時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


瑪瑙宮

積分: 138526

馬年勳章


101#
發表於 21-2-2 08:12 |只看該作者

回覆樓主:

相信阿爺一早預左美國+佢隻狗加拿大會承認BNO啦
之後仲會點做, 大家睇戲好過。
中國唔係以前, 邊會俾人蝦到
一條國安法, 班死鬼佬已經無晒辦法啦


水晶宮

積分: 55151


102#
發表於 21-2-2 08:14 |只看該作者
wsyggk 發表於 21-2-2 06:56
唔覺得有咩問題,中國唔承認BNO係中國內政,其他國家梗係多一事不如少一事啦,本來係點咪繼續點囉,唔需要 ...

agree,根本是出來擺姿態。


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


103#
發表於 21-2-2 08:16 |只看該作者
cbeyond 發表於 21-2-2 08:12
相信阿爺一早預左美國+佢隻狗加拿大會承認BNO啦
之後仲會點做, 大家睇戲好過。
中國唔係以前, 邊會俾人 ...

係啦!你睇下澳洲同紐西蘭就已經夠搞笑啦


珍珠宮

積分: 43541

好媽媽勳章


104#
發表於 21-2-2 08:18 |只看該作者
sheepsheepvo 發表於 21-2-2 08:11
我睇微博大部分內地人留言都係話覺得中國個反擊只係擺下姿態,冇實際既既作用。我唔憎用bno走既人,係呢刻 ...

多人走梗係好事啦,最緊要走咗唔好返來,唔好好似樓上d人,話自己揸住幾本護照又唔走。


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


105#
發表於 21-2-2 08:21 |只看該作者
blackypurin 發表於 21-2-2 08:18
多人走梗係好事啦,最緊要走咗唔好返來,唔好好似樓上d人,話自己揸住幾本護照又唔走。
...

咁可能你要失望啦!我身邊啲黃老師,完全冇動靜要走呀!佢哋話要留低繼續好好「教育」下一代呀


子爵府

積分: 12671


106#
發表於 21-2-2 08:21 |只看該作者
yeunghung 發表於 21-2-1 23:10
其實出境和入境用唔同證件,有無問題?

問題係出去嘅人會爭取到成為難民的資格,美加無法遣反佢哋回香港,因為香港已不承認bno 。
最平移民美加

中國是鼓勵啲人快走啊。


侯爵府

積分: 24660


107#
發表於 21-2-2 08:23 |只看該作者
呢兩個國家又抽水


珍珠宮

積分: 43541

好媽媽勳章


108#
發表於 21-2-2 08:25 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 21-2-2 08:21
咁可能你要失望啦!我身邊啲黃老師,完全冇動靜要走呀!佢哋話要留低繼續好好「教育」下一代呀
...

本帖最後由 blackypurin 於 21-2-2 08:25 編輯

我會mon住d細路學咩,有咩問題即舉國安


水晶宮

積分: 61761


109#
發表於 21-2-2 08:25 |只看該作者
sheepsheepvo 發表於 21-2-2 08:11
我睇微博大部分內地人留言都係話覺得中國個反擊只係擺下姿態,冇實際既既作用。我唔憎用bno走既人,係呢刻 ...

其實走咗一班香港人, 阿爺由大6 輸入更多人落來香港, 續步同化香港人大陸化, 不是更暢順嗎?


子爵府

積分: 12671


110#
發表於 21-2-2 08:32 |只看該作者
mamasprits 發表於 21-2-2 07:11
中國自己唔承認就要全世界跟隨?有邊個國家咁威

中國唔承認嘅威力先係最大,因為每一本護照必然印有一個承諾:

亦標註該英國國民(海外)亦為香港永久性居民,該簽註第一作用是向入國審查人員指出,一旦持照人被遞解出國,必定獲得香港收留,不致成為國際人球;第二作用是指出持照人可永久居留香港,沒有因為無永久居留地而滯留外國的動機。

其他國家承認?佢承諾無條件接收?

佢哋嘅承認等同中國的承認嗎?


水晶宮

積分: 61761


111#
發表於 21-2-2 08:36 |只看該作者
InkCartridge 發表於 21-2-2 05:47
唔需要取消雙重國籍,只要取消以身份證出入境,咁BNO就係一張廢紙。

大部份bno 人都有特區護照, 洗鬼用 bno 出入香港境咩。


水晶宮

積分: 74409


112#
發表於 21-2-2 08:37 |只看該作者
czl115 發表於 21-2-2 02:01
祖上非洲來?

笑C我喇


瑪瑙宮

積分: 138526

馬年勳章


113#
發表於 21-2-2 08:37 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 21-2-2 08:16
係啦!你睇下澳洲同紐西蘭就已經夠搞笑啦

無法啦, 澳洲有件豬總理
人地醒佢咁多


子爵府

積分: 12671


114#
發表於 21-2-2 08:38 |只看該作者
mamasprits 發表於 21-2-2 07:11
中國自己唔承認就要全世界跟隨?有邊個國家咁威

衰得過bno 護照上,承諾無條件接收被遣返的持有人是中國香港,及証明持有人必然有香港永久居留權。
你話中國嘅唔承認等唔等同外國嘅唔承認呢?


大宅

積分: 3045


115#
發表於 21-2-2 08:38 |只看該作者
birdbird 發表於 21-2-2 08:25
其實走咗一班香港人, 阿爺由大6 輸入更多人落來香港, 續步同化香港人大陸化, 不是更暢順嗎?
...

我睇小紅書其實而家內地生活環境好好,間屋又大又靚,有錢個班留言都係話唔想黎香港,甚至本身小朋友係香港讀國際學校既都番內地。
最驚係有錢高質個班內地人睇唔上香港,但窮個班就衝黎香港搶資源排公屋攞綜援,畢竟香港政府對窮人既福利係唔錯的。


瑪瑙宮

積分: 138526

馬年勳章


116#
發表於 21-2-2 08:43 |只看該作者
birdbird 發表於 21-2-2 08:25
其實走咗一班香港人, 阿爺由大6 輸入更多人落來香港, 續步同化香港人大陸化, 不是更暢順嗎?
...

人地怕香港污染中國人就真
有睇吓國內論壇, 就知現在幾睇唔起香港人
要靠中國, 又要反中國
係班顏色白痴人士, 先仲覺得自己優勝過人, 所以白痴唔係扮


寶石宮

積分: 257463

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


117#
發表於 21-2-2 08:45 |只看該作者
sheepsheepvo 發表於 21-2-2 08:11
我睇微博大部分內地人留言都係話覺得中國個反擊只係擺下姿態,冇實際既既作用。我唔憎用bno走既人,係呢刻 ...

當然係好事喇, 有班年青人一直抱怨無上流機會, 家陣機會黎喇, 睇下去珍惜定去外國走難
放下自在


大宅

積分: 3045


118#
發表於 21-2-2 08:45 |只看該作者
blackypurin 發表於 21-2-2 08:18
多人走梗係好事啦,最緊要走咗唔好返來,唔好好似樓上d人,話自己揸住幾本護照又唔走。
...

如果走個班係暴徒亂港份子,咁梗係走得愈多愈好喇,就算佢地有錢都係咁話。但係聽番黎都唔少係正正常常只係為仔女教育走,呢班人帶走錢帶走勞動力,就唔覺係好事。


水晶宮

積分: 74409


119#
發表於 21-2-2 08:50 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 01:53
新移民的你,不知廉耻..

長着華人面孔嘅你,不知廉恥


珍珠宮

積分: 43541

好媽媽勳章


120#
發表於 21-2-2 08:51 |只看該作者
sheepsheepvo 發表於 21-2-2 08:45
如果走個班係暴徒亂港份子,咁梗係走得愈多愈好喇,就算佢地有錢都係咁話。但係聽番黎都唔少係正正常常只 ...

本帖最後由 blackypurin 於 21-2-2 08:52 編輯

真係有錢嗰班,晨早走咗啦,或者咁講,有錢嗰班就邊度都咁正,唔需要走,而家走嘅,帶得幾多錢走,至於勞動力,大把人話d old seafood阻住後生上位,而家機會來啦,飛雲!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo