自由講場

跳至

首頁
45678...26

尾頁
   25


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 19-5-9 12:28 |只看該作者
karen508hk 發表於 19-5-9 09:44
係喎,我都唔明點解咁大反應(真心的),香港地大把中產家庭,況且十零廿萬對於一個三四口家庭又要養車養樓 ...

一家4口加四大,即8口,每人每月用一萬,儲二萬,咁睇就吾算好多,由其要供樓養工人供車。


公爵府

積分: 29867


102#
發表於 19-5-9 12:31 |只看該作者
According to 佢地嘅思維,人均月入沒有幾皮嘢,可能根本無資格生存。
你可以更新記錄, 讓好友們知道你在做什麼...


子爵府

積分: 14373


103#
發表於 19-5-9 12:34 |只看該作者
章魚妹妹 發表於 19-5-9 12:23
我都覺得呢度好多有錢人,可能我太窮太基層,家庭月入真係無十萬咁多,都好想自己有咁本事,以前跟既上司/ ...

無咪無,依家家庭開支夠用就得啦無需要同人比較

其實揾幾多都唔夠洗,當你揾到10萬,你會有10萬既生活開支壓力,你會想揾20萬,揾到20萬開支又多,又會想揾30萬,好正常姐


翡翠宮

積分: 87411


104#
發表於 19-5-9 12:35 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-5-9 12:20
下次要講50萬先得

反正都係鬥吹姐


男爵府

積分: 5729


105#
發表於 19-5-9 12:40 |只看該作者
越搵得多錢就越使得多。高收入咪住豪宅囉,低D收入咪住細D囉。高收入俾仔女讀國際,低D收入咪讀平D囉。其實都係自己按照情況來取捨。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


106#
發表於 19-5-9 13:23 |只看該作者
傻之達人 發表於 19-5-9 12:20
咪係。。。
兩公婆月入10萬都真係好尋常
如果兩公婆都係護士都已經有呢個數啦,

講緊係一個搵10萬蚊。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


107#
發表於 19-5-9 13:24 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 12:27
好尋常?香港有幾十萬人做護士呀



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


108#
發表於 19-5-9 13:26 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

邊度講?


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


109#
發表於 19-5-9 13:27 |只看該作者
傻之達人 發表於 19-5-9 12:20
咪係。。。
兩公婆月入10萬都真係好尋常
如果兩公婆都係護士都已經有呢個數啦,

本帖最後由 littlesister 於 19-5-9 15:45 編輯

護士都要 SNO 先有十萬,兩公婆夾埋10萬就唔難,每人十萬護士都唔係咁易有


翡翠宮

積分: 97287


110#
發表於 19-5-9 13:33 |只看該作者

回覆樓主:

我睇見都嚇親
本來一翻言都唔敢講
唔可以唔好咁離地
又或者Bk開個富貴版畀佢哋慢慢吹
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 31837

2024年龍年勳章


111#
發表於 19-5-9 13:41 |只看該作者
女人都有舖曬命癮,分別係大曬,名曬,朋友圈曬,BK曬,中曬,小曬,暗曬


大宅

積分: 4748


112#
發表於 19-5-9 13:42 |只看該作者
本帖最後由 ljhy10 於 20-4-19 01:21 編輯

.


男爵府

積分: 9612


113#
發表於 19-5-9 13:45 |只看該作者
其實要明嘅自然明白,要唔信嘅點解釋都無用。


琥珀宮

積分: 182802

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


114#
發表於 19-5-9 13:46 |只看該作者
littlesister 發表於 19-5-9 13:26
邊度講?

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=22484512


呢個po


水晶宮

積分: 65957


115#
發表於 19-5-9 13:49 |只看該作者
ljhy10 發表於 19-5-9 13:42
same here, 唔明點解對十萬呢個數咁大反應。我明白香港係好多人收入徘徊係二、三萬左右,但亦都有好多好多 ...
沒錯,其實,就算當二公婆每人賺2-3萬,家庭收入都4-6萬,有咩出奇?再叻點那批,每人賺4-5萬,都家庭收入近十萬啦。有幾離地?


水晶宮

積分: 55151


116#
發表於 19-5-9 13:55 |只看該作者
傻之達人 發表於 19-5-9 12:20
咪係。。。
兩公婆月入10萬都真係好尋常
如果兩公婆都係護士都已經有呢個數啦,

agree. 朋友2公婆教1x年書,夾埋都1x萬啦,但生活仲好克儉,培養仔女,比家用4大,養車養工人, 搵多開支的質素又唔同,話唔信的人大家生活圈子根本唔同


珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


117#
發表於 19-5-9 13:56 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 09:42
我好鍾意連登有一句:吹水大會正式開始

我咁講會唔會俾人話井底呀
果邊個個FG月入50K


大宅

積分: 4748


118#
發表於 19-5-9 13:57 |只看該作者
本帖最後由 ljhy10 於 20-4-19 01:21 編輯

.


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


119#
發表於 19-5-9 13:57 |只看該作者
Pink_girl 發表於 19-5-9 12:09
其實一講開錢既topic就係咁

仲有FTM


水晶宮

積分: 57299


120#
發表於 19-5-9 13:58 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

有好多jm講,你冇三十萬係你問題,佢地身邊閒閒地都幾廿個一個月

我認我見識少,身邊除做生意,打工未到有幾十個,我認我低下階層

首頁
45678...26

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo