時政擂台

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   2


子爵府

積分: 11743


101#
發表於 19-8-6 16:22 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:03
唔明呢個時候就無警方、警車出動。

如果冇人冇商場報警點出動呀?最多咪巡下,跟住走囉。
依家警方好難做嘢,d街坊/商場唔歡迎警察架。


大宅

積分: 3414


102#
發表於 19-8-6 16:22 |只看該作者
namnamnamlolo 發表於 19-8-6 16:19
點夠而家d黑衫
幾千幾千日薪

哩樣唔清楚,冇第一手資訊我唔敢下定論


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


103#
發表於 19-8-6 16:22 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-8-6 16:12
咪就係冇聽聞過今日會去,咁先離奇。分明傳料嚟嚇街坊,唯恐天下不亂。

X,我而家就落街買餸同飲嘢。靠嚇 ...

不過你都要小心唔好著白色衫,今日新聞影比人打到流晒血既白衫阿叔只係路人,我睇過條片係真,點知會唔會突然有d 乞衣曱甴走出黎無差別打人


大宅

積分: 2460


104#
發表於 19-8-6 16:24 |只看該作者
kelkel98 發表於 19-8-6 15:47
好似話係福建幫

我已睇片,
片中說話嘅人講乜我唔識聽,
似鄉下話,難道就係福建話!!


大宅

積分: 3337


105#
發表於 19-8-6 16:25 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 16:13
連登仔又作野

我一睇都覺,仲要係唔同鋪講同一故仔


侯爵府

積分: 20916


106#
發表於 19-8-6 16:27 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-8-6 16:12
咪就係冇聽聞過今日會去,咁先離奇。分明傳料嚟嚇街坊,唯恐天下不亂。

X,我而家就落街買餸同飲嘢。靠嚇 ...

我6 點都會出北角啊、照原定計劃上人屋企食飯。
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


107#
發表於 19-8-6 16:27 |只看該作者
baby_yee 發表於 19-8-6 15:58
頭先城市花園個面都有議員叫d居民儘快回家

邊個議員?


大宅

積分: 1274


108#
發表於 19-8-6 16:27 |只看該作者

回覆樓主:

真係唔好著白衫、尋日好多片見到黑衫好多人圍白衫!
我由細個一直係北角返學、從來無見過乜福建幫攪事!淨係知北角多福建人住!文宣又開始傳播


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


109#
發表於 19-8-6 16:27 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-8-6 16:14
你住呢頭嗎?我同我班街坊唔係咁諗。

希望冇事。


公爵府

積分: 28874


110#
發表於 19-8-6 16:28 |只看該作者
andyman 發表於 19-8-6 16:12
少少風聲就間間商舖拉閘, 市民唔敢出街, 遲早經濟出現問題.

呢個就係恐佈之處,不定時襲擊你,等你唔知幾時黎,但小小風聲已經足以嚇餐死,人心惶惶,一個地方很快就從人心內部被攻破。
不過今次大舖都落閘,街坊小心翼翼,出門謹慎亦無可厚非。
唯有希望每一位都平安⋯⋯


男爵府

積分: 9792


111#
發表於 19-8-6 16:29 |只看該作者
Moppyhaha 發表於 19-8-6 15:56
朋友公司話外面傳來消息咋..

不過北角區fb D人叫人唔好出街..

梗係唔會放工啦
我尋晚都係準時8點放
經過尋晚我覺得我老闆真係好PK


水晶宮

積分: 67993


112#
發表於 19-8-6 16:29 |只看該作者
TingTing 發表於 19-8-6 16:05
我覺得流…
報仇都要有目標。。。

我都覺得流囉!

睇樓主數字新會員, 又話無警察, 無警車........
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 9792


113#
發表於 19-8-6 16:29 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:59
總之收工跟大家一齊行,盡快上車離開。
我地d普通市民咩消息咩風都收唔到
...

謝謝提點


珍珠宮

積分: 33004

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


114#
發表於 19-8-6 16:30 |只看該作者
FB圖


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


115#
發表於 19-8-6 16:31 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:15
荃灣尋晚有黑幫出動,田少收到風一早通知警方,一樣無用。我唔覺得呢種情況係正常。

點解田少收到風唔叫黑衣人走?黑衣人自己都成套裝備,連警察都敢打又打市民,要警察保護?佢地成日叫警察收隊架,而家求仁得仁啦


男爵府

積分: 9346

BB防敏心得分享勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回


116#
發表於 19-8-6 16:31 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-8-6 16:14
你住呢頭嗎?我同我班街坊唔係咁諗。

佢地係咩post都係講呢句,我住元朗大家街坊都驚黑社會多過黑衫,呢班人咪又係係bk 有關屯元天既post講呢句。唔知以為佢地18區都有住家

點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:35


大宅

積分: 3138


117#
發表於 19-8-6 16:31 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:01
[突發!切勿前往北角]
8月6日:昨晚北角福建同鄉會戰敗消息傳開後,網上傳出大批福建人今天下午3:00由澳 ...

呢段假啲喎!


子爵府

積分: 14826


118#
發表於 19-8-6 16:32 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:18
一直都有,預咗度度都有黑社會。但唔代表可以公開化、正常化,至少應該出巡做下樣
...

當放火都可以公開化、正常化時,我覺得一班同鄉係街聚埋傾下計都好正常


男爵府

積分: 8555


119#
發表於 19-8-6 16:32 |只看該作者
opl2 發表於 19-8-6 16:29
梗係唔會放工啦
我尋晚都係準時8點放
經過尋晚我覺得我老闆真係好PK

老闆既心態,比得人工,當然唔好蝕


侯爵府

積分: 21342

牛年勳章 2018復活節勳章


120#
發表於 19-8-6 16:32 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 16:20
始終唔知真假,有咩野唔對路快閃

收到!搞掂啲野早去早回

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo