26 09:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5609


112#
發表於 17-9-26 09:12 |只看該作者
如果我無拖住小朋友無所謂, 但一拖住, 只可以上下各一級, 又帶住個書包, 喲人一路行一路會撞到個大書包, 一隻手要拖小朋友, 一隻手又要握住電梯, 都有喲危險


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


113#
發表於 17-9-26 09:12 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

好奇怪邊個站極少人行?地鐵有升降機優先畀行動唔放便,扶老攜幼等人企定定去到目的地,MTR大眾運輸鐵路當然要滿足唔同人要求。
淡淡的來, 好好的去 ....


男爵府

積分: 9955


114#
發表於 17-9-26 09:12 |只看該作者

回覆樓主

日本佢地都係左行右企,人地鐵梯米又係咁。香港以前人少,而家人多,咩問題都出晒黎。好鬼煩


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


115#
發表於 17-9-26 09:16 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)
有樓梯的, 真係應該行樓梯. 好多電梯隔離就係樓梯, 但唔知點解d人唔行樓梯, 係要行電梯.搞到好多想企的人, 都要被迫住行埋一份. 多人時, 想攝過去企個邊, 又唔易.

如果趕時間, 一係早15分鐘出門, 一係行樓梯


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


116#
發表於 17-9-26 09:17 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 09:09
講左趕時間,仲搵樓梯咩

我唔信講話唔同意嘅人,一次都未行過電梯囉,對住個鍵盤就扮晒聖人。唔知以為BK個個係天上派落黎 一係就從未打過Office 工


伯爵府

積分: 15408

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


117#
發表於 17-9-26 09:18 |只看該作者
teaspoon 發表於 17-9-26 09:12
日本佢地都係左行右企,人地鐵梯米又係咁。香港以前人少,而家人多,咩問題都出晒黎。好鬼煩
...

日本人做什麼都是對的


子爵府

積分: 12662


118#
發表於 17-9-26 09:20 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...
我其實覺得OK左行右企, 特別係轉車線, 趕時間就左邊, 唔趕又唔想行就右邊, 有時右邊冇位, 左邊我都會慢慢行, 後面冇人我又唔趕, 我會企. (不過只係向上, 向下我通常行樓梯-如果我趕時間, 再唔係就企定定)


男爵府

積分: 9955


119#
發表於 17-9-26 09:20 |只看該作者
EmilyBB 發表於 17-9-26 09:18
日本人做什麼都是對的

開放心胸。唔好咁窄,人地好既就學。為執著而執著,唔會進步。自己做得唔好就改進。


伯爵府

積分: 15408

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


120#
發表於 17-9-26 09:20 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 09:17
我唔信講話唔同意嘅人,一次都未行過電梯囉,對住個鍵盤就扮晒聖人。唔知以為BK個個係 ...

可能真係無行過㗎!

首頁
45678...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo