自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1480


101#
發表於 22-7-20 10:16 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-15 18:04
咁你有無戴過佢地既帽呢? C6成鬼日話戴帽好過戴超

平時就係戴佢頂帽, 熱就再扣帽套, 我都識人係唔鍾意戴帽, 其實搵運動褲質地就透氣好多


珍珠宮

積分: 41232

環保接龍勳章 大廚勳章


102#
發表於 22-7-20 10:31 |只看該作者

回覆樓主:

一定戴帽。


翡翠宮

積分: 96795

2018復活節勳章


103#
發表於 22-7-20 15:16 |只看該作者

回覆樓主:

我都唔鍾意戴帽


男爵府

積分: 9845


104#
發表於 22-7-20 17:48 |只看該作者
Yes


男爵府

積分: 6253


105#
發表於 22-7-20 17:51 |只看該作者
一定戴,可以解放雙手


珍珠宮

積分: 46689

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


106#
發表於 22-7-20 17:57 |只看該作者
如果秋冬行我都會帶,夏天咁熱我直頭唔會去行山啦!


大宅

積分: 1257


107#
發表於 22-7-20 18:03 |只看該作者
curiousfu 發表於 22-7-13 17:16
類似啊, 不過佢係另外扣落頂帽度, 我鍾意佢可以扣落咩帽都ok, 唔會貼住面, 個質地好薄所以好涼

...

我有買佢個冰袖
去跑步同行山都會用 順便擋蚊


伯爵府

積分: 18866


108#
發表於 22-7-20 18:44 |只看該作者

回覆樓主:

行山唔戴帽好易中暑


男爵府

積分: 7184


109#
發表於 22-7-20 19:50 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

要戴㗎,帽有分質料嘅!有分冬天夏天,適合夏天戴嘅薄料透風涼爽㗎,冬天嘅會有保暖添
發覺只有離開幸福, 才能看清幸福, 但代價總不低, 但是,沒有錯過, 又何嘗會知道什麼是對的.


大宅

積分: 1480


110#
發表於 22-7-21 11:08 |只看該作者
tracyccyeung 發表於 22-7-20 18:03
我有買佢個冰袖
去跑步同行山都會用 順便擋蚊

我覺得戴帽重要過冰袖, 唔戴帽真係會曬死


伯爵府

積分: 17069


111#
發表於 22-7-21 14:04 |只看該作者

回覆樓主:

我朝朝早7點便行山. 7點已經好猛太陽. 所以一定戴帽和袖.傘都會帶因間中有雨


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


112#
發表於 22-7-21 16:14 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

唔戴,就開傘,但一定会攰


大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


113#
發表於 22-7-21 16:21 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


114#
發表於 22-7-21 16:32 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...



珍珠宮

積分: 44164

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


115#
發表於 22-7-21 16:35 |只看該作者
我行山一定要戴帽、冰袖、仲會帶埋摺傘(平路、空曠位又勁太陽嘅話就會開傘


大宅

積分: 3940


116#
發表於 22-7-21 17:51 |只看該作者
siu05 發表於 22-7-21 16:14
唔戴,就開傘,但一定会攰
行山開傘,好唔方便,除非行水塘等平路


水晶宮

積分: 55706


117#
發表於 22-7-21 19:03 |只看該作者
leletse033 發表於 22-7-12 11:30
你地行山中唔中意戴帽?平時同c6去行山佢都會戴帽,但係我覺得戴帽好焗,雖然可以遮太陽,但係我戴帽會更加 ...

必備


子爵府

積分: 13380


118#
發表於 22-7-21 19:09 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 22-7-21 16:35
我行山一定要戴帽、冰袖、仲會帶埋摺傘(平路、空曠位又勁太陽嘅話就會開傘
...
試過著冰袖長褲反而差唔多熱
搞到就快中暑



大宅

積分: 1629


119#
發表於 22-7-22 10:58 |只看該作者
karenlyk 發表於 22-7-18 23:05
而家咁熱唔會行山,怕中暑呀

行山必定戴帽,樓上的連帽薄外套我都有,幾好著

我都係行輕鬆路線咋,好佩服c6可以行到d好崎嶇既路


大宅

積分: 1629


120#
發表於 22-7-22 10:59 |只看該作者
ballonbb 發表於 22-7-21 14:04
我朝朝早7點便行山. 7點已經好猛太陽. 所以一定戴帽和袖.傘都會帶因間中有雨
...

勁,每朝都行嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo