自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   4


水晶宮

積分: 56963


101#
發表於 21-10-4 07:46 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-3 22:10
睇情況,我成日見個媽媽一個人帶住3個小朋友返學放學,最大得4,5歲最細得2歲,呢d情況我覺得唔多人時可以唔 ...

甘未重危險,架車吾知飛左去邊,限制就系吾想有咩爭執


公爵府

積分: 29365

BK Milk勳章


102#
發表於 21-10-4 07:50 |只看該作者
angiehouse 發表於 21-10-4 07:46
甘未重危險,架車吾知飛左去邊,限制就系吾想有咩爭執

lock住左架車點飛?如果飛得走既d阿嬸既買餸車咪仲危險?真係危險就乜野車都唔應該上巴士law。


公爵府

積分: 28250


103#
發表於 21-10-4 07:51 |只看該作者
Chowying 發表於 21-10-4 02:46
你要生幾多係你選擇,唔好將你自己既問題建築係其他人身上

本帖最後由 annakit 於 21-10-4 07:52 編輯

同意, 冇錢搭的士出入仲生3個, 點解唔係生之前計劃好自己既經濟能力先生 b


侯爵府

積分: 20788


104#
發表於 21-10-4 07:57 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:19
就係無屋企人幫我,細仔成日要出入醫院,去醫院嘅路只可以坐巴士或者小巴,搭地鐵要行好耐,街已經好少出 ...

本帖最後由 fionstone 於 21-10-4 08:02 編輯

我寧願行耐d 好過咁辛苦又危險,根本你係唔適合搭巴士,又大住肚又要做危險動作,又賴人唔體諒


子爵府

積分: 12886


105#
發表於 21-10-4 07:58 |只看該作者
annakit 發表於 21-10-4 07:51
本帖最後由 annakit 於 21-10-4 07:52 編輯

同意, 冇錢搭的士出入仲生3個, 點解唔係生之前計劃好自己 ...

呢個先係重點


珊瑚宮

積分: 107219


106#
發表於 21-10-4 08:09 |只看該作者
B B車吾收。一定放輪椅位
等陣有輪椅人上車。佢地一定扮聾扮盲
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 52282


107#
發表於 21-10-4 08:19 |只看該作者
jollyma 發表於 21-10-4 06:29
見過一家4口歐美外籍人士, 細既坐住bb 車上車, 都唔收架, 車長乘客冇人出聲,
...

有d國家係唔使收車,BB可以坐住車搭巴士㗎。可能佢哋唔知香港規矩
欲知前世因  今生受的是  欲知來世果  今生作的是
是故莫以善小而不為, 莫以惡小而為之
Karma - What you put out into the world comes back to you.
How you live you life determines what kind of life you will have.


翡翠宮

積分: 96789

2018復活節勳章


108#
發表於 21-10-4 08:19 |只看該作者

回覆樓主:

而家好多人都好自私,衹諗自己,個世界圍住自己轉


大宅

積分: 1350


109#
發表於 21-10-4 08:21 |只看該作者

回覆樓主:

好想知個對父母係咪新移民? 正常土生土長香港人都知上巴士要收BB車,就算唔知,巴士上成日都有廣播,巴士站亦有指示提乘客,上車一定要收BB車,無理由咁都唔知掛


珊瑚宮

積分: 107219


110#
發表於 21-10-4 08:26 |只看該作者
條片呢?
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 56963


111#
發表於 21-10-4 08:29 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-4 07:50
lock住左架車點飛?如果飛得走既d阿嬸既買餸車咪仲危險?真係危險就乜野車都唔應該上巴士law。
...

本帖最後由 angiehouse 於 21-10-4 08:51 編輯

甘就要同巴士公司反映,危險系個細路,買送車又吾會跌死,未改前吾守巴士公司規則吾該吾好搭,重要用粗口問候應責司機
架車有碰撞急剎,肯定bb車l會lock定定?


水晶宮

積分: 56963


112#
發表於 21-10-4 08:31 |只看該作者
chanlouisa 發表於 21-10-4 08:21
好想知個對父母係咪新移民? 正常土生土長香港人都知上巴士要收BB車,就算唔知,巴士上成日都有廣播,巴士 ...

點止新移民,尼度都有jm支持吾收,之前重要叫人聯處去巴士公司爭取加


公爵府

積分: 27109


113#
發表於 21-10-4 08:33 |只看該作者
垃圾父母,搭得巴士就要遵守巴士規則。


珊瑚宮

積分: 107219


114#
發表於 21-10-4 08:43 |只看該作者
睇左片了。原來全車爆棚車頭都企滿人
玩具萬歲!


大宅

積分: 3810


115#
發表於 21-10-4 08:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花花二少爺 於 21-10-4 08:47 編輯

其實當時係有3個人負責照顧個BB
有個後生D嘅就負責揹BB
呢2個不知所謂嘅人就負責擰BB車
佢地上車前應承司機上車會收車
點知上咗車就唔肯收,所以司機唔肯開車
兩老就開始發悔氣地收車
架BB車入面勁多雜物,用咗成2分鐘先收得掂
之後就開始粗言穢語鬧司機
又話法律係死嘅,司機可以彈性處理,
要明白父母心等等等嘅歪理


男爵府

積分: 9784


116#
發表於 21-10-4 08:47 |只看該作者
angiehouse 發表於 21-10-4 08:31
點止新移民,尼度都有jm支持吾收,之前重要叫人聯處去巴士公司爭取加

係bk正正睇到唔收車心態,而佢地所謂既理由,當左架巴士係佢地。


侯爵府

積分: 22680


117#
發表於 21-10-4 08:48 |只看該作者
木土土 發表於 21-10-3 23:40
「睇情況」都up得出

同意,真係好意思up出嚟,咩人嚟架!


珍珠宮

積分: 36626

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


118#
發表於 21-10-4 08:52 |只看該作者
fitfish 發表於 21-10-4 08:43
睇左片了。原來全車爆棚車頭都企滿人

爆滿車仲唔收BB車,父母太離譜


珍珠宮

積分: 39131

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


119#
發表於 21-10-4 08:52 |只看該作者
為人為己 , 一定要收車啦.


水晶宮

積分: 52282


120#
發表於 21-10-4 08:56 |只看該作者
花花二少爺 發表於 21-10-4 08:46
其實當時係有3個人負責照顧個BB
有個後生D嘅就負責揹BB
呢2個不知所謂嘅人就負責擰BB車

嘩真係離晒大譜,俾佢上咗車先收已經係人情啦,仲要唔肯收
欲知前世因  今生受的是  欲知來世果  今生作的是
是故莫以善小而不為, 莫以惡小而為之
Karma - What you put out into the world comes back to you.
How you live you life determines what kind of life you will have.

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo