家庭理財

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   9


男爵府

積分: 8605


101#
發表於 22-4-8 23:27 |只看該作者
wowobibi 發表於 22-4-8 18:33
無知一問,請問如幾十萬做定期係咪都可以用轉數快過數開戶?

轉數快每日限額只係一萬元.
若要快過數,可用 mobile banking / online banking / app 來轉帳。若銀碼多,有一啲銀行要你預先登記收款人戶口(可以不是你本人名下其他銀行戶口),有些可能需要兩三日才可以讓你正式用Mobile app / Online Banking 等比你過第一筆數,所以你最好預先登記其他收款人戶口,及加大每日嘅轉賬限額(當然要平衡風險),若突然有快閃優惠,你未必夠時間轉錢。


已刪除用户

積分: 8077


102#
發表於 22-4-9 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3280


103#
發表於 22-4-9 08:01 |只看該作者
本帖最後由 StiltonCheese 於 22-4-9 08:01 編輯
wowobibi 發表於 22-4-8 18:33
無知一問,請問如幾十萬做定期係咪都可以用轉數快過數開戶?

但「次序」上有小小問題, 要開咗戶先, 有咗 account number 至可以用到轉數快,


大宅

積分: 3280


104#
發表於 22-4-9 08:04 |只看該作者
本帖最後由 StiltonCheese 於 22-4-9 08:04 編輯
maozit 發表於 22-4-8 23:27
轉數快每日限額只係一萬元.
若要快過數,可用 mobile banking / online banking / app 來轉帳。若銀碼多, ...

睇邊間啦, 中銀香港個 authentication 用 mobile token 加 sms, 咁個 payee 就即時加咗落去


已刪除用户

積分: 3945


105#
發表於 22-4-9 08:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4876


106#
發表於 22-4-9 09:24 |只看該作者
evacalbee 發表於 22-4-9 00:49
邊間分行?
話說我星期四開戶,聽到有個女仔問,個rm叫個女仔第二日同老公一齊搵佢開戶,我估 ...

港島區的,有興趣可推薦


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


107#
發表於 22-4-9 09:32 |只看該作者
舊時港元50萬以上個rate已經好好,而家幾乎靚rate全用100萬做起標,我呢D窮等人家得個恨字。


大宅

積分: 1411


108#
發表於 22-4-9 12:45 |只看該作者
abc8886 發表於 22-4-8 10:50
本帖最後由 abc8886 於 22-4-9 11:31 編輯

ok la, 1年有2.04%, 去分行一次就得

請問邊間?


禁止訪問

積分: 426


109#
發表於 22-4-9 12:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1411


110#
發表於 22-4-9 12:51 |只看該作者
abc8886 發表於 22-4-9 12:46
中信,睇我#78個post

唔該


珍珠宮

積分: 36819


111#
發表於 22-4-9 14:44 |只看該作者
makm 發表於 22-4-9 09:32
舊時港元50萬以上個rate已經好好,而家幾乎靚rate全用100萬做起標,我呢D窮等人家得個恨字。 ...

中信app 一萬蚊起一年新資金有1.5%


男爵府

積分: 8605


112#
發表於 22-4-9 16:01 |只看該作者
瑜瑜 發表於 22-4-8 11:04
另外問咗6month就1.45%我都諗想做多個半年好定一年。我覺得年中定期一定會上去,但係而家其他銀行都係做1%多 ...


真係好難講⋯
今次利率好似升得好快⋯ 以 PAO BANK 為例,三月頭 12 個月港元年息 0.8%, 四月已改為 1.3%, 分分鐘不出1-2 個月巳升到 2%!Lets see!


男爵府

積分: 8076

2025勳章蛇年勳章


113#
發表於 22-4-9 16:59 |只看該作者
lovegucci 發表於 22-4-8 23:07
我今日去中信, $1m 放一年有2.04%,每$1m 仲多$1600,都算幾高,我估其他銀行冇咁快升多過2%啩
...

請問 每$1m 仲多即係點?
係要新開户定新資金會有?
如放$2m 放一年有2.04%, 再有$1600?


大宅

積分: 4876


114#
發表於 22-4-9 20:07 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 8076

2025勳章蛇年勳章


115#
發表於 22-4-9 20:09 |只看該作者
lovegucci 發表於 22-4-9 20:07
新開戶每$1m多$1600, 本身有戶口就$1400, 如你$2m, 即2.04%一年再加$3200或$2800。

仲有推薦新客戶好似 ...

謝謝你回覆。
我已經在中信有户口。唔該哂你。


大宅

積分: 4876


116#
發表於 22-4-9 20:37 |只看該作者
Patsiu 發表於 22-4-9 20:09
謝謝你回覆。
我已經在中信有户口。唔該哂你。

唔緊要!新客戶有其他禮物,護膚品同大富翁門券,你可以問下你個經理你係舊客有冇!


子爵府

積分: 10330


117#
發表於 22-4-9 22:31 |只看該作者
maozit 發表於 22-4-8 23:27
轉數快每日限額只係一萬元.
若要快過數,可用 mobile banking / online banking / app 來轉帳。若銀碼多, ...

即係恆生e-banking過數都可以?


子爵府

積分: 10330


118#
發表於 22-4-9 22:32 |只看該作者
StiltonCheese 發表於 22-4-9 08:01
但「次序」上有小小問題, 要開咗戶先, 有咗 account number 至可以用到轉數快,

...

明白,謝謝你


男爵府

積分: 8605


119#
發表於 22-4-10 01:29 |只看該作者
wowobibi 發表於 22-4-9 22:31
即係恆生e-banking過數都可以?

我沒有恒生戶口,不過正常都應該可以。我用其他大行、中資銀行及virtual banks 都係在apps 將啲錢轉來轉去(包括人仔),no charge.


珍珠宮

積分: 30039


120#
發表於 22-4-10 10:49 |只看該作者
我下月頭又有港幣到期,而家息高返咁多,真好

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo