自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11740


101#
發表於 23-6-26 00:37 |只看該作者
人哋家事,可以千絲萬縷,你角度覺得99不孝,但99由細到宜家,可能有好多原因唔係真係咁親近阿媽,只係喺你哋面前把口講阿媽錫佢,攞返d面子。
例如,我有個朋友平時聽佢同父母關係幾好,但有一次機緣巧合先知佢原來從來唔會主動聯絡阿爸,因細個阿爸曾經有暴力傾向。
歷史嘅嘢,你99同你有幾親,會講幾多真話比你聽?樓主無必要咁上心攪到要呻。

點評

RAA    發表於 23-6-26 09:55


子爵府

積分: 14716


102#
發表於 23-6-26 00:39 |只看該作者

回覆樓主:

似我媽冇乜親情,住同一棟樓都唔多見自己呀媽,但又要要求我多D返去睇佢


侯爵府

積分: 24610


103#
發表於 23-6-26 00:46 |只看該作者
咁真係好不孝,99細佬亦好慘,好想知你c6有咩反應?點解唔同99去探下婆婆?


侯爵府

積分: 24610


104#
發表於 23-6-26 00:47 |只看該作者
lammary 發表於 23-6-25 20:30
我諗起我媽媽, 我外婆 過身頭七嗰晚, 佢話要出去租酒店住, 因為怕鬼, 咁算唔算唔孝順呀, 我諗好多嘢都係有 ...

我反而想長輩返黎搵我


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


105#
發表於 23-6-26 01:09 |只看該作者
本帖最後由 wln 於 23-6-26 01:12 編輯
luckyQ 發表於 23-6-25 20:19
我不嬲憎佢處事態度仲要講到自己好個阿媽咁錫佢又咁不孝,所以好氣憤

好明白你心情
我都有個自私奶奶,情況同你差唔多…. 自己老豆走了雖然在外地,成日同我哋講同佢老豆冇乜感情,佢仲可以有心情去打牌,好似連喪事都冇乜理,交哂比佢細佬,帛金都冇寄去,都幾冷血下
所以佢啲仔女對佢都好一般,一代傳一代。


水晶宮

積分: 68485


106#
發表於 23-6-26 01:12 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-6-25 20:11
自己個媽喺佢少女時代移民咗加拿大,自己嫁左我老爺一個戀愛腦,一次未去過探自己媽,交比親人自己細佬照顧 ...

有些人就是不孝順,或者是缘薄


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


107#
發表於 23-6-26 01:15 |只看該作者
華妹妹 發表於 23-6-25 20:40
佢地會唔會有d咩過節,其他人未必明白佢地。
我都冇理我老豆,咁你都覺得我不孝?
...

最緊要有事要理,如果唔理
當然不孝
Life must go on


伯爵府

積分: 17690


108#
發表於 23-6-26 01:22 |只看該作者
其實,奶奶話曬都係長輩,最多話下佢性格孤寒,小氣之類!
如果批評佢不孝,其實是一種好嚴厲嘅指責,唔係幾好,亦顯得自己無修養呢!
希望你唔好介意我咁講!


已刪除用户

積分: 21542


109#
發表於 23-6-26 01:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39141

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


110#
發表於 23-6-26 02:01 |只看該作者
本帖最後由 cara.mak 於 23-6-26 02:02 編輯
luckyQ 發表於 23-6-25 20:34
咁唔係喎,係一個借鏡,我一定唔會好似佢咁不孝, 睇嚟你好唔忿氣好贊成佢
...

要睇返佢媽咪在你奶奶兒時怎照顧了
可能你奶奶在兒時得不到母親的關愛或陪伴


侯爵府

積分: 21414


111#
發表於 23-6-26 02:03 |只看該作者
luckyQ 發表於 23-6-25 20:18
就係你呢啲咁嘅心態自己阿媽唔理

俾著你媽咁對你婆婆,會唔會又好憎自己阿媽,果個係你99佢做咩你都睇唔順眼啫


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


112#
發表於 23-6-26 02:35 |只看該作者
waic 發表於 23-6-25 23:12
你口中老女人係個男人亞媽喎
咁叫好un耳



子爵府

積分: 13870


113#
發表於 23-6-26 02:41 |只看該作者
難聽d講,探唔探關你咩事?
你又知人地有咩過節? 唔可以話係佢媽一早喺佢少女時代時掉低佢一個,自己移民左外國?


珍珠宮

積分: 33225


114#
發表於 23-6-26 03:21 |只看該作者
唔係細路 發表於 23-6-26 02:41
難聽d講,探唔探關你咩事?
你又知人地有咩過節? 唔可以話係佢媽一早喺佢少女時代時掉低佢一個,自己移民 ...

我都有呢個疑問


子爵府

積分: 10782


115#
發表於 23-6-26 05:35 |只看該作者
你有無試過寸下你99,或問過佢
又話好錫你?又唔去探亜媽,睇下佢點答


珍珠宮

積分: 46363

2025勳章蛇年勳章


116#
發表於 23-6-26 06:25 |只看該作者
3Qlove 發表於 23-6-25 20:18
你咁登佢阿媽唔抵 咁攪笑

你代佢去加拿大 探囉

簡直係神回


珍珠宮

積分: 46363

2025勳章蛇年勳章


117#
發表於 23-6-26 06:26 |只看該作者
你可能唔知道上一代同埋再上一代有咩過節,兩母女可能已經係世仇!


子爵府

積分: 11606


118#
發表於 23-6-26 07:48 |只看該作者
Anpanmama 發表於 23-6-25 22:33
你對你奶奶個阿媽咁肉緊嘅
定係其實你本身已經好憎你奶奶?
不如飛埋你老公,等 ...



已刪除用户

積分: 46481


119#
發表於 23-6-26 08:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16925


120#
發表於 23-6-26 08:21 |只看該作者
咁你老公同你多d過去探佢囉
你奶奶個阿媽都應該好縱佢佢先會咁....咁你奶奶都幸福....佢講咩你唔駛聽架,點解咁上心?唔好唔抵得佢,自己學下放下,左耳入右耳出,少見為妙就得

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo