自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


101#
發表於 22-7-14 17:15 |只看該作者
adrianada 發表於 22-7-14 17:14
我而家打去問,謝謝

不客氣


珍珠宮

積分: 44977

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


102#
發表於 22-7-14 17:17 |只看該作者
winner128 發表於 22-7-14 14:08
銀行無息無增長喎,到時d 人咪嘈冇賺錢又追唔到通脹,而家有做野,有供mpf 起碼你退休時有d錢,而你所講富 ...

同意,搞了很久才成立到強積金,又搞了很久才唔使對沖唔強制有人真係唔儲錢,等政府福利,年港人口老化,老多而口漸少,到時僧多粥



公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


103#
發表於 22-7-14 17:17 |只看該作者

回覆樓主:

贊成,
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 22-7-14 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

贊成


已刪除用户

積分: 6102


105#
發表於 22-7-14 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6708

好媽媽勳章


106#
發表於 22-7-14 17:22 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 22-7-14 13:58
舉腳贊成!我無做野10年,擺係到年年蝕錢,我諗到我65歲,份MPF應該所剩無幾 :igive ...

之前都建議過,凡係冇做嘢5-10年以上的家庭主婦可以攞一半先,10-15年或以上可以全部攞晒,好過擺喺度睇住佢蝕


男爵府

積分: 9535


107#
發表於 22-7-14 17:25 |只看該作者

回覆樓主:

唔贊成


水晶宮

積分: 55151


108#
發表於 22-7-14 17:30 |只看該作者

回覆樓主:

贊成


象牙宮

積分: 235776


109#
發表於 22-7-14 17:30 |只看該作者

回覆樓主:

我又無所謂,當幫手儲錢!我都唔知蝕幾多,是但啦…自己果份5%都無1000


禁止訪問

積分: 214


110#
發表於 22-7-14 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 20075


111#
發表於 22-7-14 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42122


112#
發表於 22-7-14 17:39 |只看該作者
adrianada 發表於 22-7-14 16:44
贊成,我已經17年冇做嘢,到60歲時,筆錢可能冇曬。

妳可以switch 去cash 㗎,點會無晒呢。


珍珠宮

積分: 44400


113#
發表於 22-7-14 17:41 |只看該作者
brother4 發表於 22-7-14 14:10
贊成!朋友強積金買基金,退休才知冇咗—半以上,最後看醫生,又要出番來工作!好可憐!
...

呢個係個人投資分配問題。


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


114#
發表於 22-7-14 17:42 |只看該作者

回覆樓主:

贊成


男爵府

積分: 9845


115#
發表於 22-7-14 17:44 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-14 15:07
你人工供咗,公司都供咗相同咁多架喎!其實你係攞多咗公司錢

公司都會響人工都扣反果條數啦,收多左!?


珍珠宮

積分: 37867

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


116#
發表於 22-7-14 17:44 |只看該作者

回覆樓主:

如果可以好似星加坡咁要嚟買樓我冇意見


子爵府

積分: 14485


117#
發表於 22-7-14 17:51 |只看該作者
建議不減下增加國債選項


水晶宮

積分: 57166


118#
發表於 22-7-14 17:55 |只看該作者
tinlong22 發表於 22-7-14 14:16
可以改革, 但唔贊成取消
除非政府可以cut 晒福利唔駛養老人

X2, 可以改革, 人口老化, 個個用哂d錢又要求多多老人福利....


禁止訪問

積分: 12573


119#
發表於 22-7-14 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11720


120#
發表於 22-7-14 18:04 |只看該作者
唔贊成,太多洗腳唔抹腳嘅人
我自己份MPF回報都幾滿意,前一年賺廿幾萬,今年都賺五萬幾

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo