自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


用戶要求終止服務

積分: 37634


101#
發表於 18-4-25 10:42 |只看該作者
之緣 發表於 18-4-25 09:57
回覆 happybebebe 的帖子

咁驚?我仔其實得9個月,但我都驚定第日唔知會遇到D什麼類型同學家長 ...

又無乜嘢嘅
多人嘅群體總有是非


子爵府

積分: 12504


102#
發表於 18-4-25 11:02 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-25 10:42
又無乜嘢嘅
多人嘅群體總有是非

可能我都係人心目中好麻煩的媽咪


子爵府

積分: 14435


103#
發表於 18-4-25 11:08 |只看該作者
之緣 發表於 18-4-25 09:54
少少意見 (做過幼稚園老師) :

如果你想搞個PARTY比小朋友開心回憶我覺得好欣賞你。

我們係放學後去玩。
昨晚有個家長建議去5000呎波波地派對場地。
我問過副校長邊個月份係老師們得閒去?遷就番他們先去舉行
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


子爵府

積分: 14435


104#
發表於 18-4-25 11:10 |只看該作者
Honey 發表於 18-4-25 07:42
當年學校已有畢業禮&迪士尼影畢業相,家教會搞了謝師宴,呢個係全k3搞,好足夠了,但有哂通告如何比錢。

...

係呀我會睇下哪些家長係決定參加,大家攤分夾錢先去搞
份事有家長係放飛機,問她們拎番份錢就麻煩

Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


用戶要求終止服務

積分: 37634


105#
發表於 18-4-25 11:10 |只看該作者
之緣 發表於 18-4-25 11:02
可能我都係人心目中好麻煩的媽咪

我以前都試過被人針對



子爵府

積分: 12504


106#
發表於 18-4-25 11:24 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 11:08
我們係放學後去玩。
昨晚有個家長建議去5000呎波波地派對場地。
我問過副校長邊個月份係老師們得閒去?遷就 ...

因為我做過幼師,我係真心錫學生,同家長關係好好,不過從沒想過當學生係自己小朋友,家長係好朋友...
但真心想說,不是得唔得閒問題,唔關地點事...而係同家長去party係應酬,細路出到去又有家長即做回自己,可能好頑皮好嘈,家長到時心態旨意老師幫手教下...老師放假好地地參加party=開工幾fd的老師在家長面前唔會好流露真我,點解要搞到人呢?
除非,副校比老師工作時間去,或補ot...
我當過老師,好喜歡你呢d愛護老師的家長,同時好怕你地叫去私人party...因為根本係去返工!


伯爵府

積分: 18659


107#
發表於 18-4-25 11:24 |只看該作者
學校已經有畢業典禮同畢業聚餐(酒店食自助餐), 沒有額外再搞活動


子爵府

積分: 12504


108#
發表於 18-4-25 11:31 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 11:08
我們係放學後去玩。
昨晚有個家長建議去5000呎波波地派對場地。
我問過副校長邊個月份係老師們得閒去?遷就 ...

即係調轉,難得一日假期,老細叫你去party,到時有什麼突發事係你專長,明知老細識做,但唔通你唔幫手?分分鐘係由頭做到尾...
一班細路個個老師老師,要理晒咁多個,有人爭野,又要出手幫手教(用返在學校mode仲要更溫柔,講下道理=比家長睇)


大宅

積分: 3287


109#
發表於 18-4-25 11:38 |只看該作者
之緣 發表於 18-4-25 11:24
因為我做過幼師,我係真心錫學生,同家長關係好好,不過從沒想過當學生係自己小朋友,家長係好朋友...
但 ...



子爵府

積分: 11308

親子王國15週年勳章


110#
發表於 18-4-25 11:40 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 11:08
我們係放學後去玩。
昨晚有個家長建議去5000呎波波地派對場地。
我問過副校長邊個月份係老師們得閒去?遷就 ...
放學後係老師嘅放工時間, 佢地公事上唔忙唔代表私事上唔忙, 佢地都有家庭仔女甚至年老父母要照顧, 你地多謝老師可以送下心意卡禮物, 唔係個個老師都咁得閒, 就算真係好得閒, 人地私人時間都未必想接觸工作上嘅野.


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


111#
發表於 18-4-25 11:41 |只看該作者

回覆樓主

幼稚園自己冇畢業典禮 咩?


男爵府

積分: 9525


112#
發表於 18-4-25 12:08 |只看該作者
月見草 發表於 18-4-24 21:39
有D家長當個小朋友幼稚園畢業禮,好似婚宴咁攪,又訂公仔又花,全家著哂「合家裝」仲有全程企響處用腳架拍 ...

太over 了

點評

wcpcelia    發表於 18-4-25 18:08


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


113#
發表於 18-4-25 12:11 |只看該作者
之緣 發表於 18-4-25 11:31
即係調轉,難得一日假期,老細叫你去party,到時有什麼突發事係你專長,明知老細識做,但唔通你唔幫手?分 ...

所以我小朋友勁鍾意佢老師,我都無請佢去生日會。我只係叫小朋友响學校生日會請老師食蛋糕同影相就夠。

將心比心,我都有朋友做幼稚園,佢話好怕家長一廂情願安排好多嘢,仲話唔係阻老師好多時間咋,放學幾小時咋。咁人地都有自己生活嘛。


子爵府

積分: 12020


114#
發表於 18-4-25 12:21 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 11:08
我們係放學後去玩。
昨晚有個家長建議去5000呎波波地派對場地。
我問過副校長邊個月份係老師們得閒去?遷就 ...

你要明白,老師得閒都有自己 plan。另外學生放學唔等於我放工。


公爵府

積分: 28297


115#
發表於 18-4-25 12:21 |只看該作者
本帖最後由 apple~y 於 18-4-25 12:23 編輯
klbb2011 發表於 18-4-25 07:54
係囉,一定焗去,有人問咁貴點解仲要去,
咁我唔去咪得我小朋友冇左個畢業相同成班得佢冇左呢個回憶

我細女上年k3畢業,學校都有攪迪士尼畢業旅行全部k3小朋友去,家長可選擇去唔去唔使一定要跟埋去
最後連埋我細囡有4個同學無家長跟去
個日老師幫手睇又帶佢地4個周圍玩影相
仲whatsapp好多相比番我,全班同米奇大合照都比齊我
我細囡個日玩得好開心



公爵府

積分: 28297


116#
發表於 18-4-25 12:27 |只看該作者
本帖最後由 apple~y 於 18-4-25 12:28 編輯
cheuklokmom 發表於 18-4-25 11:24
學校已經有畢業典禮同畢業聚餐(酒店食自助餐), 沒有額外再搞活動

我地都係畢業典禮和聚餐
聚餐係學校攪,家長帶食物去,學校負責飲品
食下野同老師傾計,影相,
簡簡單單小朋友已很開心


男爵府

積分: 9401


117#
發表於 18-4-25 12:28 |只看該作者

回覆樓主

上年我大仔班因為同老師同成班家長都好熟,所以我地圍內個班家長負責所有野,邀請成班家長同學校老師嬸嬸搞左個謝師宴,去左party room度搞,成班小朋友唱歌送俾老師,班主任同校長同成班家長都喊到豬頭,其實如果大家熟個感覺真係好好,影下相傾下計,到而家我地都會約埋一齊去玩,大家感情仲好好
不過,我相信到我過兩年後我唔會搞亦唔會參加謝師宴,因為呢班家長真係麻麻,我寧願整份禮物送俾老師同校長


水晶宮

積分: 59214


118#
發表於 18-4-25 12:42 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-24 18:15
雖然籌備上多功夫。
因為我想特別多謝班主任這3年對我仔嘅辛苦付出所以就再搞多個派對。
活動自由參與。所 ...

我當年都好感恩自己的細路遇上好的幼兒園老師,所以我同佢做幾張感謝卡比幾個老師,加多盒好睇少少的朱古力


子爵府

積分: 14435


119#
發表於 18-4-25 12:45 |只看該作者
conconchan 發表於 18-4-25 12:28
上年我大仔班因為同老師同成班家長都好熟,所以我地圍內個班家長負責所有野,邀請成班家長同學校老師嬸嬸搞 ...

若果班家長係相處ok,一齊搞個派對會開心些
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


男爵府

積分: 9401


120#
發表於 18-4-25 12:46 |只看該作者
Rainyok 發表於 18-4-25 12:45
若果班家長係相處ok,一齊搞個派對會開心些

其實係,但如果同成班家長關係唔特別好既,我會寧願唔搞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo