立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15132
原帖由 celiasy 於 09-4-1 11:03 發表 咁平..咁等我到時問下先! 東區都係只會安排 35嵗以上既婦女做!!
禁止訪問
積分: 2117
男爵府
積分: 8100
原帖由 celiasy 於 09-4-1 11:47 發表 嘩..咁full既!! 不過我都听人講廣華係好full架~ 咁你係咪照排....
原帖由 minmin82 於 09-4-1 11:44 發表 我去完廣華啦~~但要排到6月11日先有得第一次檢查呀~,~咁耐 點搞呀
大宅
積分: 3110
原帖由 celiasy 於 09-4-1 11:31 發表 下,咁都得既!! 咁即係依家要去邊度先呀?? 我上次去健康院問,佢地係叫我去醫院做左先架!
原帖由 siusum 於 09-4-1 12:07 發表 我都係廣華做check up架 第一次係13週
原帖由 celiasy 於 09-4-1 12:46 發表 因為我上次去醫院前經過健康院,所以咪諗住去問下係個度直接登記定係去醫院囉.根住個度D姑娘就話我要去東區醫院啦~~ 之後去到醫院,佢就同我約左4月20日第一次檢查啦! ...
原帖由 celiasy 於 09-4-1 14:31 發表 唔遲.我仲覺得有點早tim, 因為我到時都仲未話俾公司知..所以諗住自己請假去呀!!
原帖由 celiasy 於 09-4-1 14:32 發表 咁可能你個日係直接見醫生啦! 我約4月20日冇得見醫生架,只係有姑娘同你抽血~~
原帖由 celiasy 於 09-4-1 15:55 發表 你唔好改啦.反正有得claim ar~~ 等我又考慮一下余啟文先..佢好似好平喎~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy