夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 17284

馬年勳章


101#
發表於 21-3-24 08:52 |只看該作者
Stephinebobo 發表於 21-3-22 17:11
可惜唔係個個男人都似你咁諗

大部份女人, 需要有愛才會有性的. 但男人是相反, 性是可以用來發洩, 欣賞, 吸引力/能力的象徵, 兩性天生對性的原始基因遺傳下來已是不同.

就正如有些女人說, 我喜歡男人夠Man, 但Man 的本能都有種野性/強烈雄性的驅使, 是令雄性更有野心和霸氣, 無形也就是用來吸引女性的. 當然現代的社會, 有人說如果知識和修養仍控制不到自己, 那就跟動物沒有分別了.

但說話可以很道德, 事實卻是另一回事. 有多少人不會看風艃呢? 有多少人在可以擁有的時候, 不想擁有更多, 貪得更多? 人性仍然是進化到這樣, 這個是事實, 但是遺憾的.



伯爵府

積分: 17284

馬年勳章


102#
發表於 21-3-25 19:49 |只看該作者
cupid0627 發表於 21-3-22 23:29
我男朋友都係話以佢多年觀察,六成男人偷食出軌,而家你又咁估,相信呢個數字好準下
呢度冇咩男士出帖,我 ...

係咪咁準架? 其實我除口噏咋 如果話7成又怕嚇親你地, 怎樣也好, 要相信愛, 相信自己, 如果有人不珍惜你, 一定有其他人會珍惜你的, 但從不信愛, 不投入, 是不易得到真愛的.


伯爵府

積分: 17284

馬年勳章


103#
發表於 21-3-25 19:54 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 21-3-25 19:55 編輯
ririri 發表於 21-3-23 15:27
係呀,睇樓主分享,真的有得著,近期有朋友結婚10幾年,突然發現老公出軌,婚前婚後的好好先生,就是嗰4成 ...

多謝支持, 我也有朋友出開軌, 玩開, 離過婚, 以前曾對我說"你自制得令人生沒趣".

近排他同我講, 以前太浪費人生的時間在女人身上, 我聽了也很感慨......


大宅

積分: 3935


104#
發表於 21-3-26 09:31 |只看該作者
PTMCYS 發表於 21-3-25 19:54
多謝支持, 我也有朋友出開軌, 玩開, 離過婚, 以前曾對我說"你自制得令人生沒趣".

近排他同我講, 以前太 ...

朋友話,佢問過老公是否有第二個女人,否認咗,但朋友都講明,如果真係,會俾一次機會佢斷,佢哋有仔女,你覺得個男會斷嗎?小三是女同事,共事多年,突然攪埋


珍珠宮

積分: 32238


105#
發表於 21-3-27 11:59 |只看該作者
PTMCYS 發表於 21-3-25 19:54
多謝支持, 我也有朋友出開軌, 玩開, 離過婚, 以前曾對我說"你自制得令人生沒趣".

近排他同我講, 以前太 ...


佢講下啫,你唔使甘認真為佢感慨,佢玩既時候肯定好開心,人生係有得有失。


伯爵府

積分: 17284

馬年勳章


106#
發表於 21-5-2 14:18 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 21-5-2 14:19 編輯
ririri 發表於 21-3-26 09:31
朋友話,佢問過老公是否有第二個女人,否認咗,但朋友都講明,如果真係,會俾一次機會佢斷,佢哋有仔女, ...

我未試過有小三, 真係唔知咩感受, 要睇愛和投入程度有幾多, 應該也是一條數學題來, 看看自己怎樣計, 我係有選擇困難症的, 所以唔比自己有這個機會.

有C兄以前在公司, 食完一個又一個, 每個故事也可以有"句號"的, 而當時手上仍有女朋友. 專業食家是可以處理得很好的, 可以話斷就斷, 一切在掌握中, 其實一般應該是男人比較易主宰局勢的, 只是有D 人食完唔捨得放手, 又貪心才甩唔到, 男人強梗起來是不怕女人的, 有心甩一定甩得到.

點評

cankiu2011    發表於 21-5-2 23:36


伯爵府

積分: 17284

馬年勳章


107#
發表於 21-5-2 14:23 |只看該作者
茶類愛好者 發表於 21-3-27 11:59
佢講下啫,你唔使甘認真為佢感慨,佢玩既時候肯定好開心,人生係有得有失。
...

此人識了幾十年, 相信他知道什麼是最重要的, 男人對男人也會感受對方的內心是否真心, 有時會比女人更加看得透.


大宅

積分: 2010


108#
發表於 21-5-2 19:15 |只看該作者
回覆 PTMCYS 的帖子

我聽過另一個講法,話人一世物一世(佢冇任何宗教信仰),至緊要尋歡樂。此仁兄一直都話唔要結婚,至緊要開心(女人係其中一項快樂)。


伯爵府

積分: 17284

馬年勳章


109#
發表於 21-5-3 11:12 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 21-5-4 11:23 編輯
Perpersis 發表於 21-5-2 19:15
回覆 PTMCYS 的帖子

我聽過另一個講法,話人一世物一世(佢冇任何宗教信仰),至緊要尋歡樂。此仁兄一直都話 ...

我說個事實, 對男人而言, 女人是一樣很難拒絕的東西, 因為女仔好多都好靚好吸引, 每年都有一批新一代的女仔出現, 無論身材, 樣貌, 皮膚, 性格, 裝扮, 加起來已經是無盡的組合. 男人只要懂包裝, 口才, 真假故事, 花點錢, 甚至不用錢, 對有些人來說是不難到手的. 但只要有這個心態, 就會是不能停止的.

若然對方是為了錢而跟他在一起, 假感情真的好玩嗎? 玩完一個又轉一個又拿一疊鈔票出來以為是情聖? 如果沒有錢, 人家真的留低嗎? 但如果不計較錢, 也就是在浪費對方找更好(有心)對象的時間, 也就是把自己的歡樂建設在人家的青春和感情上, 這個就是人生的意義?

女仔的青春是很寶貴的, 如果不影響人家的青春, 就只有嫖和食人妻, 嫖的人家也有熟客男友, 也要放假吧, 那當刻他內心會是空虛了; 以為食人妻無手尾, 如人家上了癮甩不掉幾大鑊呢, 破壞人家的家庭也是罪孽.

我有朋友有這些想法我不覺出奇, 也從不介意, 每個人的性要求是不一樣的, 但自己就比較一心一意重情重承諾, 找另一個女人任何階段都不難, 但一個承諾的破壞, 爛了就是爛了, 是人生的遺憾. 女人是無窮無盡的會在身邊遇上, 但已有位好的, 為何要試圖做出一些有機會傷害別人, 自己和家人的事, 相比之下, 太太和家庭的生活細緻/重要和快樂, 比玩更多的女人多得多, 這個就是我一直堅持著的信念.




點評

cathngai    發表於 21-5-4 10:23


大宅

積分: 2873


110#
發表於 21-5-4 08:05 |只看該作者
你啲post好有正能量,如果我嗰個有你咁識諗,咁自律就

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo