懷孕前後

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


101#
發表於 09-4-1 11:29 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 11:03 發表


咁平..咁等我到時問下先!

東區都係只會安排 35嵗以上既婦女做!!


不過我係聽過另一個係東區做檢查o既8月媽媽佢未夠35都有安排佢做喎...


禁止訪問

積分: 2117


102#
發表於 09-4-1 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


103#
發表於 09-4-1 11:44 |只看該作者
我去完廣華啦~~但要排到6月11日先有得第一次檢查呀~,~咁耐 點搞呀


禁止訪問

積分: 2117


104#
發表於 09-4-1 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


105#
發表於 09-4-1 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


106#
發表於 09-4-1 11:58 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 11:47 發表


嘩..咁full既!!
不過我都听人講廣華係好full架~
咁你係咪照排....


係呀 都會照排啦
要照oscer 果d 就私家囉


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


107#
發表於 09-4-1 12:07 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-4-1 11:44 發表
我去完廣華啦~~但要排到6月11日先有得第一次檢查呀~,~咁耐 點搞呀


我都係廣華做check up架
第一次係13週


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


108#
發表於 09-4-1 12:21 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 11:31 發表


下,咁都得既!!
咁即係依家要去邊度先呀??

我上次去健康院問,佢地係叫我去醫院做左先架!


冇法呀 依家唯有等4月30號先去健康院做第一次檢查囉
你呢?你做咩事去完健康院又去醫院做登記?
你d時間又唔岩呀?


禁止訪問

積分: 2117


109#
發表於 09-4-1 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


110#
發表於 09-4-1 12:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


111#
發表於 09-4-1 12:56 |只看該作者
原帖由 siusum 於 09-4-1 12:07 發表


我都係廣華做check up架
第一次係13週


我而家係6月11日~~
我應該係第幾周呢~~應該都第14周啦~~

佢話呢個時間係最好囉=-=


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


112#
發表於 09-4-1 14:02 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 12:46 發表



因為我上次去醫院前經過健康院,所以咪諗住去問下係個度直接登記定係去醫院囉.根住個度D姑娘就話我要去東區醫院啦~~

之後去到醫院,佢就同我約左4月20日第一次檢查啦! ...

哦 都好彩你都你二十號 咁我30號都唔係太遲姐 哈哈
[自我安慰中]


禁止訪問

積分: 2117


113#
發表於 09-4-1 14:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


114#
發表於 09-4-1 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


115#
發表於 09-4-1 14:47 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 14:31 發表



唔遲.我仲覺得有點早tim, 因為我到時都仲未話俾公司知..所以諗住自己請假去呀!!


其實我第一胎生家姐個陣
都成12weeks先去健康院登記
跟住姑娘話我點解咁遲先黎 差d book唔到醫院生
[因為個陣係大陸孕婦高峰期 醫院都冇位生仔
要係走廊生架個時]
同埋又係因為我遲所以趕唔切係醫院照結構u/s
所以咪成日都驚遲囉....


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


116#
發表於 09-4-1 14:56 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 14:32 發表


咁可能你個日係直接見醫生啦! 我約4月20日冇得見醫生架,只係有姑娘同你抽血~~


係架, 東區係先見姑娘同抽血

廣華第一次就會見醫生....


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


117#
發表於 09-4-1 14:57 |只看該作者
唉 睇完又動搖添....
[url=http://forum.baby-kingdom.com/vi ... a=page%3D196&page=1]http://forum.baby-kingdom.com/vi ... a=page%3D196&page=1[/url]

不過我會堅持 HAHAHAHAHA

[ 本帖最後由 ~*candy*~ 於 09-4-1 15:06 編輯 ]


禁止訪問

積分: 2117


118#
發表於 09-4-1 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


119#
發表於 09-4-1 15:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


120#
發表於 09-4-1 15:57 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-4-1 15:55 發表


你唔好改啦.反正有得claim ar~~

等我又考慮一下余啟文先..佢好似好平喎~


耶....你又引誘人架>"<

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo