自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 38404


101#
發表於 18-10-3 07:04 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 00:14
一年咋,呢度大把ftm

當然臨開課先resign啦,謝謝

本帖最後由 brindlewin 於 18-10-3 07:07 編輯

3) 我係工作多年才辭職去讀第一個Master,唔算轉行,係想提升專業職能,雖然冇子女、亦安排好經濟,對目標職位已了解search 過,都有預揾唔返,所以辭職已揾定Agents留意市場。壓力絕對不少,未讀完已有offers在手,幾乎所有嚴肅“深造型”都咁做。你需要明確具體回職場計劃。
4)舖小一入學只係起步,入去才是精彩刺激。準備、面試雖則都要花時間,但唔係要全職咁去groom,相比日後溫習測考更貼身耗略,你又如何應付得了?個見徵者好難有說服力能應付工作需求。不是家庭職位歧視,是實際工作能力考驗。


男爵府

積分: 5233


102#
發表於 18-10-3 07:05 |只看該作者

回覆樓主:

就算係full time master都好多時要夜晚上堂,同part-time個d一齊讀,一星期上4-5日weekdays 架
即係你夜晚6-9pm都見唔到個仔,又咪train唔到小朋友考小學?!
不如搵份part-time工,或者早d放既工仲


男爵府

積分: 5233


103#
發表於 18-10-3 07:06 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-3 07:04
3) 我係工作多年才辭職去讀第一個Master,唔算轉行,係想提升專業職能,雖然冇子女、亦安排好經濟,對目標 ...

認同,小一跟功課、溫習先係戲肉


版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


104#
發表於 18-10-3 07:26 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 15:56
多謝意見

我份工,多OT 又大壓力,就係唔夠時間每晚同佢温習

呢個工作情況,入咗小學你都要面對。

不如趁未入小學,調節ㄧ下步伐。

讀master 輕鬆與否,同課程設計、個人能力&心態有關。重拾書本再適應係挑戰。

能否ㄧ次過面對咁多轉變呢?

回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


侯爵府

積分: 21310


105#
發表於 18-10-3 07:35 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:38
我諗有master可以抵消中年危機

視乎你做邊行


公爵府

積分: 25953


106#
發表於 18-10-3 08:51 |只看該作者
所有野, 都係睇自己價值觀, 覺得可行同值得便去馬.


別墅

積分: 892


107#
發表於 18-10-3 10:37 |只看該作者
birdbird 發表於 18-10-3 00:45
其實人到中年, 讀多一個master 唔會工幫到保住份工, 尤其好多年青人都有master 在手。反而職場經驗才係一 ...

返咗十幾年工有經驗但欠Master


別墅

積分: 892


108#
發表於 18-10-3 10:39 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-3 04:26
有冇考慮 Part Time 讀,我中學老師係一邊讀 Part Time PhD 數學 8 年,一邊教書,一邊湊孫。

考直私未必 ...

我都擔心考唔到好小學仲激氣


男爵府

積分: 9525


109#
發表於 18-10-3 10:41 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:38
我諗有master可以抵消中年危機

邊行先?職場咁多年,唔覺得係咁。(當然睇行頭)


男爵府

積分: 9525


110#
發表於 18-10-3 10:45 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-3 06:34
er.....
首先,我唔係H R,但請人經驗唔少,亦係媽媽,幫仔揾學校,F T/P T讀master,都試過,我只係想講你 ...

講得非常logical!! 樓主好多「想當然」。master 係中年career saver? 都有D想當然。


別墅

積分: 892


111#
發表於 18-10-3 10:51 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-10-3 07:04
本帖最後由 brindlewin 於 18-10-3 07:07 編輯

3) 我係工作多年才辭職去讀第一個Master,唔算轉行,係 ...

你好勁,多謝意見

但我仔K1&2已經經常測考,純功課温習測考可以應付,但考小學還有更多準備功夫

另外,我有小朋友,更無可能working Mom, part time Master + 跟小學功課

唔辭一年點完成Master? 咪做唔到抵消中年危機問題

我如果在考小學呢年唔去馬,往後跟小學功課更唔值得辭一年,又無時間進修,始終讀唔到Master...

好煩呀


別墅

積分: 892


112#
發表於 18-10-3 10:53 |只看該作者
starry_night 發表於 18-10-3 07:05
就算係full time master都好多時要夜晚上堂,同part-time個d一齊讀,一星期上4-5日weekdays 架
即係你夜晚6 ...

so true

我都驚夜晚or星期六上堂


別墅

積分: 892


113#
發表於 18-10-3 10:55 |只看該作者
starry_night 發表於 18-10-3 07:06
認同,小一跟功課、溫習先係戲肉

現在也經常測驗(評估)


別墅

積分: 892


114#
發表於 18-10-3 11:02 |只看該作者
chillimom 發表於 18-10-3 10:45
講得非常logical!! 樓主好多「想當然」。master 係中年career saver? 都有D想當然。
...

但有咩建議係career saver 呢?

我經驗足,欠Master,我估讀咗可以穩陣d

如我下年唔讀,始終無Master,一直覺得有危機呀


水晶宮

積分: 61763


115#
發表於 18-10-3 11:47 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 11:02
但有咩建議係career saver 呢?

我經驗足,欠Master,我估讀咗可以穩陣d

你嘅人脈、IT 知識、語言及溝通能力、應变力、掌握市場脈搏, 才係中年職埸的保命符


水晶宮

積分: 72641


116#
發表於 18-10-3 13:36 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-3 10:51
你好勁,多謝意見

但我仔K1&2已經經常測考,純功課温習測考可以應付,但考小學還有更多準備功夫

K12已經測考、你target 呢類學校、小一點應付呀


別墅

積分: 892


117#
發表於 18-10-3 13:57 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 18-10-3 13:36
K12已經測考、你target 呢類學校、小一點應付呀

係ongoing assessment,再加上有考 cert 放portfolio
所以期中温書已經習已為常

但考小學真的大壓力

小一後見步行步,可以的話,會俾佢輕鬆少少


大宅

積分: 4089

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章


118#
發表於 18-10-3 14:01 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

有定心理準備,之後你或會考慮繼續FTM陪讀書。
因為家長花在小朋友讀書的時間和心血只會愈來愈多。


別墅

積分: 892


119#
發表於 18-10-3 14:07 |只看該作者
兩個夠晒數 發表於 18-10-3 14:01
有定心理準備,之後你或會考慮繼續FTM陪讀書。
因為家長花在小朋友讀書的時間和心血只會愈來愈多。
...

唔會啦,投資落master目的想保住job security


大宅

積分: 2416

好媽媽勳章


120#
發表於 18-10-3 14:15 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

支持你的計劃,人生還有很多年工作的。但要有好好的安排,例如,有沒有工人?因為全職master也是非常忙碌的!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo