自由講場

跳至

首頁
45678...13

尾頁
   17


男爵府

積分: 9850


101#
發表於 20-4-15 23:17 |只看該作者
kyowong 發表於 20-4-15 23:10
本帖最後由 kyowong 於 20-4-15 23:13 編輯

我get到佢話佢嗰盒口罩係薄,不是升級款!我都無升 ...
我都有帶過非升級款。。我覺得唔薄,但大,帶完feel到好多空間,個口罩唔會成日掂到個咀唇


大宅

積分: 3280


102#
發表於 20-4-15 23:21 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 12:56
一個人要負責幾個家庭嘅口罩,親戚4大長老成日都話唔夠分,我自己訂嘅口罩(kf,日產,越南)訂完番黎都分哂 ...

我都等緊21號拎


大宅

積分: 1479


103#
發表於 20-4-15 23:46 |只看該作者
ho_yan2406 發表於 20-4-15 23:17
我都有帶過非升級款。。我覺得唔薄,但大,帶完feel到好多空間,個口罩唔會成日掂到個咀唇
...

點解你地咁叻買到兩盒全家得我一個人禁,一蚊個只買到一盒


伯爵府

積分: 15191


104#
發表於 20-4-15 23:46 |只看該作者

回覆樓主:

期待快啲收到貨


男爵府

積分: 8136


105#
發表於 20-4-16 00:08 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 23:01
我冇特別數住,但係一見到即日就去拎

請問預定攞貨日期前幾多曰會收到sms?我應該20號去ok攞口罩,但仲未收到sms


男爵府

積分: 9882

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


106#
發表於 20-4-16 00:16 |只看該作者
satu 發表於 20-4-16 00:08
請問預定攞貨日期前幾多曰會收到sms?我應該20號去ok攞口罩,但仲未收到sms
...
之前在其他 post 有好多 jm 話即日先收到 sms。

點評

wcpcelia    發表於 20-4-16 17:24


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


107#
發表於 20-4-16 00:29 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 20-4-15 13:00
下星期到我收貨.

X2


男爵府

積分: 9931


108#
發表於 20-4-16 00:56 |只看該作者
kikiboy 發表於 20-4-15 13:33
係咪因為你3m/6m plan 升咗級,呢20個先有得升級?
盒口罩冇指明收貨人,OK職員只是隨手攞一盒俾你,所以唔關你用咗乜plan事。


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 20-4-16 09:14 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 23:04
佢話個盒係薄盒,你有冇帶緊,我買左咁多款,佢唔算薄,幾厚實,有啲朋友用緊藥房買到嘅口罩帶左幾日覺得 ...

我唔係話薄盒,我係話個口罩好薄,個盒係同你個盒一樣,你係升級版,所以厚實,我係普通款,我身邊買plan 都係收升級版。


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


110#
發表於 20-4-16 09:15 |只看該作者
satu 發表於 20-4-16 00:08
請問預定攞貨日期前幾多曰會收到sms?我應該20號去ok攞口罩,但仲未收到sms
...

我早一日收到通知sms, 跟著收貨日收取sms, 要三日內去取。


子爵府

積分: 10577


111#
發表於 20-4-16 10:36 |只看該作者
耳仔位幾好喎,我23號取貨喇好想快啲戴


男爵府

積分: 8136


112#
發表於 20-4-16 10:53 |只看該作者
connietai 發表於 20-4-16 00:16
之前在其他 post 有好多 jm 話即日先收到 sms。

Thanks


大宅

積分: 1479


113#
發表於 20-4-16 10:53 |只看該作者
afternoontea372 發表於 20-4-16 00:56
盒口罩冇指明收貨人,OK職員只是隨手攞一盒俾你,所以唔關你用咗乜plan事。
...

樓上都有jm 冇訂月費計劃一樣收到升級版,所以我估係一批批貨,睇運氣


男爵府

積分: 8136


114#
發表於 20-4-16 10:53 |只看該作者
0q.cathy 發表於 20-4-16 09:15
我早一日收到通知sms, 跟著收貨日收取sms, 要三日內去取。

Good to know. Many thanks


大宅

積分: 1479


115#
發表於 20-4-16 11:19 |只看該作者
Jessiest 發表於 20-4-16 10:36
耳仔位幾好喎,我23號取貨喇好想快啲戴

耳仔位係咁,識帶嘅會鐘意呢個設計,唔識帶會嫌緊,我前面提左大家點帶
myimage.jpg


大宅

積分: 1479


116#
發表於 20-4-16 12:59 |只看該作者
ho_yan2406 發表於 20-4-15 23:17
我都有帶過非升級款。。我覺得唔薄,但大,帶完feel到好多空間,個口罩唔會成日掂到個咀唇
...

女仔面細可能會大我大頭怪,覺得fit,唔鬆耳帶會緊,帶普通款繩帶可以打交叉掛耳會貼啲


大宅

積分: 4582


117#
發表於 20-4-16 16:06 |只看該作者
ikw 發表於 20-4-15 23:12
我昨天取,升級去P99, 耳仔係舊款的, 今日試帶過, 很滿意, 唔覺得佢簿, 覺得佢比較透氣, 夏天用佢就very goo ...

你係幾時訂嫁我留意左好耐都未見到有得訂,v99=3樣標準都齊哂嗎


珍珠宮

積分: 32179

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


118#
發表於 20-4-16 16:27 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-16 11:19
耳仔位係咁,識帶嘅會鐘意呢個設計,唔識帶會嫌緊,我前面提左大家點帶

...
呢隻帶應該無傳統橡筋咁緊? 未戴過呢款耳帶, 我五月頭先拎, 希望都係升級


大宅

積分: 1479


119#
發表於 20-4-16 20:41 |只看該作者
BK2002 發表於 20-4-16 16:27
呢隻帶應該無傳統橡筋咁緊? 未戴過呢款耳帶, 我五月頭先拎, 希望都係升級

...

如果未拉鬆條布耳帶男士/大頭人士會覺得緊,我係25樓show左拉鬆前後分別,我係大頭有拉到fit先帶


男爵府

積分: 6050


120#
發表於 20-4-16 22:19 |只看該作者
想問下,我做3個月方案,4月25日取第一盒V99,想問下SE 20隻裝係同25日V99一齊取,定係會早D取

首頁
45678...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo