夫婦情感

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   7


複式洋房

積分: 150


101#
發表於 19-5-14 22:10 |只看該作者
回覆 soso1227 的帖子

所以在我媽角度,佢係唔算做好多野,當然呢度好多會員持不同意見。


複式洋房

積分: 150


102#
發表於 19-5-14 22:14 |只看該作者
回覆 PTMCYS 的帖子

這些觀點我不認同啊,圍爐取暖去x登已夠。同咁多會員溝通完,其實最慘係我阿媽


瑪瑙宮

積分: 139657


103#
發表於 19-5-14 22:26 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 20:24
回覆 mingmama 的帖子

我都諗緊點有效溝通。

而家只係幼稚園, 到小學中學就更煩. 你要預埋尼个問題到時彈出黎.

我仔細時我係忙無乜私人時間, 但我好 enjoy, 因為佢大左就唔痴我, 痴女朋友/老婆了, 我要珍惜尼段時間. 有 d 興趣班我係同佢一齊上堂的, 通利鋼琴親子班, 武術班, etc.


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章


104#
發表於 19-5-14 22:39 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 22:14
回覆 PTMCYS 的帖子

這些觀點我不認同啊,圍爐取暖去x登已夠。同咁多會員溝通完,其實最慘係我阿媽:laugh2 ...


認同你媽最慘....

話你打機唔啱又唔鍾意, 叫你繼續打機唔好理佢又唔鍾意, 希望今次撞中啦


男爵府

積分: 5391


105#
發表於 19-5-14 22:51 |只看該作者
本帖最後由 AAV 於 19-5-14 23:06 編輯
PTMCYS 發表於 19-5-14 18:45
持勢凌人 --> 思意唔一定是要欺壓人, 而係唔代表出多了錢, 就覺得自己付出了好多.

其實兩個人相處, 真係 ...

睇呢個post, 好認同呢位師兄既意見。完全唔明點解有人會讚呢位仁兄好好先生,更完全唔理解點解會話個太太唔啱俾人就慣!攞錢養家就以為自己好偉大!太太的付出就輕描淡寫!教小朋友讀書、做功課、貼身照顧,樣樣出心出力,需要好多好多好多心機,好多好多體力!唔係一教就識一教就明,唔係一叫就去沖涼換衫刷牙執書包去廁所!個老公喺老婆出心出力既時候自己享受打機「減壓」,真係明曬個老公有幾照顧頭家!休息係為左行更遠既路嘛!唔識自動自覺!即係你老婆好無助呀!照顧個女既工作係佢負責ga? 你呢?你地唔係一個家,一個團隊,個團隊得你老婆同個女!你打緊機響自己世界入面,真實世界發生咩事你根本唔會知,你老婆一頭煙好忙時,你打緊機,到你老婆忍無可忍時,你就話佢黑面發脾氣!你完全自我中心到極!有朝一日,你失業,你仲有無價值?


男爵府

積分: 5391


106#
發表於 19-5-14 22:53 |只看該作者
本帖最後由 AAV 於 19-5-14 23:08 編輯
hkugradute 發表於 19-5-14 22:10
回覆 soso1227 的帖子

所以在我媽角度,佢係唔算做好多野,當然呢度好多會員持不同意見。 ...

真係唔明點解無人鬧醒你,仲攞亞媽出來撻老婆!你老婆父母都話你懶呀!你個女既反應已經好明顯話到俾你聽,你老婆係付出果個,邊個照顧佢愛錫佢,就會痴邊個!你,不在團隊內呀!仲自我感覺良好!


大宅

積分: 1292


107#
發表於 19-5-14 23:02 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 22:14
回覆 PTMCYS 的帖子

這些觀點我不認同啊,圍爐取暖去x登已夠。同咁多會員溝通完,其實最慘係我阿媽:laugh2 ...

請個工人幫輕你媽媽啦,喊!


男爵府

積分: 5391


108#
發表於 19-5-14 23:03 |只看該作者
本帖最後由 AAV 於 19-5-14 23:03 編輯

自動自覺係好緊要,你返工要人要求你先識做野ga?你新來ga?


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章


109#
發表於 19-5-14 23:11 |只看該作者
AAV 發表於 19-5-14 22:51
睇呢個post, 好認同呢位師兄既意見。完全唔明點解有人會讚呢位仁兄好好先生,更完全唔理解點解會話個太太 ...

多謝你支持呀!

不過我好隨意的, 最緊要人家開心, 上來吹吹水, 又唔係求氣既, 又無錢收.... 唔like 一樣可以轉呔... 咁認真做咩鬼...

老婆係佢, 人家講佢幾好又點, 面對既係佢自己, 我返屋企就攬住我老婆訓, 開開心心......


男爵府

積分: 10000


110#
發表於 19-5-14 23:13 |只看該作者
花花b 發表於 19-5-14 08:41
有冇放假兩個人放低身邊工作,出去拍下拖傾下?
有時男人捻既,同女人捻既唔一樣。
以下張圖我比喻,唔一定 ...

請問呢本係咩書?個女講出口果部份正正係我所諗


洋房

積分: 32


111#
發表於 19-5-14 23:18 |只看該作者
你一開始就話自己盡責, 在金錢上有幾大貢獻。
之後話太太冇主動出聲叫你幫手, 你唔知佢想你幫咩。
跟住又話太太嫌唔夠私人時間, 但你媽覺得太太其實唔係好多野做。
其實你係咪都覺得太太唔係好多野做, 冇理由賺太少私人時間?
如果太太負責同囡囡冲涼, 之後你跟功課你又願意嗎?
如果女初時唔制, 都可以慢慢轉變。
你話囡囡畫畫或你同佢玩時, 太太可以上網看 fb,
但又話你帶囡出街太太至有私人時間, 咁太太係想你幫手揍囡, 定要帶囡出街?
如果大家都唔肯多付出時間, 咁就統計吓大家既私人時間相差幾多,
再商討是否公平, 或者就再分公達成共識, 不過呢個方法唔理想。


侯爵府

積分: 20081


112#
發表於 19-5-14 23:30 |只看該作者
其實個女唔多痴你,已經明白哂啦。


男爵府

積分: 10000


113#
發表於 19-5-14 23:44 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 15:22
回覆 soso1227 的帖子

佢做的家務係洗衫,煮飯(假日),廚房相關我做的家務係吸塵拖地

我無工人,要返工,小朋友細時係比姨姨湊放學,直至我放工,佢先走。

平時係我洗衫, 晾衫,執屋同洗碗。老公就煮飯(平日煮,假期多數出街食),洗厠所,抹地。

小朋友的功課,陪讀,玩,到醫院覆診等,都係主要我負責。

可能我份工唔太辛苦,老公幫手做的家務又妥當,唔洗我勞心,講真,我又唔覺自己太辛苦,有時亦都慶幸老公有幫手,但我有時臨瞓前,我都想老公主動親下我,主動同我傾下無聊嘢或公司的嘢(唔想傾屋企嘢),其實你老婆會唔會想法同我一樣?想你多關心佢,但你比佢感覺你情願打機都唔理佢,女人有時好衰嫁,唔會講真話,所以就只好話你打機唔幫手做家務。


侯爵府

積分: 21457


114#
發表於 19-5-14 23:54 |只看該作者
jwy2 發表於 19-5-14 23:13
請問呢本係咩書?個女講出口果部份正正係我所諗

書名叫「懂了,就恩愛到老」我都係岩岩先開始睇


男爵府

積分: 10000


115#
發表於 19-5-15 00:01 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 18:28
回覆 DengCK 的帖子

點解咁多女性唔鍾意老公打機?我對太太喜好是不會干涉

我同你角色掉轉咗,我打機,老公唔打機,佢有時都干涉我打機同上bk嫁,佢成日叫我不如用打機的時間睇d可增加知識的網仲好喎


男爵府

積分: 10000


116#
發表於 19-5-15 00:02 |只看該作者
花花b 發表於 19-5-14 23:54
書名叫「懂了,就恩愛到老」我都係岩岩先開始睇

我都買番本先


大宅

積分: 2408


117#
發表於 19-5-15 00:39 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-13 23:03
本人和太太結婚十年,有一個小朋友,五歲
自問對家庭十分盡責,婚後家庭開支全部一力承擔(供樓,飲食,日用品,旅 ...

如果你兩公婆都係五天工作, 咁逢星期六你自己帶個仔出街/比老婆自己一個出下街咪得。 咁一至五放工你打下機,相信你老婆都唔會有咁大怨氣啦


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章


118#
發表於 19-5-15 07:47 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-14 19:41
「當然係自己願意付出沒有怨言」
因為你心裡面係想做呢啲嘢令太太開心~所以自然就會做得開心~其實樓主太 ...

我的重點, 唔係願不願意做的問題, 係打機會忽略身邊好多野, 包括家人的感情和時間, 唔多唔少亦會對情緒有影響, 一個慣性的打機習慣, 對小朋友唔係一個好榜樣.

現在我都有跟仔打機, 屋企有XBOX, 亦有街機版遊戲用來親子, 其實都係封塵, 放假才打/或未必打.... 仔自己有玩網略隊制遊戲, 我都有了解, 但都會教他惜可而止... 自己只了解他玩, 但不會嘗試玩... 有跟仔玩pokemon GO, 目的只係親子, 扮到好投入, 但要做野就要立即放低唔玩, 或整個考試期唔玩..... 老實講唔係呀仔叫我陪佢玩, 我係唔會玩的.

對我來說, 自己要投入家庭和工作, 沒有認真想打機的動力了.



複式洋房

積分: 150


119#
發表於 19-5-15 08:06 |只看該作者
回覆 AAV 的帖子

鬧我之前有冇爬文?
我有做家務:抹地吸塵

我有照顧孩子:陪玩讀書

只是太太覺得不夠,因為照顧孩子方面她付出較多


複式洋房

積分: 150


120#
發表於 19-5-15 08:14 |只看該作者
回覆 PTMCYS 的帖子

其實你先係想人認同你。不如你另開新post吧。你有爬晒文,應該會見到我有跟其他人討論。謝謝你在這裡的意見。

首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo