夫婦情感

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   6


複式洋房

積分: 424


101#
發表於 19-4-9 17:57 |只看該作者
christineps 發表於 19-4-9 17:27
我同c6來自不同嘅世界,兩個人相處好地地,佢超級錫我,所以我從無計較大家彼此出身不同。婚前99仲恭恭敬 ...

最後個句exactly係我心結所在。其他小事我都可以算,但家姐事件令我覺得佢冇著想過我and我地將來…如果係咁,以後咩都靠我自己,要佢黎做乜…


大宅

積分: 3238


102#
發表於 19-4-9 22:55 |只看該作者
典型嚟香港嘅大陸家庭,一心諗住以後你全家照起佢,佢就全力貼自己屋企,變相你養佢屋企,小心


大宅

積分: 1288


103#
發表於 19-4-9 23:41 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-9 17:57
最後個句exactly係我心結所在。其他小事我都可以算,但家姐事件令我覺得佢冇著想過我and我地將來…如果係 ...

還有.....佢已經習慣左甘近返工,又有你家人照顧,沒有額外支出,佢仲會唔會有買樓嘅衝動?畢竟佢唔使交租,佢可以將成分糧儲起八成都得,但你又無權過問.....可否讓佢搬出?不然....同居久了,就沒有想結婚嘅衝動。


大宅

積分: 4968


104#
發表於 19-4-10 00:08 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-9 17:57
最後個句exactly係我心結所在。其他小事我都可以算,但家姐事件令我覺得佢冇著想過我and我地將來…如果係 ...

樓主,你男友既性格,應該係佢既優點,亦係佢既缺點。我有個朋友,佢c6無家底,亞爸爛賭,亞媽同家姐(single mum)鐘意充大頭鬼,洗腳唔抺腳,咁就真係難為了家嫂。佢老公永遠priorities 男家啲人,就算口口聲聲話最緊張老婆仔女,但佢都可以攞仔女啲生活費貼左佢家姐先。我朋友無奈但亦無可奈何,就算嘈完,佢老公都係偷偷咁比。呢種對原生家庭有情有義既人,將所有擔子咩晒上第,佢亞媽家姐又老馮,咪做就到咁既局面,一個養全家,老婆仔女同佢一齊挨。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


105#
發表於 19-4-10 00:29 |只看該作者
回覆 ncnccpp 的帖子

你最錯係同佢同居,現在佢有已婚嘅生活,又冇已婚嘅負擔,有乜必要結婚?你男朋友知你家底,恐怕在佢心目中,你父母嘅=你嘅=佢嘅。佢又有乜需要買樓?
佢照顧家人可以,但佢完全唔同你商量,就欠缺尊重,而且完全冇為你地將來打算。
你地收入好,不如話想試下二人世界,同佢夾份租屋搬出去住一兩年,睇下佢點講。如果佢唔肯,呢個男人只想寄生在你家,完全唔肯付出,難以托付終身。



複式洋房

積分: 248


106#
發表於 19-4-10 00:52 |只看該作者
我覺得你要直接同你男朋友講你感受,話佢知你擔心啲咩,既然2個都係結婚為前提,咁就一定要好好溝通


子爵府

積分: 11389


107#
發表於 19-4-10 01:54 |只看該作者
問心,如果係你兄弟姊妹生活有困難,你都會盡力幫忙。 睇埋佢仔女d 家教問題,有錢都講到自己冇飯開,呢個包伏應該永遠撇唔甩。就算結咗婚,永遠都只會為呢個問題爭拗,到頭來影響夫妻感情。
我有朋友係類似case. 佢男友人品好,經濟也不錯。唯獨是家庭負擔問題,男方要養埋屋企人,剛好又係有個要養埋的家姐。搞到拍拖十年,都只係得個女仔儲到錢。拖到十幾年,到而家都未結到婚。 其實如果個男人你mr. right, 因為d 外在原因放棄係非常可惜,但在你立場,你能否一世隻眼開,隻眼s
閉秒


大宅

積分: 2806


108#
發表於 19-4-10 03:35 |只看該作者
我會趁只係拍咗2.5年,會止蝕離場,感覺呢個男人嫁唔過,都俾唔到你安全感,又好似冇腰骨咁,妳屋企咁大方,又有幾層物業,佢根本就覺得買樓冇迫切性,斷把啦!


瑪瑙宮

積分: 139681


109#
發表於 19-4-10 11:18 |只看該作者
Philover 發表於 19-4-10 03:35
我會趁只係拍咗2.5年,會止蝕離場,感覺呢個男人嫁唔過,都俾唔到你安全感,又好似冇腰骨咁,妳屋企咁大方 ...

我覺得佢鈡意食波羅雞, 人心隔肚皮, 拍果兩年都未知佢人係點就急同居, 屋企又比晒著數佢. 樓上話齌, 食住唔憂又過緊結婚生活, 重有咩動力去 plan 將來, 佢主力顧掂佢自己家人, 到佢父母退休成鵬人等佢理.


大宅

積分: 4772


110#
發表於 19-4-10 11:21 |只看該作者
真的窮人不要生仔, 特別這個年代

點評

anna59    發表於 19-4-10 13:37


複式洋房

積分: 424


111#
發表於 19-4-10 13:05 |只看該作者
aztecs 發表於 19-4-10 11:21
真的窮人不要生仔, 特別這個年代

窮人唔好生仔,十分認同!特別係d冇文化,覺得天生天養唔識教仔個d... 以後只會係社會垃圾。個人覺得虎媽都好過d唔識教既阿媽…


複式洋房

積分: 424


112#
發表於 19-4-10 13:24 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-10 11:18
我覺得佢鈡意食波羅雞, 人心隔肚皮, 拍果兩年都未知佢人係點就急同居, 屋企又比晒著數佢. 樓上話齌, 食住 ...

除左佢太幫屋企人呢個point,其他野佢都好好。

尤其我有一段時間有幾嚴重既情緒病,有時要生要死咁,佢一路係我身邊陪住我,我依家已經算係好番冇再食藥。之後我貪玩又跌斷腳,轉左幾次醫院又做手術又好長康復期,佢都日日幫我d日常野。平時生活上我有時發下小姐脾氣,同平時既生活佢都對我照顧無微不至咁。所以我父母看在眼內覺得佢對我又溫柔又體貼又真心對我好,而平時佢對我父母好尊重,起碼食飯會嗌人幫手開飯(我去佢屋企食飯,佢姐啊細路啊都唔幫手等開飯,又唔會等埋佢媽坐定先夾送,又唔會叫大家食飯…我覺得好冇家教好冇禮貌…),有時又會一齊玩下大富翁啊啤牌咁…


複式洋房

積分: 424


113#
發表於 19-4-10 13:37 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-10 11:18
我覺得佢鈡意食波羅雞, 人心隔肚皮, 拍果兩年都未知佢人係點就急同居, 屋企又比晒著數佢. 樓上話齌, 食住 ...

我一開始到依家差唔多隔日就同佢講要買樓,要搬出去…係認真咁講。

因為我成日同我媽嗌交,我中三就係外國自己一個人生活,屋企有畀生活費同學費,但生活上既問題例如搵屋租,搬屋,學車,買車,買送煮飯,簡大學,報大學等等所有野都自己handle。所以我好慣自己生活自己話事好獨立咁…但依家住番屋企我媽係一屋之主,每日都有好多規矩要跟佢。一日一小吵,一星期一大吵。次次我男友見到都會講,忍下啦,我地夠錢就搬出去。所以我唔會覺得佢想一直痴住我屋企…


珍珠宮

積分: 49823


114#
發表於 19-4-10 13:39 |只看該作者
呢個人只適合拍拖, 唔系一個結婚對象, 你應該搵個家庭背景差唔多既人結婚


水晶宮

積分: 50467


115#
發表於 19-4-10 13:54 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-9 16:31
其實有個問題我都好想問下大家…

男友家庭全家上下都講鄉下話,每次去佢屋企食飯or坐點都最小有2-3個鐘, ...

我又覺得咁,佢地係比較下層嘅人,未必諗到咁樣係對你不尊重。佢地為人點,對你好唔好,唔係喺呢件事上可以判斷到。反而如果你係有心融入,應該學下。不過呢d都係將來嘅事,而家唔需要心急學

你男朋友果度,我唔知佢有幾受教。佢情況就好似d愚孝仔比錢呀媽咁。一係就叫佢每月至少儲某個數,要比家姐嘅就喺自己洗費度出,唔係你倆結婚錢度出

反而你要小心佢係咪真係可託終身?佢享受你家的中產生活無問題,但佢要知道位置,唔能夠老馮。


瑪瑙宮

積分: 139681


116#
發表於 19-4-10 14:08 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-10 14:08 編輯
ncnccpp 發表於 19-4-10 13:24
除左佢太幫屋企人呢個point,其他野佢都好好。

尤其我有一段時間有幾嚴重既情緒病,有時要生要死咁,佢一 ...

佢想做富人女婿可以表現差嗎? 食飯都唔識叫人烹左佢扯喇.

男人未追到手都當寶架喇. 婚後都唔跌 WATT 先話佢好唔該.

第時你嫁佢, 佢屋企食飯開枱收枱洗碗就係你做喇, 傻妹. 佢家姐細路都過緊比你負責喇已經. 佢地搵緊你著數已經, 但你受落晒, 有乜好講.

講番人地窮, 咪个个月醒少少可以諒解, 大手比廿萬, 比年費呀而家? 你都 no say, 你估將來你有乜話事權, 大大個未婚妻講開支 planning, 够胆死無回應, 根本佢自把自為.


大宅

積分: 3238


117#
發表於 19-4-10 16:04 |只看該作者
你男友完全係佢嘅錢佢家人洗,佢就洗你全家錢。你講嘅搬呀丶結婚呀丶買樓呀,全部未實行,佢有心㚒嘅就唔會俾咁多錢佢家姐,佢根本知道冇佢份錢,你家人都會出錢。樓主,我勸你唔好急,慢慢睇清楚


男爵府

積分: 8879


118#
發表於 19-4-10 16:22 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 13:37
我一開始到依家差唔多隔日就同佢講要買樓,要搬出去…係認真咁講。

因為我成日同我媽嗌交,我中三就係外 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-4-10 16:23 編輯

咁佢話儲夠錢就搬出去,點為之夠呀?你地搬左未丫?

佢一路儲一路接濟佢家姐,幾時先有“夠”既一日呀?


複式洋房

積分: 424


119#
發表於 19-4-10 16:31 |只看該作者
Pianocake 發表於 19-4-10 16:04
你男友完全係佢嘅錢佢家人洗,佢就洗你全家錢。你講嘅搬呀丶結婚呀丶買樓呀,全部未實行,佢有心㚒嘅就唔會 ...

我都係咁唸…成日拖住拖住,其實我開始都覺得講多無謂,無論依家傾乜傾成點都put唔到去action!齋講。
好幾次認真嘈過佢怨佢,我話一齊兩年,咩我生日咩情人節咩聖誕咩周年,除左第一年我生日送過一條鏈,其他乜都冇,出去食餐譚仔都冇…話咩結婚咩買樓咩生仔,等到我80歲都未有啦!(佢生日我一定有禮物&小慶祝,過節我間唔時買塊靚扒煮自己煮)
佢次次都應承我話唔會走我數,一定會補番所有野畀,應承既野一定會做到…又講到除左我佢冇第二個結婚選擇…
好多人會覺男人齋講唔可信…但我同佢咁多年,我地身邊既朋友都覺得佢係個d唔識講野,木獨,完全唔會講好聽話tum人個種…


複式洋房

積分: 424


120#
發表於 19-4-10 16:33 |只看該作者
ncnccpp 發表於 19-4-10 16:31
我都係咁唸…成日拖住拖住,其實我開始都覺得講多無謂,無論依家傾乜傾成點都put唔到去action!齋講。
好 ...

不過我都開始慢慢冇呢個耐性等,不斷減緊分…我覺得如果佢再冇action,遇到小小trigger point就會完了…

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo