ar_mak 發表於 22-1-16 04:10 
如果你初心係諗住收息,就一路照收息,畢竟佢一路都有派息,冇呃過你。
我覺得送股嘅作用係令到個個都有碎股,唯有坐貨。
但送股其實係搵小股東笨,
佢揸 1 億股,10 送 1,有 1,000 萬股,再 10 送 1,有 1,100 萬股,再 10 送 1,有 1,210 股,再 10 送 1,有 1,331 股。
小股東揸 1,000 股,10 送 1,有 100 股,再 10 送 1,有 110 股,再 10 送 1,有 121 股,再 10 送 1,本應有 133.1 股,但只畀 133 股你,食咗你 0.1 股。以後每年都食你少少。
揸嘅股數愈多,被食嘅比率愈低,坐貨愈多愈無咁蝕底。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。