夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


101#
發表於 17-10-2 19:24 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 17:29
聽日佢話帶個仔出去BBQ,但冇我份囉
我驚我吾比,佢會上門夾個仔走
唔俾,容乜易佢送個仔返99度唔俾返你。你同個仔去街丶去公園又好,避一避,
你話個仔一定要你照顧,冇你跟住唔去得。


大宅

積分: 1674


102#
發表於 17-10-2 19:49 |只看該作者
babyhi 發表於 17-10-2 17:37
佢會唔會帶走個仔唔返黎架

本帖最後由 yinkib 於 17-10-11 16:04 編輯

Del


大宅

積分: 1674


103#
發表於 17-10-2 19:56 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-10-2 17:55
樓主講真如你沒能力照顧孩子也應安排他跟一個安全的人,你老公好明顯不是你又不能,要找社工幫你想法子,例 ...

我安排緊架啦


大宅

積分: 1674


104#
發表於 17-10-2 19:57 |只看該作者
homei888 發表於 17-10-2 17:58
其實唔關事,
假設你地申請左離婚,
你老公單人再申請上樓都好快有樓。

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:01 編輯

Del


大宅

積分: 1674


105#
發表於 17-10-2 19:58 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-10-2 18:02
冇你份都跟住去, 佢唔帶番囝番黎點算?

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:07 編輯

Del


大宅

積分: 1674


106#
發表於 17-10-2 19:59 |只看該作者
qee 發表於 17-10-2 18:33
可憐人自有可恨之處

我而家好憎佢


大宅

積分: 1674


107#
發表於 17-10-2 19:59 |只看該作者
cocofashion 發表於 17-10-2 18:41
你跟住佢同單親有咩分別

佢走左之後 我根本同單親冇分別!


大宅

積分: 1674


108#
發表於 17-10-2 20:01 |只看該作者
soso1227 發表於 17-10-2 19:24
唔俾,容乜易佢送個仔返99度唔俾返你。你同個仔去街丶去公園又好,避一避,
你話個仔一定要你照顧,冇你跟 ...

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:08 編輯

Del


男爵府

積分: 7911

畀面勳章


109#
發表於 17-10-2 20:15 |只看該作者

回覆樓主:

加油呀樓主,佢話因為你cut左佢8達通更加唔番,真係勁無賴,應該恭喜你,件垃圾走左,你千其唔好比佢番黎,你可以去搵社工,幫你度過難關先,攞綜緩都只係過度,明白一個有骨氣既人好難接受攞綜緩,但我覺得只要同自己講,過左依關就唔會再攞,千其唔好比件垃圾番你身邊,架車先報失,cut哂所有野,佢一定係睇死你唔會,食住你,你要堅強起黎,日後先有好日子,當為個仔將來唔好學到個咁既爸爸,加油


大宅

積分: 1674


110#
發表於 17-10-2 20:24 |只看該作者
GIBAI 發表於 17-10-2 20:15
加油呀樓主,佢話因為你cut左佢8達通更加唔番,真係勁無賴,應該恭喜你,件垃圾走左,你千其唔好比佢番黎, ...

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:08 編輯

Del


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


111#
發表於 17-10-2 20:25 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 19:49
岩岩我話比佢帶吾系吾得,不過我要跟埋出去
佢話我吾可以跟出去!
佢話同我打官司爭返個仔,話我輸9緊:thi ...

請問佢覺得佢蠃硬嘅原因係咩?平日佢湊?


大宅

積分: 1674


112#
發表於 17-10-2 20:26 |只看該作者
hhz 發表於 17-10-2 20:25
請問佢覺得佢蠃硬嘅原因係咩?平日佢湊?

吾知一向我湊開!
打呢類官司需吾需要證人架?


大宅

積分: 4263


113#
發表於 17-10-2 20:29 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:01
岩岩我話比佢帶吾系吾得,不過我要跟埋出去
佢話我吾可以跟出去!
佢話同我打官司爭返個仔,話我輸9緊

唔好盡信6299
始終嗰個係佢地個仔
重要關頭會幫邊個?


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


114#
發表於 17-10-2 20:54 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 19:49
岩岩我話比佢帶吾系吾得,不過我要跟埋出去
佢話我吾可以跟出去!
佢話同我打官司爭返個仔,話我輸9緊:thi ...
即系佢有心返黎帶仔走。唔好理佢住,保護個仔先,尼段時間小心照顧個仔唔好有受傷免佢有藉口話你唔適合照顧個仔。你要盡快睇處理佢供車之類費用,通知佢如果唔準時供車只要財務公司打俾你你就會叫人拖車保障返你自己。唔好再等奇蹟,尼個男人已經信唔過,搵可信既朋友商量下一步點行。


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


115#
發表於 17-10-2 22:01 |只看該作者
qee 發表於 17-10-2 20:29
唔好盡信6299
始終嗰個係佢地個仔
重要關頭會幫邊個?
啱呀。如果佢話同你分開後你唔會俾佢地見個孫,爭返個孫俾兩老照顧,你估到時6299會幫邊個?現實問題,點衰都系自己個仔,冇得揀。


大宅

積分: 4473


116#
發表於 17-10-2 22:10 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:26
吾知一向我湊開!
打呢類官司需吾需要證人架?

不如你出去做野,
比長老湊。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


117#
發表於 17-10-2 22:13 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-10-2 22:15 編輯
yinkib 發表於 17-10-2 20:01
岩岩我話比佢帶吾系吾得,不過我要跟埋出去
佢話我吾可以跟出去!
佢話同我打官司爭返個仔,話我輸9緊

唔需要理佢,你係主要照顧者,
佢憑乜同你爭,
下次佢嘈就cut佢線,
唔好聽廢話。
你唔好俾佢自己帶個仔去街,想點,當個仔係玩具俾人玩?
呢D人冇責任心,
冇你在場睇住,
個仔有乜意外點算?



大宅

積分: 1674


118#
發表於 17-10-2 22:44 |只看該作者
qee 發表於 17-10-2 20:29
唔好盡信6299
始終嗰個係佢地個仔
重要關頭會幫邊個?

明白


大宅

積分: 1674


119#
發表於 17-10-2 22:45 |只看該作者
babyhi 發表於 17-10-2 20:54
即系佢有心返黎帶仔走。唔好理佢住,保護個仔先,尼段時間小心照顧個仔唔好有受傷免佢有藉口話你唔適合照顧 ...

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:09 編輯

Del


大宅

積分: 1674


120#
發表於 17-10-2 22:48 |只看該作者
babyhi 發表於 17-10-2 22:01
啱呀。如果佢話同你分開後你唔會俾佢地見個孫,爭返個孫俾兩老照顧,你估到時6299會幫邊個?現實問題,點衰 ...

本帖最後由 yinkib 於 17-10-14 01:09 編輯

Del

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo