自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   1


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


101#
發表於 21-4-15 19:15 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 17:50
我小朋友有托兒,反緊全日幼稚園,所以佢都冇受影響,因為樓主問的係比任何人自己揀,咁我就梗係以個人角 ...

嘩!你俾個仔去托兒所唔係自己揍啊?托兒所啲員工全部好似你咁諗,你個小朋友咪好危險?


伯爵府

積分: 15107


102#
發表於 21-4-15 19:26 |只看該作者
回覆 beehoneybee 的帖子



用錢買返黎係咪要考慮清楚點令市民乖乖自動去打?同自己科研係2樣野喎. 而家個問題係市民吾相信亦苗而政府硬推飲食業去打!今曰又話放寬16-29歳打、點解一開始吾講清楚分年齡,時間去打?換身分證都有分年齡層,時間去換。咁bb-15歳幾時打?飯聚時間係咪呢個年齡層要遵從?比如我同老公打曬2針我個仔年齡末夠打針咁係咪要留佢響屋企食自己?




子爵府

積分: 10517

2024年龍年勳章


103#
發表於 21-4-15 19:33 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 17:53
其實身體健康唔代表會無事,早幾日35歲女人打完復必泰咪入左icu囉。六合彩咁難中都有人中,你會唔會係中個 ...

公平客觀D~九月冇復必泰原因係藥到期了,冇人打只能作廢了,而且負70度低溫保存之下。科興有效期略長,都有到期一日,講個焗人打真係唔啱,點唔焗法呢?一路不停買復必泰返嚟存住到過期掉,直到你想打嗰一日?

點評

auroresy    發表於 21-4-16 16:25


侯爵府

積分: 24561


104#
發表於 21-4-15 19:37 |只看該作者
QUEEN314 發表於 21-4-15 18:30
回覆 幸福花海 的帖子

咁限聚令飲食業影響好大,唔通以後唔放寬嗎?只限4人無酒席遲早都執笠,飲食開返先都正常,遲早都輪到其他行業。如果唔信政府講咩都覺得疫苗唔安全,我就唔覺疫苗有幾唔安全,打咗幾十萬人,一般都係普通疫苗反應,好多人無反應添,所有疫苗都有副作用架啦,又唔覺得有幾特別


已刪除用户

積分: 52062


105#
發表於 21-4-15 19:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67450


106#
發表於 21-4-15 19:44 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 17:53
其實身體健康唔代表會無事,早幾日35歲女人打完復必泰咪入左icu囉。六合彩咁難中都有人中,你會唔會係中個 ...

而家有得揀打biontech, 個個都要睇定d嘛,咁繼續睇啦,睇到8月無得打唔好話政府迫人打科興呀!
你知唔知儲存biontech 嘅成成本高過科興好多嫁?要零下70度嫁!同埋疫苗有限期嫁,過左期就要掉嫁喇!


水晶宮

積分: 67450


107#
發表於 21-4-15 19:45 |只看該作者
白毛毛 發表於 21-4-15 19:41
對於你嘅大道理不予置評。
只係想提醒你九月開始冇得打復必泰係因為儲存期問題,唔係焗唔焗你打嘅問題。

X2!
講到政府迫人打科興,真攪笑


侯爵府

積分: 24964


108#
發表於 21-4-15 19:46 |只看該作者
麟媽媽 發表於 21-4-15 19:15
嘩!你俾個仔去托兒所唔係自己揍啊?托兒所啲員工全部好似你咁諗,你個小朋友咪好危險?
...

有戴口罩架喎,有乜危險??我真係唔擔心,我小朋友仲由上年返到而家,咪又係咁


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


109#
發表於 21-4-15 19:50 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 19:46
有戴口罩架喎,有乜危險??我真係唔擔心,我小朋友仲由上年返到而家,咪又係咁
...

全日托兒唔使食嘢㗎?唔使飲水㗎?唔使除口罩㗎 ?我真係唔知㗎,我都冇放過我個仔喺啲托兒所。不過你做阿媽都話冇問題,又唔係我個仔。


侯爵府

積分: 24964


110#
發表於 21-4-15 19:50 |只看該作者
cyyiu 發表於 21-4-15 19:44
而家有得揀打biontech, 個個都要睇定d嘛,咁繼續睇啦,睇到8月無得打唔好話政府迫人打科興呀!
你知唔知儲 ...

係囉,而家政府局人打,威脅再唔打就得返科興


水晶宮

積分: 67450


111#
發表於 21-4-15 19:52 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 19:50
係囉,而家政府局人打,威脅再唔打就得返科興

你要咁講無辨法啦!
一早講比你聽而家唔打嘅話,日後只有科興嫁喇!


水晶宮

積分: 67450


112#
發表於 21-4-15 19:53 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 19:46
有戴口罩架喎,有乜危險??我真係唔擔心,我小朋友仲由上年返到而家,咪又係咁
...

全日唔食野?勁喎,神仙?


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


113#
發表於 21-4-15 19:57 |只看該作者
澳門媽媽 發表於 21-4-15 19:50
係囉,而家政府局人打,威脅再唔打就得返科興

威脅?你去茶餐廳A餐賣晒,都冇人威脅到你食B餐,至多咪唔食


水晶宮

積分: 67450


114#
發表於 21-4-15 19:58 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-4-15 19:37
咁限聚令飲食業影響好大,唔通以後唔放寬嗎?只限4人無酒席遲早都執笠,飲食開返先都正常,遲早都輪到其他 ...

一場婚宴,當$8000圍,開30圍都$24萬!只做散客1晚唔知有幾多錢呢?
喜歡繼續維持現狀嘅人,無諗過有d食肆係一定要放寬人數先搵到錢!


已刪除用户

積分: 52062


115#
發表於 21-4-15 20:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


116#
發表於 21-4-15 20:06 |只看該作者
cyyiu 發表於 21-4-15 19:58
一場婚宴,當$8000圍,開30圍都$24萬!只做散客1晚唔知有幾多錢呢?
喜歡繼續維持現狀嘅人,無諗過有d食肆 ...

每個人睇野都唔同
不過我都係咁諗,12人一枱,我相信大酒樓好期待
至於普通餐廳,咪威脅佢打疫苗囉
個個都只諗自己,香港真係好缺乏正能量


珍珠宮

積分: 34219

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


117#
發表於 21-4-15 20:06 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-4-15 19:37
咁限聚令飲食業影響好大,唔通以後唔放寬嗎?只限4人無酒席遲早都執笠,飲食開返先都正常,遲早都輪到其他 ...

其實我唔明你想表達乜?純表達對政府不滿?
科興要18歲以上,Biontech要16歲以上。


珍珠宮

積分: 38427


118#
發表於 21-4-15 20:15 |只看該作者
茶木 發表於 21-4-15 11:31
唔呀,所以要打一齊打

公務員,醫護,老師都要打
依個提議好,班老師連檢測都唔肯做,離曬譜


侯爵府

積分: 24964


119#
發表於 21-4-15 20:28 |只看該作者
白毛毛 發表於 21-4-15 19:41
對於你嘅大道理不予置評。
只係想提醒你九月開始冇得打復必泰係因為儲存期問題,唔係焗唔焗你打嘅問題。

係囉,遲啲打就要局人打科興,點解唔可以等人自由揀幾時打,打邊隻啫。


珍珠宮

積分: 36780

BK Milk勳章 畀面勳章


120#
發表於 21-4-15 20:29 |只看該作者
榮盛 發表於 21-4-15 06:17
你揀食蘋果就沒橙味,
你要食橙就要滅皮,
自己揀,


Exactly

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo