自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


101#
發表於 22-3-14 20:39 |只看該作者
隔離有d post,有啲人仲不停鬧緊香港人丶踩香港人


男爵府

積分: 6202


102#
發表於 22-3-14 21:04 |只看該作者
Rita 發表於 22-3-14 18:05
香港係個自由得太自由的地方,每人都可以為自己的觀點出文,亦唔需要去同相反意見的人對質,你我都只係睇 ...
對!的確香港係太自由了,所以先多刁民,難管理,不過都要慶幸香港的自由可以令我們可以係BK暢所欲言,發表自己言論 我都係鍾意我地嘅香港


男爵府

積分: 6202


103#
發表於 22-3-14 21:07 |只看該作者
子若 發表於 22-3-14 20:33
本帖最後由 子若 於 22-3-14 20:33 編輯

我都想知係政策上,絕對清零同動態清零有乜唔同 根本現 ...
無錯,根本係一回事,文字遊戲,換個講法而已



已刪除用户

積分: 46481


104#
發表於 22-3-14 21:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6202


105#
發表於 22-3-14 21:11 |只看該作者
LeannBB1102 發表於 22-3-14 20:35
絕對唔認同你,如果真系唔比香港共存,1月果時幾十單就一定要全民強檢啦,會搞到依架咁樣咩?一國兩制下你 ...
香港對大陸重唔重要我唔討論,因為一國,所以防疫政策要一致,即係清零
就算得幾十單,香港一樣無人力物力做全檢


已刪除用户

積分: 46481


106#
發表於 22-3-14 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21125


107#
發表於 22-3-14 21:16 |只看該作者
LeannBB1102 發表於 22-3-14 20:35
絕對唔認同你,如果真系唔比香港共存,1月果時幾十單就一定要全民強檢啦,會搞到依架咁樣咩?一國兩制下你 ...

無錯!香港人真係到今時今日都自視過高!

香港搞到今日咁,唔知仲自豪D乜?

我唔知幾想大陸干涉多D,管多D香港班庸官!洗搞成咁?


伯爵府

積分: 15187


108#
發表於 22-3-14 21:17 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 21:07
無錯,根本係一回事,文字遊戲,換個講法而已

中國專家已多次解釋,動態清零不等於絕對清零
絕對清零追求零感染
動態清零係追求可控穩定狀況,不讓疫情失控


大宅

積分: 3925


109#
發表於 22-3-14 21:18 |只看該作者
(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji) 講得好有道理
唔係一味吹捧既post
香港 係 香港
D人成日讚內地 做得好
其實真係兩個地方


男爵府

積分: 8451


110#
發表於 22-3-14 21:19 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 21:11
香港對大陸重唔重要我唔討論,因為一國,所以防疫政策要一致,即係清零
就算得幾十單,香港一樣無人力物力 ...

如果系,甘依架香港系清咩呢?政府口講系要跟中央,但行動真的是嗎?大家有人眼見吧.兩頭蛇,唔拖唔水,無準備,死亡人數日日幾百,我唔系覺得香港一定要清0,但起碼唔會醫療系統爆晒,失救死既人甘多羅,有小部分人身體差唔可以打疫苗,動態清0都是保護市民生命者,每個生命都是值得專重吧.


侯爵府

積分: 21125


111#
發表於 22-3-14 21:22 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 21:11
香港對大陸重唔重要我唔討論,因為一國,所以防疫政策要一致,即係清零
就算得幾十單,香港一樣無人力物力 ...

大陸真係要管,要逼你步伐一致,香港根本唔會搞到今時今日咁!香港政府班人,根本唔知自己做緊乜,又要港人自治,又要無分無寸無遠見無謀略。你唔要阿爺管,唔接納爺嗰套,咪做場好戲囉!表現吓點樣成功港人治港!但根本完全無咁嘅能力。


侯爵府

積分: 21125


112#
發表於 22-3-14 21:23 |只看該作者
Adiezz 發表於 22-3-14 21:17
中國專家已多次解釋,動態清零不等於絕對清零
絕對清零追求零感染
動態清零係追求可控穩定狀況,不讓疫情 ...

無錯,係有D人講極都咁固執,死針對「清零」兩個字。廢事嘥氣。


子爵府

積分: 11599


113#
發表於 22-3-14 21:28 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:34
https://mp.weixin.qq.com/s/k7QZOavumMte-ZazeATn_Q

看完文章同評論即刻覺得我地香港人好大氣,勇於做自 ...
你好。其實你引用一篇文章,就得出上海人小氣這樣的結論,是否武斷了?香港人不同平台有不同取向,你要在網上找一篇類似的叫我們不要批評政府的文章,也不難。所以,我只能說,上海有不同人有不同意見,大家也能在網上發表。


珍珠宮

積分: 47781

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 22-3-14 21:38 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:49
共存唔似無本事做,係阿爺唔比,一定要跟國內清零

事實係無本事, 有本事就唔係每日死近二百人

同埋唔好話封香港無能力
當日封葵涌邨有無能力?
甚至封一幢逸葵樓有無能力?

佢連封一幢樓既能力都無囉
當年沙示都仲做得到

叫晒D學校停課, 諗住佢終於的起心肝
結果又係拖到唔知停黎做乜

咁仲要撐乜鬼啫
天朗氣清


男爵府

積分: 8235


115#
發表於 22-3-14 21:43 |只看該作者
LeannBB1102 發表於 22-3-14 20:38
這是控制香港的輿論班ok的錯,針下亡魂晒到班老人家唔敢打,而且政府班所謂既專家果時點解唔出來澄清下呢 ...

對!政府開頭應該要立即澄清這些對疫苗無根據的指控。但後期(21年8月后)政府已經多次鼓勵長者打針,而不少專家也出來解説接種疫苗的重要性。很多長者錯失了去年8月到今年2月的接種時期。
風繼續吹,不忍遠離...


男爵府

積分: 8235


116#
發表於 22-3-14 21:48 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 18:17
你話佢八月推行前已經超過七成。咁佢係點上到九成呢?咪就係政府有遠見,推出強硬政策囉!無錯,新加坡順 ...

新加坡在21年8月宣佈疫苗護照時的接種率約76%,而最新接種率為92%。他們用了半年時間將接種率推高16%。香港在22年1月宣佈疫苗通行證時的接種率為70%,最新的接種率是86%。短短兩個月就將接種率推高16%。所以政府的政策也是有效的,效果和新加坡相若。
風繼續吹,不忍遠離...


侯爵府

積分: 21125


117#
發表於 22-3-14 21:48 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:49
共存唔似無本事做,係阿爺唔比,一定要跟國內清零

點共存呀?打針率唔夠,醫院負荷唔到,醫療人手唔夠,已經崩潰!連放屍體都唔夠地方!咁都叫唔似無本事做呀?


男爵府

積分: 8451


118#
發表於 22-3-14 21:59 |只看該作者
fatpigfatpig 發表於 22-3-14 21:28
你好。其實你引用一篇文章,就得出上海人小氣這樣的結論,是否武斷了?香港人不同平台有不同取向,你要在網 ...

呢篇野只係證明咗大陸到時言語自由,網絡自由.


珍珠宮

積分: 44440


119#
發表於 22-3-14 22:01 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:49
真正快手到某一日可以突然返唔到屋企,被封到某個地方時,你估唔會有怨言, 講係好容易
...

相信可能有人有怨言,但身邊好多人更加是理解和支持!在盡量唔停工停產嘅大前提下可以大規模scanning實在是個大難題,但人心齊就萬事成。香港失敗嘅地方係要領導冇領導,要齊心冇齊心。
分享一下突然封樓過程嘅親身體驗:
我們一整棟樓在下午三點多收到電話,需要5點回到家接受封樓。48小時被封鎖在家,不能夠返學返工,做2次核酸。所有中國人、外國人安靜配合,而且我們都非常感謝義工和醫生們,我還帶了寶礦力給醫生小姐姐,感謝她們不眠不休的採樣。2天期間還是生活正常,而且可以正常收快遞、外賣、買菜。
剛剛完成2天強檢,現在已經返工在+12檢測期。


男爵府

積分: 9470

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


120#
發表於 22-3-14 22:13 |只看該作者
mizuho 發表於 22-3-14 22:01
相信可能有人有怨言,但身邊好多人更加是理解和支持!在盡量唔停工停產嘅大前提下可以大規模scanning實在 ...

多謝你嘅分享, 不過好多人會唔信, 其實我都知內地人都會配合, 甚至喺內地嘅外國人都會配合, 但係香港有部份人根本就唔會信. 其實我睇唔少住喺內地嘅外國人出嘅片, 都唔介意甚至稱讚內地嘅防疫政策, 邊個地方都有:北京、上海、成都、重慶、深圳都睇過.

我好贊同怨言一定有, 呻兩句都一定會, 甚至會鬧, 但係好多人甚至之前會呻會鬧嘅人, 都會配合去做, 因為真係長痛不如短痛, 所以我會覺得比例問題, 大部份人都會覺得好, 總有少部份會嘈.

我地就真係無齊心無領導兼無方法, 見步行步, 左搖右擺, 慘係我地市民啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo