夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2144


101#
發表於 17-10-2 15:31 |只看該作者
hhz 發表於 17-10-2 15:25
樓上有jm講左未必可以唔落佢名的。不如你睇下可唔可以錄佢影或音。萬一要上庭,咁俾個官睇佢根本唔緊張小 ...

吾只佢吾愛惜bb, 連佢全家都係吖!佢全家在我大肚時無關心過我,理過我!仲暗算我!又講過我生bb 吾會幫我!如果bb跟佢,可能連奶粉都無人餵!試問我如何忍心bb 跟著宜家人受苦呢?


大宅

積分: 2144


102#
發表於 17-10-2 15:34 |只看該作者
Muimuipoon 發表於 17-10-2 15:18
如果真係去到咁盡咁冇弯轉,依家離婚你攞到bb撫養權勝数大好多,到時出世纸可以唔用佢個姓氐。
...

我有諗過最差係、佢返工時我帶bb 走!佢根本吾會知道我去邊,一定吾會搵到我!到時佢應該想打官司都難!


大宅

積分: 3844


103#
發表於 17-10-2 15:43 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:08
佢話照超聲波只是滿足我自己的私欲,每次照bb 好健康,根本可以吾使照,只要去醫院產檢就足夠!

其實,私 ...

政府醫院產檢得好少次數(我得3次,無結構照要自己出去揾),暫時係照oscar 至照過一次超聲波,又無得俾返相⋯⋯

講到係為左一己私慾咁難聽,我暫時未聽過有bb 嘅媽媽剩係去政府。私家產檢有平有貴,但大多數落樓唔會過千(我去沙田翹康林兆強500一次),我大概3個星期去一次。

Check 得密一來安心d, 2來生仔真係有好多狀況,例如生長合唔合乎標準,心跳正唔正常⋯⋯呢d係照超聲波至知道⋯⋯

而家仲喺肚度,洗嘅錢仲有限,第日生出來供書教學至係戲肉⋯⋯

希望你老公係一時意氣至講呢d說話⋯⋯


大宅

積分: 3844


104#
發表於 17-10-2 15:48 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:31
吾只佢吾愛惜bb, 連佢全家都係吖!佢全家在我大肚時無關心過我,理過我!仲暗算我!又講過我生bb 吾會幫我 ...

佢嗰家人⋯⋯真係好自私好自私嘅人至講得出呢d說話⋯⋯

點可以對個陀住b嘅大肚婆講呢d說話?

無情到令人心寒⋯⋯


大宅

積分: 3844


105#
發表於 17-10-2 15:50 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:34
我有諗過最差係、佢返工時我帶bb 走!佢根本吾會知道我去邊,一定吾會搵到我!到時佢應該想打官司都難!
...

不如試下去婚姻輔導?

了解大家對婚姻嘅期望,同睇下有無彎轉⋯⋯


大宅

積分: 4263


106#
發表於 17-10-2 18:37 |只看該作者

回覆樓主

嫁個冇本事,又斤斤計較,又懶勁叫老婆唔好做嘅男人


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


107#
發表於 17-10-2 20:20 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:26
但我依家無工作,再加上佢一定吾會肯離婚!好難逼到佢去簽名同意!

唔洗佢同意,分居兩年就自動離婚架啦,唔到佢同唔同意。

同埋你無工作唔代表你唔可以離開佢,我覺得佢只會一日比一日咁挑剔你,cut俾你嘅錢直至零為止。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


108#
發表於 17-10-2 20:22 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:34
我有諗過最差係、佢返工時我帶bb 走!佢根本吾會知道我去邊,一定吾會搵到我!到時佢應該想打官司都難!
...

到時你自己帶bb一走了之,真係打起官推來,唔著數嘅係你。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


109#
發表於 17-10-3 01:59 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 11:00
無可能原諒佢父母,因為受委屈的係我,我無可能自找麻煩去討好2個曾經傷害我、逼遷我的人!

更何況佢地根 ...

你當年分租,俾幾多錢6299?會唔會都係俾4千?如果係,佢可能覺得你俾4k男家就唔得,俾4k女家仲要佢貼就得,所以唔忿氣。


子爵府

積分: 10155


110#
發表於 17-10-3 07:23 |只看該作者
生兒育女係使好多,可能佢超出左預算。
無論點,第一時間都要多謝同感激佢,佢覺得付出得不到回報。

至於父母果邊,傾下呢幾個月暫停,你搵到工再還返呢幾個月條數啦,父母會明既。

我懷孕期間都有搵兼職同散工,你諗諗


子爵府

積分: 10155


111#
發表於 17-10-3 07:27 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 23:06
係,越對得佢耐,越覺得佢自私!我想,此刻係我最難捱的關!

只要我順利生好bb, 應該可以好快搵到工!但b ...
出世紙唔落佢名,佢想爭都冇資格


子爵府

積分: 10155


112#
發表於 17-10-3 07:43 |只看該作者
婚生子女一定要落爸爸姓?我以為由媽媽決定,因為佢先知邊個係親生老豆。
咁同姦夫生,又要落老公姓?乜法例黎架


別墅

積分: 806


113#
發表於 17-10-3 08:01 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,冷靜,好好步署,如果出世紙唔落佢名,可能爭取唔倒贍養費,你會唔會考慮照落佢名,之後同bb改姓?搵律師問下好d


大宅

積分: 2144


114#
發表於 17-10-3 09:10 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-10-3 01:59
你當年分租,俾幾多錢6299?會唔會都係俾4千?如果係,佢可能覺得你俾4k男家就唔得,俾4k女家仲要佢貼就得, ...

當時我地一齊住,俾左成萬幾文!只是佔左一間房,佢亞媽連家用中的飯$ 都自己袋埋!口講應承會煮,但日日返去無飯食,要自己另外出街食或買外賣!俾佢亞媽的家用從來無用在我們身上,連一張紙巾都是自己買!

未結婚前已一齊住,差不多幾年了!當時佢地2老無咁過份,我都算!當我俾的家用係孝敬佢地!但結婚後有左bb, 佢地實在太過份,太無良了!佢亞媽$照袋吾煮吾理我都吾緊要了,點解仲要背後逼我c6 吾好幫我坐小月?所以我忍無可忍先爆佢的!

話倒貼,都應該係我倒貼了!


子爵府

積分: 10424


115#
發表於 17-10-3 22:34 |只看該作者

回覆樓主:

同你爸、媽商量,BB出世後如肯幫手湊,倒不如現在就離開這個衰人,反正繼續行落去,唔見得有幸福,多個人洗費自然多,只會家無寧日,為錢而嘈


子爵府

積分: 11389


116#
發表於 17-10-4 01:57 |只看該作者

回覆樓主

你c6真心cheap. 勸你生完快快搵工,繼續咁落去遲吓有排受,連樽鹽都冇


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


117#
發表於 17-10-4 04:09 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-3 09:10
當時我地一齊住,俾左成萬幾文!只是佔左一間房,佢亞媽連家用中的飯$ 都自己袋埋!口講應承會煮,但日日 ...
下, 你俾得到萬幾蚊, 在外面租到間細細地既屋2人世界綽綽有餘啦, 使乜同6299住呀?
但而家追究邊個唔岩都無用了, 好明顯你c6唔想養你同俾錢你娘家, 你生完b可能真係要盡快搵工靠自己



大宅

積分: 2144


118#
發表於 17-10-4 09:52 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-10-4 04:09
下, 你俾得到萬幾蚊, 在外面租到間細細地既屋2人世界綽綽有餘啦, 使乜同6299住呀?
但而家追究邊個唔岩都無 ...

就是一直都俾咁多錢在男家,但食餐正常飯都無!我一早話搬,c6 吾肯!仲話住屋加水電煤都差不多了!

後來反面搬走,依家出來租都吾及同男家人住咁貴!無後悔過搬走!只是有左bb 後我無工作,c6在錢財方面多左意見,又抵毀我爸媽,我先咁委屈,咁伤心!

生bb 後都是出來工作好,吾好俾c6 以為佢有幾大犠牲,以為俾多$養我,事實無囉!

我以前份工好穩定,又喺呢行多年經驗,生b後搵工並非難事,只是難為左bb, 吾知搵邊個湊?


大宅

積分: 2144


119#
發表於 17-10-4 11:13 |只看該作者
hhz 發表於 17-10-2 20:22
到時你自己帶bb一走了之,真係打起官推來,唔著數嘅係你。

如果c6 親筆寫左協議書,承諾無論發生任何,絕不跟我爭奪bb! 如果打官司起來,有無用呢?(有佢簽名作實的)


侯爵府

積分: 24127


120#
發表於 17-10-4 13:16 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 09:52
就是一直都俾咁多錢在男家,但食餐正常飯都無!我一早話搬,c6 吾肯!仲話住屋加水電煤都差不多了!

後來 ...

請工人湊,屋企裝支cam, 我bb一出世就工人湊,工人好有心機湊,工人家務湊b煮飯都ok

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo