自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


複式洋房

積分: 206


101#
發表於 23-5-19 08:36 |只看該作者
kiko_mami 發表於 23-5-12 10:46
絕對明白,我當年我女喊我同佢一齊喊產前產後都抑鬱。每日一放底就喊,我攰到頂唔順抱佢係梳化坐住訓,1個 ...

多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的


水晶宮

積分: 58544


102#
發表於 23-5-19 08:40 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Cheddar85ang 於 23-5-19 08:42 編輯

你好叻呀,人在異鄉,又新手媽媽,一啲都唔容易,真係要俾啲掌聲自己
盡量同bb同步,佢瞓時你都爭取時間眠一眠,啲家務功夫做到就做,日子會過得好快,bb大啲會逐漸輕鬆啲


大宅

積分: 3922


103#
發表於 23-5-19 08:45 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

你要暫時離開下唔好再對住佢,搞掂咗自己先,請人湊


大宅

積分: 3922


104#
發表於 23-5-19 08:46 |只看該作者
Cheddar85ang 發表於 23-5-19 08:40
你好叻呀,人在異鄉,又新手媽媽,一啲都唔容易,真係要俾啲掌聲自己
盡量同bb同步,佢瞓時你都爭 ...

真的,新手媽媽唔易做


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


105#
發表於 23-5-19 08:48 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

抱嘅姿勢有冇留意,有啲人唔識抱B抱得佢地唔舒服所以會甘。


大宅

積分: 4366


106#
發表於 23-5-19 08:48 |只看該作者
明白你感受,當年我都係雞手鴨腳,又攰又驚。突然有一日,發覺佢聽到長腿叔叔首歌,點喊都即停。終於順利過渡。

盡量佢瞓你都訓,自己休息好,唔攰就無咁憂慮,加油!


大宅

積分: 3922


107#
發表於 23-5-19 08:49 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:47
你好厲害, 可以湊惦兩個。。。 多謝你鼓勵

樓主加油


翡翠宮

積分: 77029

2025勳章蛇年勳章


108#
發表於 23-5-19 08:52 |只看該作者
musty 發表於 23-5-12 00:31
我有掃風, 佢"嘔" 左幾聲, 跟住一直拍背都無反應, 拍得耐佢又feel到餓, 又大喊, 唔掃又唔得, 唔掃比 ...

你咩都冇做錯,我女都係咁,掃完風”ER”完都會嘔奶,長期做定嘔奶準備,大人係好辛苦,我當時係數住日子過:滿月、三個月、半年、一歲,越大會越好湊,加油


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


109#
發表於 23-5-19 08:53 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

你可以試下同BB一齊喊,一路喊一路講:BB,我第一次做媽咪,你第一次做BB,有咩唔妥,我哋一齊撐掂佢啦!一齊加油啦!


男爵府

積分: 6574


110#
發表於 23-5-19 12:14 |只看該作者
我都經歷過,bb一喊就會好驚,好明白你⋯ 你有無比埋奶咀佢食?如果無就試下比佢, 另外可以比d 模仿肚入面既聲佢聽,安定下bb情緒。 佢喊小d, 你情緒都會慢慢好的⋯ 加油! 只要bb 有4-5個月大, 就會越來越好湊的


侯爵府

積分: 23437

2024年龍年勳章 畀面勳章


111#
發表於 23-5-19 12:31 |只看該作者
B B只係做3樣嘢⋯⋯食,all ,瞓(當然,你要俾安全感佢)
佢因為只可以用喊嚟表達,咁你要攪清楚佢喊係要乜⋯⋯如果你俾奶佢食後又掃咗風,佢跟住就喊,你可以將佢嘅耳仔放喺你心口附近,等佢聽到你心跳等佢冷靜落嚟⋯⋯佢之前係你肚入面時,佢係聽慣你嘅心跳,你嘅心跳係可以安撫到佢架
另外重有機會係有風落咗肚(佢肚痛),你可以用食油(olive oil /花生油都得)放d係你自己手掌心,然後自己搓熱手掌,放手掌喺BB個肚上面
睇下得唔得


珍珠宮

積分: 38568

牛年勳章


112#
發表於 23-5-19 12:41 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

明白你處境,初生係好難捱嘅一段日子,我生完果幾個月都不停問自己:點解、點解、點解我要攞苦黎辛?唔生仔唔得嘅咩?? 但當個細路慢慢長大,情況好啲唔係淨喊,原來佢都識得笑時,果d乜野辛苦呀!捱夜呀!想塞返落個肚度呀…呢啲怨言就即刻delete晒!
樓主,唔好太大壓力,BB喊係正常嘅,加油!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 38568

牛年勳章


113#
發表於 23-5-19 12:42 |只看該作者
bb560 發表於 23-5-19 12:31
B B只係做3樣嘢⋯⋯食,all ,瞓(當然,你要俾安全感佢)
佢因為只可以用喊嚟表達,咁你要攪清楚佢喊係要乜 ...

食、all、瞓同埋喊,4樣
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


114#
發表於 23-5-19 13:53 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

99幾時返HK?


複式洋房

積分: 206


115#
發表於 23-5-19 14:12 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-5-19 13:53
99幾時返HK?

奶奶本身都住加拿大, 但屋企係第2個城市, 佢最多留多2星期,到時再睇情況,我都唔敢太麻煩佢老人家。。。 bb日日情況唔同,有時食飽就訓, 有時就唔舒服係咁喊,或者訓半個鐘就醒,試過换唔同姿勢抱佢, 唱下歌, 有時work, 有時唔work, bb 有時亦唔肯比我掃風,一掃佢就喊, 所有野都好隨機。。。 我而家每日都數緊幾時第2個月。。。


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


116#
發表於 23-5-19 14:17 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 14:12
奶奶本身都住加拿大, 但屋企係第2個城市, 佢最多留多2星期,到時再睇情況,我都唔敢太麻煩佢老人家。。 ...

叫99留耐D,話比佢知你唔ok.
你自己媽咪呢?


複式洋房

積分: 206


117#
發表於 23-5-19 15:55 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-5-19 14:17
叫99留耐D,話比佢知你唔ok.
你自己媽咪呢?

我媽咪係我十幾歲時在香港過左身。。。爸爸在我廿幾歲時亦走埋。
只有老公親戚在呢邊,但佢地都住好遠。 我有親戚在香港, 有打電話請教佢地點湊,但佢地遠水不能救近火。。。 我會試下同奶奶溝通


複式洋房

積分: 206


118#
發表於 23-5-19 15:56 |只看該作者
Carol999 發表於 23-5-19 12:41
明白你處境,初生係好難捱嘅一段日子,我生完果幾個月都不停問自己:點解、點解、點解我要攞苦黎辛?唔生 ...

係啊, 我而家就係日日問自己點解要生個bb出黎。。。 好想喊


大宅

積分: 4657

2025勳章蛇年勳章


119#
發表於 23-5-19 18:53 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

我大女細時都好麻煩,飲奶一個鐘,唔飲就要抱,仲要企係度抱,如果唔係就大喊,可能佢係highly sensitive BB,細個時好demanding! 不過而家小學真係幾聰明,讀書唔駛點煩!你BB可能都係highly sensitive,第時會係聰明仔聰明女!

佢喊時,你試吓開抽油煙機或吸塵機,D聲好似媽媽肚入面嘅聲音,佢會安靜一陣!


珍珠宮

積分: 38568

牛年勳章


120#
發表於 23-5-19 19:54 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 15:56
係啊, 我而家就係日日問自己點解要生個bb出黎。。。 好想喊

好快,阿B就會比到答案你:生我出黎係值得嘅!

JM, 加油呀!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo