家庭理財

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 8620


101#
發表於 22-2-7 01:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


102#
發表於 22-2-7 01:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1633


103#
發表於 22-2-7 02:00 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 01:38
你又唔好咁快放棄住。拿,有樣野就叫做客觀事實,今次個客觀事實就係,你冇辦法令呢度既多數人認同你既想法 ...

本帖最後由 happyikk 於 22-2-7 02:01 編輯

其實我唔係好明你講緊咩,我指果250k係touchwood 我自己出去工作儲回來嘅錢,當中唔會拎晒去投資,當我拎100k去投資,當中有得有失又有可能輸晒,我都有一筆現金流去用而唔會影響屋企和另一半嘅儲備,只係一個小小嘅想法,唔係覺得失敗嘅結果只係覺得依家係做唔到因為最後結論係我都係無選擇去工作,繼續湊仔


珍珠宮

積分: 49704


104#
發表於 22-2-7 02:45 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 02:00
本帖最後由 happyikk 於 22-2-7 02:01 編輯

其實我唔係好明你講緊咩,我指果250k係touchwood 我自己出 ...

你完全無儲蓄?無儲蓄我又唔建議人做ftm…危險到爆炸


男爵府

積分: 6133


105#
發表於 22-2-7 10:25 |只看該作者
一個人揾十萬一個月都係高層, 著得要有行頭, 食飯要應酬, 已經比左6成出嚟做使費, 已經好好. 一個家, 係要兩個人去維繫去分擔, 你話你有支出, 因為生仔出唔到去做嘢, 要另一半cover晒你所有嘢. 咁調返轉, 你去揾十萬返嚟又得唔得呢? 假如揾人湊, 你有時間有能力就唔需要做份萬四人工嘅工. 同埋個小朋友你都有份, 你有收入, 都只係喺原有嗰1萬扣錢, 一人一半, 已經比好多人好.


男爵府

積分: 7544


106#
發表於 22-2-7 11:05 |只看該作者
回覆 Pman1022 的帖子

其實樓主都唔係想解決問題,只係想人支持佢,話佢c6應該唔好cut 5k


禁止訪問

積分: 8620


107#
發表於 22-2-7 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


108#
發表於 22-2-7 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


109#
發表於 22-2-7 11:59 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 11:40
我何嘗又是不明白你諗緊咩~

簡單啲來講,只係想有舊錢渣手

如果我係渣數果個,分配25萬落另一半完全冇問題,直頭一筆過俾添。一個家庭唔可以一個人渣曬舊錢,大吉利事講句,萬一渣數果個人有咩事,病到昏迷係最煩,又搞唔到遺產承辦、過左身又唔可以即刻拎到遺產。

不過分配之餘都要睇下對方洗錢方式,信得過先過數,如果另一半有咩所謂投資諗法但又唔知投資啲乜,大機會都係蝕,咁寧願放少啲。

其實25萬拎10萬投資無乜用
10萬年回報8厘潛在風險都有,唔係賺梗,聽日買股票仲死,徐時買錯股票無一半。除非樓主有甚麼特別技能/知識去賺,或者屋企錢太多先唔志在分配少少俾另一半做備用金。



珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


110#
發表於 22-2-7 12:01 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 22-2-7 02:45
你完全無儲蓄?無儲蓄我又唔建議人做ftm…危險到爆炸

我都唔明,25萬好細數
點解唔生小朋友之前就儲
連呢舊錢都無既人其實同月光族無乜分別


侯爵府

積分: 24622


111#
發表於 22-2-7 12:09 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 11:40
我何嘗又是不明白你諗緊咩~


你所講嘅「死錢」其實係「活錢」先啱,係隨時可用嘅「活錢」,係理財金字塔嘅底層,係唔識生錢嘅錢。
投資嘅錢唔係隨時可用,先至係「死錢」,但係識生錢(亦可能會蝕錢)。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


112#
發表於 22-2-7 12:15 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-7 11:59
簡單啲來講,只係想有舊錢渣手

如果我係渣數果個,分配25萬落另一半完全冇問題,直頭一筆過俾添。一個家 ...

樓主或者同先生sell 備用金呢個概念
可以r到幾萬既

唔太work始終因為已經買左保險。有咩保險包左。


禁止訪問

積分: 8620


113#
發表於 22-2-7 12:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


114#
發表於 22-2-7 12:20 |只看該作者
choyki 發表於 22-2-7 12:09
你所講嘅「死錢」其實係「活錢」先啱,係隨時可用嘅「活錢」,係理財金字塔嘅底層,係唔識生錢嘅錢。
投 ...

應係只係活期存款

果位網友所謂「死錢」係指無任何投資,淨係放響度備用果隻

樓主r完舊錢其實都係放響度,除左俾到樓主果啲所謂既安全感,估計都無咩投資收益


禁止訪問

積分: 8620


115#
發表於 22-2-7 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


116#
發表於 22-2-7 12:30 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-7 12:17
如果講分配既問題,出事既位可能就係觀點與角度。用一個數去睇,大家(可能包括先生)睇落都算係夠食夠使喎 ...

一個睇日常用,一個睇有咩事要用
兩個唔同位,咁樓主再唔多唔少睇埋先生賺既lump sum 更加心理唔平衡。好似你咁講,搵3萬俾5千變得合理左


日常用無問題,有咩事要用,就好似另一半突然有意外訓醫院之類就頭痕。不過都係果句,或者保險包左。所以要r 多餘錢既理由又唔太強。

至於投資,咁一般人都唔會成個數放曬投資掛 點都留返最少半年「死錢」(現金/活期存款)以防萬一,又唔係咩特別。咁佢拎住15萬半年備用都ok, 每月淨係樓主本人同個仔生存開支(食)2萬幾應該有突。

至於供樓雜費應該先生既錢行戶口autopay, 樓主唔需要擔心,一般返工既人無咁神心逐月咁俾。





大宅

積分: 1633


117#
發表於 22-2-7 13:55 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-7 12:01
我都唔明,25萬好細數
點解唔生小朋友之前就儲
連呢舊錢都無既人其實同月光族無乜分別

我儲唔到係因為好後生生咗大囡,而佢老豆淨係比3000我搞掂所有野,我又要返工又要返pt又要請姨姨所有野一個人搞掂,屋企人幫唔到我,我之前返等大囡讀k3開始反2份工都有18k一個月扣除比佢學野生活開支儲錢都有3k可以輕鬆用,咁唔好彩一個疫情比人炒左停左工大半年,啲備用現金都洗得7788,本身已經儲唔多,重可以點會有錢淨,我已經好慳。我都覺25萬好細數,就係返個2,3年工都儲到,不過依家無咁解。


大宅

積分: 1633


118#
發表於 22-2-7 14:16 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-7 12:15
樓主或者同先生sell 備用金呢個概念
可以r到幾萬既

本帖最後由 happyikk 於 22-2-7 14:27 編輯

點解又會變左我r錢架,好亂。。我係有要求過加錢但fail,我就係唔想好似做乜買乜都要經過佢同意,先想出嚟做嘢自己搵自己洗,呢一刻果10k我直頭唔想再要,我覺得好煩要用錢黎拗數,最後結果係無結論,一切還原基本步。講真呢一刻我寧願佢自己袋返拎去搵人湊仔,但bb太細所以遲啲先,保險係我自己供左多年的,正確啲來講佢係一個唔會將自己資產交比任何人嘅人,我同佢嘅資產係分開,佢還佢我還我,我都唔會指望佢會比錢過我手。我只係想對自己將來有啲保障,唔係咁都唔得掛?


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


119#
發表於 22-2-7 14:41 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 14:16
本帖最後由 happyikk 於 22-2-7 14:27 編輯

點解又會變左我r錢架,好亂。。我係有要求過加錢但fail,我 ...

咁除左r錢,你現時又係無咩辦法去袋多啲喎。就算你去搵野做,你都係想另一半咩起所有住屋同養仔開支,自己份糧淨袋去儲,咪又係間接r 多少少,只係一筆同分期分別。

其實你果個保險係乜?有冇儲蓄成份,有咪當saving備用囉,唔會乜錢都無丫。如果係意外人壽,咁你哋有意外發生都有個保障,又少個擔心用錢既地方。

其實你俾屋企人果2k好等洗嗎? 2k如果只係象徵式俾錢,根本又唔等你呢啲錢洗直頭cut左佢,儲響你度。又或者俾2k但要你屋企人湊你個仔 ,你出去做野,咁你先有錢淨有得話事。

你另一半俾個方案同你自己湊既結果一樣,你只能靠家人脫貧。


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


120#
發表於 22-2-7 14:49 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-7 13:55
我儲唔到係因為好後生生咗大囡,而佢老豆淨係比3000我搞掂所有野,我又要返工又要返pt又要請姨姨所有野一 ...

本帖最後由 littlefunpig 於 22-2-7 14:51 編輯

停工時用緊自己備用金,即係果陣仲未同現任一齊?

其實或者你而家細仔咪參考返大女個做法,上k1讀學券全日果啲,咁你可以返full time賺錢。

返part time無咩用。你靠唔到另一半,佢唔信你唔過錢俾你都無計。不過佢都負起曬所有家庭開支,你只要解決左個仔,用最低成本去做child care, free個身出黎做野就搵到工做儲到錢,其實都唔太差。

而家仔仲細仲要埋身,遲下先啦。


首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo