自由講場

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   34


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


101#
發表於 19-6-3 14:45 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 14:34
本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:34 編輯

係,有去過就明。。。見到有JM回,做乜唔用邊到上中山, ...
中山港船其實好密.差唔多一個鐘一班.朝8晚8.同埋深圳灣好方便. 仲有港珠澳+皇岡24小時做後備(不過過關唔太方便). 同埋中山港同石岐車程只係20分鐘右左. 不過遲d碼頭會搬遠d變左車程耐左.但船程又短左


男爵府

積分: 6997


102#
發表於 19-6-3 14:46 |只看該作者
本帖最後由 orangeca 於 19-6-3 14:47 編輯
c.vieri 發表於 19-6-3 14:43
回覆 orangeca 的帖子

退休用,有無校網都無所謂

買樓就係投資, 終有一日會出售, 到時你層樓的價錢比隔離純住宅平一半你會好後悔。

而且公寓環境會複雜, 咩人都可以出入(商用樓宇), 隔離開美容或一樓一鳳都唔知


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


103#
發表於 19-6-3 14:46 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 13:13
aa 都不停話等深中通道開左就會快同方便,E+ 上去嘅話唯有晒d時間。
...

本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:47 編輯

喂喂,搞清楚。。。

深中通道係由深圳去中山出口係翠亨新區南朗,再去石岐差不多30分鐘。


翡翠宮

積分: 81591


104#
發表於 19-6-3 14:48 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-5-28 13:06
屋企人想係中山買樓,請問有無乜野要留意, thanks

大樓盤同大發展商就安心啲,上年買咗"中澳賓河灣"32平複式公寓,下年收樓會用嚟渡假同退休住,宜家香港業主群已經有3x人,都幾多香港人買咗
1559544486733.JPEG
1559544487032.JPEG


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


105#
發表於 19-6-3 14:48 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 14:45
中山港船其實好密.差唔多一個鐘一班.朝8晚8.同埋深圳灣好方便. 仲有港珠澳+皇岡24小時做後備(不過過關唔太 ...

本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:49 編輯

一個鐘一班 ,我覺得好耐,仲要去尖沙咀坐,中港兩個碼頭對我嚟講偏遠


男爵府

積分: 6997


106#
發表於 19-6-3 14:49 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 14:46
本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:47 編輯

喂喂,搞清楚。。。

石岐係市中心, 配套好,而且石岐校東區網好, 當地人都有需求。地段無問題, 最大問題係公寓, 買唔過。

要買就買純住宅。



公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


107#
發表於 19-6-3 14:50 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 14:49
石岐係市中心, 配套好,而且石岐校東區網好, 當地人都有需求。地段無問題, 最大問題係公寓, 買唔過。
...

本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:51 編輯

係,公寓我就不買
我住博愛x路個邊


男爵府

積分: 6997


108#
發表於 19-6-3 14:50 |只看該作者
本帖最後由 orangeca 於 19-6-3 14:52 編輯
ddkaka 發表於 19-6-3 14:48
大樓盤同大發展商就安心啲,上年買咗"中澳賓河灣"32平複式公寓,下年收樓會用嚟渡假同退休住,宜家香港業 ...

到你賣出就知, 公寓的稅費比純住宅貴N倍。
當地人唔要的公寓就sell 比港澳人士。




侯爵府

積分: 20715


109#
發表於 19-6-3 14:53 |只看該作者

回覆樓主:

中山懿峯如何?


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


110#
發表於 19-6-3 14:53 |只看該作者
babynetnet 發表於 19-6-3 14:44
吓……點解既?
我深圳間屋都係咁,暫時無事,買依d時發展商講明係可以咁設計!
...
即係你一層正常嘅去水渠位同埋屎渠位係得個.而你開2個.同埋個個仲要係間屋嘅中間開出黎.即係香港d裝修C父整我都信得過佢地手工. 老老實實大陸嘅手工點都仲有多少距離. 發展商想你買..梗係乜都話得,乜都話掂. 10年包租,係咪真係10年個個月有租收先??


男爵府

積分: 6997


111#
發表於 19-6-3 14:54 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 14:53
即係你一層正常嘅去水渠位同埋屎渠位係得個.而你開2個.同埋個個仲要係間屋嘅中間開出黎.即係香港d裝修C父整 ...

返租比發展商?? 哈哈, 仲得人驚。 已經大把人被呃



水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


112#
發表於 19-6-3 14:56 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 14:48
大樓盤同大發展商就安心啲,上年買咗"中澳賓河灣"32平複式公寓,下年收樓會用嚟渡假同退休住,宜家香港業 ...


睇果個樓盆就好似你呢間咁上下間隔,但就唔係open kitchen


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


113#
發表於 19-6-3 14:56 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 14:54
返租比發展商?? 哈哈, 仲得人驚。 已經大把人被呃
其實公寓真係伏味濃


翡翠宮

積分: 81591


114#
發表於 19-6-3 14:58 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-3 14:50
到你賣出就知, 公寓的稅費比純住宅貴N倍。
當地人唔要的公寓就sell 比港澳人士。

一來冇諗住賣,二來將來政策點變冇人知,宜家最緊要諗係啱價錢就ok


翡翠宮

積分: 97287


115#
發表於 19-6-3 14:58 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:27
因為國內人唔買公寓,佢地多數係買住宅,所以如果想賣就比較難脫手

公寓同住宅有乜嘢分別呢?
排好多中山經紀打電話呢cold call,
又有send whatsapp睇見到啲複式真係好心動㗎。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6997


116#
發表於 19-6-3 14:58 |只看該作者
honeybibibibi 發表於 19-6-3 14:53
中山懿峯如何?

如果係公寓, 即是不限購不限貸果d, 全部買唔過。



翡翠宮

積分: 81591


117#
發表於 19-6-3 14:58 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 14:56
睇果個樓盆就好似你呢間咁上下間隔,但就唔係open kitchen

係咪佳兆業?


男爵府

積分: 6997


118#
發表於 19-6-3 14:59 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 14:58
一來冇諗住賣,二來將來政策點變冇人知,宜家最緊要諗係啱價錢就ok
...

你買左已洗溼個頭, 已經無辦法。

但唔好再買, 其他人千萬唔好去買公寓, 一個大坑。



水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


119#
發表於 19-6-3 15:00 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 14:46
本帖最後由 Kuromi1127 於 19-6-3 14:47 編輯

喂喂,搞清楚。。。


我真係唔識乜車打乜車上去中山叫我再上去,我諗只會㨂直通巴士


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


120#
發表於 19-6-3 15:00 |只看該作者
ddkaka 發表於 19-6-3 14:58
係咪佳兆業?




首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo