夫婦情感

跳至

首頁
45678...13

尾頁
   58


男爵府

積分: 6030


101#
發表於 19-3-6 22:40 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-6 21:00
我老公係我去西藏果時既包車司機
哈哈 十二日行程。覺得佢超有責任感
超厲害。可以為左客人 趕路無怨言 ...

又幾冧幾浪漫!甘抵得諗嘅男人確實少見⋯⋯


複式洋房

積分: 218


102#
發表於 19-3-6 22:50 |只看該作者
hawflakes 發表於 19-3-6 22:40
又幾冧幾浪漫!甘抵得諗嘅男人確實少見⋯⋯

所以我所有身邊人都大跌眼鏡
我都係


以前佢 銀行密碼。車匙 屋匙。電話都會比晒我管。搵1萬 比8千我keep 佢keep 佢開支
落車開車門。食飯一定會夾送。吹頭 佢吹。 想食咩即叫比我食。 總之放我第一
佢屋企人又錫我

所以我先嫁之嗎,點知會反碗反得甘快


大宅

積分: 3768


103#
發表於 19-3-6 23:34 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-3 07:41
介紹自己 係因為有bb 先開始入黎呢個論壇

1年前嫁左比個大陸老公 跟佢去大陸生活

樓主你要加油


別墅

積分: 872


104#
發表於 19-3-7 01:55 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-6 17:36
我同屋企人 一早傾好左
個bb係 老爺奶奶屋企大會比係香港幸福!
都以 我地無話搶唔搶。bb將會係大陸生活

即係bb跟男家 ?


複式洋房

積分: 218


105#
發表於 19-3-7 02:30 |只看該作者
anna_ls 發表於 19-3-7 01:55
即係bb跟男家 ?

本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-7 02:34 編輯

嗯。
捨唔捨得 另計


別墅

積分: 872


106#
發表於 19-3-7 08:35 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-7 02:30
本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-7 02:34 編輯

嗯。

你地家境懸殊?如果你未生有一丁點唔捨得,小朋友愈大就只會愈唔捨得同後悔

ps 我曾經都有類似情況,仲諗住送去孤兒院都唔益佢,結果都係俾咗老爺奶奶湊。望住佢大真係好後悔,依家已經一齊住返。樓主係將自己既權力同責任俾男家,以後要拎返冇咁易,要三思呀


翡翠宮

積分: 79228


107#
發表於 19-3-7 09:56 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-7 02:30
本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-7 02:34 編輯

嗯。

咁嫲嫲爺爺如果人OK,又吾洗擔心太多。多D上去探小朋友啦唯有。


別墅

積分: 989


108#
發表於 19-3-7 10:43 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-6 17:32
大家。雖然我而家認清我老公係渣
我而家睇番都覺得係幸運 因為一開始就知道
其實 好多男人 收埋收埋

本帖最後由 Lumon 於 19-3-7 10:46 編輯

絕對應同。人前係好男人曾經都係好男人,但可以因爲一個機會就唔諗身邊最愛自己嘅人而做出傷害自私嘅行為。
樓主你同你先生年紀仲年輕嗎?希望你將來會幸福快樂不論而家個決定如何


複式洋房

積分: 218


109#
發表於 19-3-7 13:04 |只看該作者
anna_ls 發表於 19-3-7 08:35
你地家境懸殊?如果你未生有一丁點唔捨得,小朋友愈大就只會愈唔捨得同後悔

ps 我曾經都有類似情況,仲諗 ...

唔係阿 唔關家境事
只係我覺得應該比細路接觸多d 天然簡單既生活
都唔希望佢要係香港同受甘多壓力

我唔係唔要佢
Bb去邊都會比人當係寶貝
係香港 呢個moment
我覺得我需要賺更多錢去比更好既佢

佢係老爺奶奶屋企可以住 千幾尺大屋
係香港要同我迫 400尺 屋仔

其仔好多野我都希衡量過
對個bb好 先係最好
無話搶唔搶 我唔會唔理bb

和平 所有野都好和平



點評

tansyneko    發表於 19-3-7 13:48


複式洋房

積分: 218


110#
發表於 19-3-7 13:08 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-7 09:56
咁嫲嫲爺爺如果人OK,又吾洗擔心太多。多D上去探小朋友啦唯有。

非常ok. 其實佢地人好好

我老公出軌係我老公個人問題
唔應該關屋企人事

呢個係對大家都好既方法


複式洋房

積分: 218


111#
發表於 19-3-7 13:12 |只看該作者
Lumon 發表於 19-3-7 10:43
本帖最後由 Lumon 於 19-3-7 10:46 編輯

絕對應同。人前係好男人曾經都係好男人,但可以因爲一個機會就 ...

都唔年輕啦 哈哈

其實過左呢年事 睇清楚佢之後

都以經對愛情無睇得甘重

有一日我老公問我。對佢係咩情 ?
我回佢 親情。因為我地有個bb


心諗如果連個bb都無。你只係我回憶一部分-.-





別墅

積分: 989


112#
發表於 19-3-7 13:17 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-7 13:12
都唔年輕啦 哈哈

其實過左呢年事 睇清楚佢之後

你好果斷
我都唔年輕無結婚同bb但都離唔開 最近已經心淡 男人可以麥大眼講大話 所以都開始想斷個關係


複式洋房

積分: 218


113#
發表於 19-3-7 13:44 |只看該作者
Lumon 發表於 19-3-7 13:17
你好果斷
我都唔年輕無結婚同bb但都離唔開 最近已經心淡 男人可以麥大眼講大話 所以都開始想斷個關係
...

要睇咩事心淡啦!
同埋個男人值唔值得你用最保貴時間

講真丫。男人大把啦
自信心 好緊要!



伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


114#
發表於 19-3-7 23:22 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-7 13:08
非常ok. 其實佢地人好好

我老公出軌係我老公個人問題

你識佢地好耐?知人口面不知心,特別係大陸人,平常表現得幾禮義廉恥都好,隨時講一套做一套。記得睇實d。同埋唔理4000尺定400尺,BB跟媽媽才是最好(不負責任既除外),請多加考慮。
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


複式洋房

積分: 218


115#
發表於 19-3-8 00:44 |只看該作者
See 發表於 19-3-7 23:22
你識佢地好耐?知人口面不知心,特別係大陸人,平常表現得幾禮義廉恥都好,隨時講一套做一套。記得睇實d。 ...

本帖最後由 Boyiiiii 於 19-3-8 01:06 編輯

哦最好? 我想問咩叫最好 ..

每個人都發生緊唔同既事
請 唔好一概而論所有人同事


男爵府

積分: 8083


116#
發表於 19-3-8 08:23 |只看該作者
你很厲害,俾你搵到咁多證據。最重要係你自己放過左自己 又肯正面去面對問題另外 想問下點樣可以查到雲端?


大宅

積分: 1034


117#
發表於 19-3-8 08:34 |只看該作者
heather1106 發表於 19-3-8 08:23
你很厲害,俾你搵到咁多證據。最重要係你自己放過左自己 又肯正面去面對問題另外 想問下點樣可以查到 ...

樓主厲害就一定,不過我會覺得她今次只是遇上豬一般的對手吧。老實講,一個正常單身男都未必放咁多自己的性爱片及相在手機吧,何況他的身份是快做老豆的男人。又要成鬼日飲醉,他是否當全世界的人都是豬?還是他只活着他的世界? 真奇怪…


大宅

積分: 1269


118#
發表於 19-3-8 10:12 |只看該作者
pkbkek 發表於 19-3-8 08:34
樓主厲害就一定,不過我會覺得她今次只是遇上豬一般的對手吧。老實講,一個正常單身男都未必放咁多自己的 ...

就係囉!拍片時也冇顧及已存檔、非常心態係擺明去玩女,咁同樓主初識時為人真180度轉變喎!好怪囉


翡翠宮

積分: 79228


119#
發表於 19-3-8 10:53 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-6 22:50
所以我所有身邊人都大跌眼鏡
我都係


唔關大唔大6人事
如果要講; 香港男人真係無呢隻'品種' sorry

我都見過呢D男人, 的確係萬有引力
佢地天地任闖, 已經慣哂大風大雨; 所以好識得照顧自己照顧人
亦有一種天不怕地不怕既豪氣
不過; 佢地根本不受駕馭
老實, 駕馭到佢, 佢亦已經唔係同一個人
老鷹變左麻雀
所以我維持遠觀, 唔會想將佢收入自己個袋



洋房

積分: 40


120#
發表於 19-3-8 12:38 |只看該作者
樓主太過猶豫不決啦,
其實你發現左咁多次, 咁耐,
點解唔早D做決定?
搵左證據又如何? 又唔係告佢, 跟本就一直拖拉
搞到而家仲未收科....

其實好明顯樓主個心仲係想留住呢個賤男啦,
如果唔係就唔會拖到仔又落唔到, 又谷到自己爆,
其實只要個賤男KEEP住而家咁對你好一排, 你就一定心軟同佢一齊,
唔好再欺騙自己啦,
不如收拾心情, 同賤男傾下之後點啦,
唔好同個BB分開, 搞到自己再淒涼落去啦.....
唔好樣樣野都拖拉落去,
再遲D牽連埋個B就好慘
如果你一早決定離開就唔應該生個B落黎等佢係單親家庭成長

希望你早日諗清楚自己個心想點, 大人既決定影響小朋友一生



首頁
45678...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo