自由講場

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   5


男爵府

積分: 9819

2024年龍年勳章


101#
發表於 20-2-29 21:51 |只看該作者


珍珠宮

積分: 38848


102#
發表於 20-2-29 21:52 |只看該作者


男爵府

積分: 5913


103#
發表於 20-2-29 21:52 |只看該作者
hfl2000 發表於 20-2-29 21:45
頭先我同老公講,唔知我哋有生之年仲睇唔睇到佢live演唱會,因為唔知佢仲會唔會開&唔知買唔買到飛:h ...

自從佢失戀分手後,似乎有說他自暴自棄,生活放蕩不羈,佢再出現樂壇機會可能好微

點評

wcpcelia    發表於 20-3-1 10:05


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


104#
發表於 20-2-29 21:52 |只看該作者

回覆樓主:

我囡8歲都話好好聽


侯爵府

積分: 24844

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


105#
發表於 20-2-29 21:54 |只看該作者
caa 發表於 20-2-29 21:49
有人養唔使做

都唔係既,睇資料佢90年代都keep 住有出碟,不過D歌冇話好hit 上 no 1, 但依家聽番,D歌好好聽. Do 姐咁精明,應該唔准人懶


水晶宮

積分: 74650


106#
發表於 20-2-29 21:55 |只看該作者
我最愛的沙沙的雨


侯爵府

積分: 21053

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


107#
發表於 20-2-29 21:55 |只看該作者
回覆 daniel1314 的帖子

頭先首“不要重播”,記憶都返晒嚟,但記憶中係杜德偉呀


伯爵府

積分: 18306


108#
發表於 20-2-29 21:59 |只看該作者
一聽依首諗起星爺套蓋世豪俠


侯爵府

積分: 24844

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 20-2-29 22:00 |只看該作者
Sonia@ 發表於 20-2-29 21:59
一聽依首諗起星爺套蓋世豪俠

係呀


伯爵府

積分: 19897


110#
發表於 20-2-29 22:01 |只看該作者
offlad 發表於 20-2-29 21:40
2人對唱李香蘭,好聽到不得了
應該搵唔到第三個可以唱到李香蘭咁好聽


水晶宮

積分: 62379


111#
發表於 20-2-29 22:02 |只看該作者
caa 發表於 20-2-29 22:01
應該搵唔到第三個可以唱到李香蘭咁好聽

9X9 都係


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


112#
發表於 20-2-29 22:03 |只看該作者

回覆樓主:

原來係2007年既演唱會


公爵府

積分: 27532

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


113#
發表於 20-2-29 22:03 |只看該作者
daniel1314 發表於 20-2-29 21:06
係呀聽到我想喊
諗返起以前拍拖都成日聽

係!
好揪心


男爵府

積分: 5913


114#
發表於 20-2-29 22:04 |只看該作者
caa 發表於 20-2-29 22:01
應該搵唔到第三個可以唱到李香蘭咁好聽

我都是這個想法


男爵府

積分: 8704


115#
發表於 20-2-29 22:04 |只看該作者
applering 發表於 20-2-29 21:13
我最鍾意'不捨得你'...



大宅

積分: 3494


116#
發表於 20-2-29 22:04 |只看該作者
applering 發表於 20-2-29 21:50
未...give me five



珍珠宮

積分: 38448


117#
發表於 20-2-29 22:05 |只看該作者
PANCO 發表於 20-2-29 22:03
原來係2007年既演唱會

嗰時衣著咁Leung 嘅
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


男爵府

積分: 8704


118#
發表於 20-2-29 22:05 |只看該作者
offlad 發表於 20-2-29 21:52
自從佢失戀分手後,似乎有說他自暴自棄,生活放蕩不羈,佢再出現樂壇機會可能好微
...

依家有新戀情喎


水晶宮

積分: 65957


119#
發表於 20-2-29 22:05 |只看該作者
offlad 發表於 20-2-29 21:40
2人對唱李香蘭,好聽到不得了
係,學友一出場,我都比學友吸引住。我好多次都買不到張學友演唱會!哎!


水晶宮

積分: 65957


120#
發表於 20-2-29 22:07 |只看該作者
PANCO 發表於 20-2-29 22:03
原來係2007年既演唱會
不過都好好聽!同埋覺得呂方好似沒咩點老,出道到而家個樣沒咩大變。

首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo