自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


伯爵府

積分: 15447


101#
發表於 22-3-15 13:46 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

打針唔係要等兩個星期左右先有抗體架咩?


禁止訪問

積分: 509


102#
發表於 22-3-15 13:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38387


103#
發表於 22-3-15 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

早上節目港台32台可以打電話問医生

我都好亂


男爵府

積分: 7716


104#
發表於 22-3-15 13:55 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 raylife 於 22-3-15 13:56 編輯

我有屋企人都類似情況,打完復必泰一星期就中左,好似重感冒咁,連味覺都轉左,佢仲以為係打疫苗既副作用。 兩年來唔打唔中,打左即中。


大宅

積分: 3710


105#
發表於 22-3-15 14:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gigimo 於 22-3-15 14:23 編輯

我老公星期六也去了西灣河打復必太第三針
已經見到好多人話打完針幾日後確診, 我買埋面罩畀我老公用, 希望冇事!
昨日我又帶外家姐姐去中山公園打復必泰, 超多人。 好彩我有面罩喺身。 原來呢間可以陪一起去打針, 即刻帶面罩, 入埋去陪姐姐打針, 希望大家都冇事啦!


珍珠宮

積分: 33948

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


106#
發表於 22-3-15 17:54 |只看該作者
邊關打針事,中咗冇症狀,潛伏期去打針,之後病發呈陽性。。。。。。。。


男爵府

積分: 7430


107#
發表於 22-3-15 17:55 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

我試兩個人都係打完針兩至三日出病徵,分別係科興同復必泰的。


子爵府

積分: 12796


108#
發表於 22-3-15 18:12 |只看該作者

回覆樓主:

我工人昨日打完第三針,我依家都驚緊
一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


子爵府

積分: 10048


109#
發表於 22-3-15 18:20 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?
可能未打嘅時候已經中咗


珍珠宮

積分: 46551


110#
發表於 22-3-15 18:57 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

打完第4,5日中左


男爵府

積分: 8815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


111#
發表於 22-3-15 19:31 |只看該作者

回覆樓主:

我陪位長者去打第三針,個工作人員叫排隊的人打開個短訊,長者一拿個手機出來,一位帶藍色手套的工作人員好熱心立即走過來幫他撳,我話唔洗啦我们自己來,她都不理揿左好耐。她一對手套幫過幾多人?我唯有立即比消毒纸巾他抹。有時D細節位要好小心。


公爵府

積分: 26799


112#
發表於 22-3-15 19:46 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

成街D人都中哂


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


113#
發表於 22-3-15 19:57 |只看該作者
tsewong 發表於 22-3-14 23:54
我只係回應有人好肯定話打針會場有人中先令樓主阿姨中啫

根本而家係連屋企都可能樓上樓下有人中而空氣傳 ...

認同


男爵府

積分: 7599


114#
發表於 22-3-15 19:58 |只看該作者
一啲都唔奇,重點係有冇好大病癥同好唔舒服


大宅

積分: 1878


115#
發表於 22-3-15 20:04 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

您阿姨要去酬謝神恩,打完針先确診。


子爵府

積分: 11402


116#
發表於 22-3-15 21:31 |只看該作者
she007 發表於 22-3-15 00:22
可能打完刺激個免疫系統,搞到抵抗力低左好多,所以特別易中?
利申,唔識。
...

我都偏向呢個可能性,因為我同亞女同一接種中心,相隔一日去打第三針,大家都係打後第五日快測陽性


男爵府

積分: 8360


117#
發表於 22-3-15 22:02 |只看該作者
Babylyly 發表於 22-3-15 19:58
一啲都唔奇,重點係有冇好大病癥同好唔舒服
只係喉嚨痛


男爵府

積分: 7015


118#
發表於 22-3-16 03:19 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:52
阿姨係西灣河打

我星期五都去左西灣河陪阿女打復必泰,但係我哋今日驗都陰性,冇事喎,所以唔似係個場,似係打針前已中…

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo