自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 7341


101#
發表於 19-2-13 09:02 |只看該作者
我洗手間有窗但99.9%無開, 同無窗無分別, 因為低層又向天井, 開窗都係無光, 出面D味仲會入屋, 沖涼液/煙味... 只係我沖涼時開抽氣扇, 都好通爽.


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


102#
發表於 19-2-13 09:05 |只看該作者

回覆樓主:

李承責話黒廁可以安裝紫外光燈殺菌,但不用長開,因對皮膚不好


大宅

積分: 4409


103#
發表於 19-2-13 09:07 |只看該作者

回覆樓主:

以前嘅建築物條例規定洗手間一定要有窗門,後耐先至改咗呢條規例,有冇需要就見仁見智啦


公爵府

積分: 27766


104#
發表於 19-2-13 09:21 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

我家兩廁,一黑廁一有窗,黑廁要裝一把夠力、靚啲嘅抽氣扇,同時,廁門下方開個百葉,包你乾爽過有窗,信我,我新屋入伙到而家十年,個廁所都冇發霉,反而廳房牆身仲會回南天發霉。

至於廁所窗,我覺個幫助不大,最重要係個抽氣扇要夠力,長開。我房廁個窗都長關,我怕啲蛇蟲鼠蟻從後行入屋


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


105#
發表於 19-2-13 09:25 |只看該作者

回覆樓主:

冇人用時開住門
完全冇問題
客厠有窗但長期鎖住
其實有窗都唔會開


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


106#
發表於 19-2-13 09:29 |只看該作者

回覆樓主:

其實酒店絕大部份都係黑廁
只要抽氣勁同清潔,都冇咩問題丫


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


107#
發表於 19-2-13 09:46 |只看該作者
舊屋廁所有窗,永遠都唔開、一開就對住對面屋廁所,同埋係正沖涼位旁邊。所以有窗唔開又咪一樣
如果有人話黑廁既屋送都唔要,我唔介意佢送俾我
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


男爵府

積分: 5708


108#
發表於 19-2-13 09:57 |只看該作者
個個都話黑厠冇問題, 但有冇諗過萬一要維修時點做? 我估應該都好大工程.


珍珠宮

積分: 35847

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1)


109#
發表於 19-2-13 10:00 |只看該作者
我沖完涼開抽氣扇,都已經散緊好多味


公爵府

積分: 29963

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


110#
發表於 19-2-13 10:13 |只看該作者
月希 發表於 18-2-12 21:10
我家有2個廁所...
主廁有窗...勁濕...勁多霉...
同意, 廁所位隻窗好多塵入, 永遠都唔開, 怕小強爬入屋, 黑廁仲乾淨!


已刪除用户

積分: 1451


111#
發表於 19-2-13 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


112#
發表於 19-2-13 10:21 |只看該作者
所有酒店都係黑廁啦, 又唔覺有問題哦

平價賓館除外~
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


大宅

積分: 3732


113#
發表於 19-2-13 10:34 |只看該作者
其實廁所好睇清楚情度。有窗都可以好臭,好似我62屋企一陣尿味。我自己屋企係黑廁,有強抽風,日日洗廁所,無味。


大宅

積分: 1743

HiPP勳章(1)


114#
發表於 19-2-13 10:37 |只看該作者
黑廁裝左浴室寶無問題


大宅

積分: 2876


115#
發表於 19-2-13 10:40 |只看該作者
jaycee_mami 發表於 19-2-13 07:47
同意, 但有些人講到黑廁比"有窗廁"更好, 有窗廁反而缺點多多, 看完真是笑了.

笑到噴汁


男爵府

積分: 9732


116#
發表於 19-2-13 10:43 |只看該作者
黑廁一定要長開抽氣扇, 唔開或壞左就大鑊, 你諗下抽氣扇係通去邊...

就好似馬桶入面乾哂水, 就直接同屎渠打通, 沙士時淘大都係 U 渠乾左而傳播病菌咁

所以新樓細積劏房會多黑廁, 多房既會較多有窗


男爵府

積分: 6900


117#
發表於 19-2-13 10:44 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chonglulu 於 19-2-13 10:45 編輯

以前我都係甘林,但住過後發現明厕居然潮濕過黑厠好多倍.
其實office/酒店一樣黑厕,但都不會覺得潮濕


大宅

積分: 1736

2025勳章蛇年勳章


118#
發表於 19-2-13 10:45 |只看該作者
龍山仔仔 發表於 18-2-12 21:40
如果你覺得黑廁同沙士有關~

提醒你,淘大花園全部都不是黑廁,而係因為U型閘水器乾水而出事的。(曾住淘 ...

我都以為自己記錯


珍珠宮

積分: 39499


119#
發表於 19-2-13 11:02 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-2-13 11:05 編輯

自己住過新樓
2個廁所,套廁有窗
另一是黑廁,因沒有露台,所以用來開抽濕機,隔天早上衫會乾,又可以保持廁所乾爽。沒有氣味。冬天以前小朋友年幼不用開暖氣。

我住過的新樓黑廁不用長開抽氣扇。



男爵府

積分: 9263


120#
發表於 19-2-13 11:19 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

以前屋企係黑廁,長開抽氣冇問題,冇味道唔潮濕,黑廁最好長關廁所門+長開抽氣!以前屋企係大約15年樓齡屋苑,唔知太舊的大廈會唔會差d,但新樓的黑廁都好ok架啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo