時政擂台

跳至

首頁
45678...14

尾頁
   8


翡翠宮

積分: 81627


101#
發表於 21-12-15 08:22 |只看該作者
Piaget 發表於 21-12-15 08:19
唔止呀,好多香港yc都勁鍾意專登寫簡體字扮內地人

本帖最後由 ddkaka 於 21-12-15 12:07 編輯

係,諗都諗到黃人啲陰濕嘢,所以一句[網民]就當晒係大陸人,似乎太簡單化

點評

Piaget    發表於 21-12-15 11:59


珍珠宮

積分: 44174


102#
發表於 21-12-15 08:24 |只看該作者
ddkaka 發表於 21-12-15 08:22
係,所以一句[網民]就當晒係大陸人,似乎太簡單化

其實真相都好難知,會唔會有人去查account?就算查左,在中國香港的大陸人又得,在大陸既中國香港人又得


水晶宮

積分: 74809


103#
發表於 21-12-15 08:27 |只看該作者
mamasprits 發表於 21-12-14 23:06
答係香港有咩問題?

問題係人地問佢而家位置係唔係中國,佢答,no。
因佢2夫婦係公眾人物,內地對明星的品格捉得好嚴,這才是問題。

其實真係唔係大問題,香港人的答法香港係1個位置,同上海,內濛,法國,英國等無別


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


104#
發表於 21-12-15 08:36 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 21-12-15 08:49 編輯
spikenard 發表於 21-12-15 08:27
問題係人地問佢而家位置係唔係中國,佢答,no。
香港人的答法香港係1個位置,同上海,內濛,法國,英國等無別 ...

對,重點就在此
若你問一個上海人 Are you in China, 佢地會答是

而現在隨便問一個香港人,見到上面大部份說答 No 是沒有問題

其實若果投訴的是內地網民,他們要求香港人轉變的期望是非常合理的
我們應勇於承認這樣的差異是很不理想的


我們應反思可否在教育方面加強,使新一輩遇上同一問題時會像其他城市的人答 yes, 可能有少少遲,不過現在開始也是好事

同埋問題不應集中在魔童一人,而是整個香港的人值得反思一下

點評

媽媽YAN    發表於 21-12-15 09:56


珍珠宮

積分: 37514

2024年龍年勳章


105#
發表於 21-12-15 08:37 |只看該作者
有心人裝佢個仔
靚靚做得好,一力承擔教仔責任,唔使其他所謂「有心人」再講落去,又一次過澄清立場;不過澄清又話佢貪錢搵人仔,真係所有聲稱愛國都為貪錢嗎?! 思想不正,人心叵測,唔怪之得咁多人被洗腦


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 21-12-15 08:41 |只看該作者
91405 發表於 21-12-15 08:06
講真 係香港先咁大反應姐
我從來冇見過國內人講中國北京 中國上海
係人都知香港係屬於中國架啦

如果你身處北京, 上海
人地問你係唔係係中國
你會答no?
天朗氣清


子爵府

積分: 11151


107#
發表於 21-12-15 08:42 |只看該作者
Piaget 發表於 21-12-15 07:56
係囉,其實d ig網民係邊度既網民?

我都想知呀


珍珠宮

積分: 37514

2024年龍年勳章


108#
發表於 21-12-15 08:47 |只看該作者
Debbie0331 發表於 21-12-15 10:46
父母為人民幣道歉啫,被十幾億人聲討喎

咁睇清楚靚靚嘅回應佢似係為咗停止「有心人」去幫佢教仔啫!佢仔自己教,唔使咁多人出聲多事,一次過澄清立場,客氣地叫人收聲


子爵府

積分: 11151


109#
發表於 21-12-15 08:50 |只看該作者
ahpoo 發表於 21-12-15 08:07
希望查倒係咪真大陸人留言btw翻牆都可以用到Ig ga

我夠知可以翻牆喇 ,但好多JM話中國無自由嘛,下下要翻牆,又話要罰又乘,估唔到咁麻煩都要翻牆嗟


翡翠宮

積分: 81627


110#
發表於 21-12-15 08:53 |只看該作者
loveclementine 發表於 21-12-15 08:37
有心人裝佢個仔
靚靚做得好,一力承擔教仔責任,唔使其他所謂「有心人」再講落去,又一次過澄清立 ...

搵人仔就一定係貪錢?冇辦法好多人都以己度人,自己貪錢咪覺得人哋都係貪錢


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


111#
發表於 21-12-15 08:53 |只看該作者
SandyKL 發表於 21-12-15 07:39
似乎大部份人都唔明白佢講錯咩,人地問佢是否在中國,最直接咪答香港,都好過答唔係,目前不是(在中國), ...

我都好奇怪點解咁多人覺得無問題

如果有人問你係唔係係亞洲?
會唔會答: 唔係, 我係香港

如果有人問你係唔係係地球?
會唔會答: 唔係, 我係香港

如果有人問你係唔係係銀河系?
會唔會答: 唔係, 我係香港




點評

媽媽YAN    發表於 21-12-15 09:57
天朗氣清


侯爵府

積分: 21073

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


112#
發表於 21-12-15 08:54 |只看該作者
本帖最後由 traeh 於 21-12-15 08:59 編輯
BKFinder 發表於 21-12-15 08:36
對,重點就在此
若你問一個上海人 Are you in China, 佢地會答是

原來真係好多大人都係無呢個概念


呢個有人話係政治問題,其實都係地理問題

魔童小朋友唔識真係好理解,當學咗嘢啦


珍珠宮

積分: 37514

2024年龍年勳章


113#
發表於 21-12-15 08:55 |只看該作者
ddkaka 發表於 21-12-15 12:53
搵人仔就一定係貪錢?冇辦法好多人都以己度人,自己貪錢咪覺得人哋都係貪錢
...

以一些人嘅標準,聲稱愛國都係為咗貪錢


珍珠宮

積分: 39165

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


114#
發表於 21-12-15 08:58 |只看該作者
hnh_mami 發表於 21-12-14 22:54
掉轉係我都會好似魔童咁答,啲人有心抽秤,點答都一樣。

咁答真係好正常。。 無諗到咁深入吧,就算我愛國都會答「No」


翡翠宮

積分: 81627


115#
發表於 21-12-15 08:59 |只看該作者
moto1357 發表於 21-12-15 08:50
我夠知可以翻牆喇 ,但好多JM話中國無自由嘛,下下要翻牆,又話要罰又乘,估唔到咁麻煩都要翻牆嗟 ...

係咁亂啦架,又話大陸冇自由上fb,ig........但一有負面嘢fb,ig啲網民即刻肯定全部係大陸網民嚟


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 21-12-15 09:04 |只看該作者
cara.mak 發表於 21-12-15 08:58
咁答真係好正常。。 無諗到咁深入吧,就算我愛國都會答「No」

其實呢個問題, 同以前有人叫我咁鍾意中國, 做乜唔返去大灣區, 我答佢而家我咪係大灣區, 香港係大灣區一部份一樣

亦去連登睇過, 有D人到而家都唔知香港係大灣區既其中一部份
天朗氣清


子爵府

積分: 11151


117#
發表於 21-12-15 09:08 |只看該作者
ddkaka 發表於 21-12-15 08:17
不褸都講大陸冇自由上唔到fb,ig......啲人突然間又咁肯定呢啲全部係大陸網民?
呆灣1450網軍最鐘意用簡體 ...

https://fb.watch/9U_fRggs7F/


珍珠宮

積分: 44174


118#
發表於 21-12-15 09:10 |只看該作者
moto1357 發表於 21-12-15 08:50
我夠知可以翻牆喇 ,但好多JM話中國無自由嘛,下下要翻牆,又話要罰又乘,估唔到咁麻煩都要翻牆嗟 ...

唔明,翻牆係合法所以有自信?但上網睇話翻牆係要罰架咼?


已刪除用户

積分: 33407


119#
發表於 21-12-15 09:11 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78601


120#
發表於 21-12-15 09:15 |只看該作者
張生張太為左個飯碗咁去處理係明智, 比著靚靚以前一定唔會認衰

首頁
45678...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo