自由講場

跳至

首頁

尾頁
   29


伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


101#
發表於 26-6-14 21:07 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 19:32
每月攞三千幾蚊

咁攞十年都翻本
後生應該買呢種


子爵府

積分: 11064

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


102#
發表於 26-6-14 21:27 |只看該作者
virgokaren 發表於 26-6-14 21:00
3%折扣,買 10 萬,即是俾 97000,當 10000 咁俾番你?

買十萬當一萬畀返你?


公爵府

積分: 25956

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


103#
發表於 26-6-14 22:01 |只看該作者
fafa10322 發表於 26-6-14 19:23
請問IB是?謝謝回答

盈透證券, 呢期最紅果間


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


104#
發表於 26-6-14 22:09 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-14 22:10 編輯
virgokaren 發表於 26-6-14 21:07
咁攞十年都翻本
後生應該買呢種

其實,我計過由我供嗰刻計,到我65歲,供款+利息(如以年息3%計)大約合共60萬,所以10年係仲未翻本。

呢啲終身年金,係同保險公司鬧長命,講真,保險公司勝算都大㗎。 不過自己當分散投資,同埋當儲錢,先至買少少


子爵府

積分: 11064

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


105#
發表於 26-6-14 22:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 22:09
其實,我計過由我供嗰刻計,到我65歲,供款+利息(如以年息3%計)大約合共60萬,所以10年係仲未翻本。

...

65歲買60萬香港年金,都係每個月派大約三千幾。所以其實大家都差唔多。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


106#
發表於 26-6-14 22:45 |只看該作者
nicholasmom 發表於 26-6-14 22:22
65歲買60萬香港年金,都係每個月派大約三千幾。所以其實大家都差唔多。
...

又咁講,後生每年供$36000,你唔覺得係乜嘢錢, 慢慢儲起佢,而唔係洗咗佢, 都係好處之一


子爵府

積分: 11064

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


107#
發表於 26-6-14 22:49 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 22:45
又咁講,後生每年供$36000,你唔覺得係乜嘢錢, 慢慢儲起佢,而唔係洗咗佢, 都係好處之一
...

我個仔細個嗰陣,我做咗份月供三千嘅基金做佢嘅教育基金。到佢中學畢業果陣,有成百幾二百萬喇。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


108#
發表於 26-6-14 23:05 |只看該作者
nicholasmom 發表於 26-6-14 22:49
我個仔細個嗰陣,我做咗份月供三千嘅基金做佢嘅教育基金。到佢中學畢業果陣,有成百幾二百萬喇。
...

仔女嘅儲蓄保險我都有買, 另外危疾同人壽儲蓄我都有, 而家睇返當年咁樣儲蓄都唔錯, 而家加埋都幾可觀。 另外年金有兩份 ,其中一份退稅年金,而家攞緊每月$3000, 攞10年。之後另一份年金接力,到65歲開始攞終身年金,直至百年歸老


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


109#
發表於 26-6-14 23:07 |只看該作者
nicholasmom 發表於 26-6-14 22:22
65歲買60萬香港年金,都係每個月派大約三千幾。所以其實大家都差唔多。
...

我講漏咗,我呢份喺第15年20年同25年,係會有特別回報,又會多少少。 同埋我見佢而家個現金價值,比預期仲多咗$9000


伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


110#
發表於 26-6-14 23:16 |只看該作者
nicholasmom 發表於 26-6-14 21:27
買十萬當一萬畀返你?

寫少左個0
我意思係俾 97000 當係買左 10 萬咁每月拎番錢。

年金係鬥長命。
買之前 check 下自己有冇病先。


伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


111#
發表於 26-6-14 23:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 22:09
其實,我計過由我供嗰刻計,到我65歲,供款+利息(如以年息3%計)大約合共60萬,所以10年係仲未翻本。

...

唔係好明。
你吾係話36000x10年=360,000 total
再等到 65 歲可以每月拎3千幾,拎终生嗎?
咁 75 歲你咪 break even, 跟住果D係賺嘅?


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


112#
發表於 26-6-14 23:23 |只看該作者
virgokaren 發表於 26-6-14 23:22
唔係好明。
你吾係話36000x10年=360,000 total
再等到 65 歲可以每月拎3千幾,拎终生嗎?

咁供款本身,都可以賺取利息㗎嘛, 上面我就用年利率3%計


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


113#
發表於 26-6-14 23:29 |只看該作者
virgokaren 發表於 26-6-14 23:16
寫少左個0
我意思係俾 97000 當係買左 10 萬咁每月拎番錢。

我都好同意,終身年金係鬥長命。 但我買嗰份終身年金, 有個條款係幾好, 就係受保人喺行使年金權益前,如確診患上末期病症, 保單係會預支身故賠償, 咁呢舊錢就當係危疾保險咁用。


年金雖然好多人批評話回報低, 但我自己就當係俾自己老年嘅多一份保障。我會諗,手上有現金有機會俾人呃, 但應該冇人呃到你份年金


子爵府

積分: 14725


114#
發表於 26-6-14 23:37 |只看該作者
買左年金/做左逆按揭,老左起碼少左份錢比人呃晒


侯爵府

積分: 24796


115#
發表於 26-6-14 23:39 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 12:09
如果87歲先 Break even,咁就唔吸引。我10年前買咗份終身年金,每年供$36000,一共供10年$360000,每月可 ...

我有冇60歲命都成問題應該真係唔使買


男爵府

積分: 8155

2024年龍年勳章


116#
發表於 26-6-15 07:44 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 19:32
每月攞三千幾蚊

好似唔錯!


男爵府

積分: 8155

2024年龍年勳章


117#
發表於 26-6-15 07:47 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-14 23:29
我都好同意,終身年金係鬥長命。 但我買嗰份終身年金, 有個條款係幾好, 就係受保人喺行使年金權益前,如 ...

睇完東張西望, 受害人俾人呃咗900百萬, 我就係諗下買年金好似穩陣啲!


水晶宮

積分: 74790


118#
發表於 26-6-15 07:56 |只看該作者

回覆樓主:

朋友有買好似5年,供完,現可取回


珍珠宮

積分: 47648

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


119#
發表於 26-6-15 08:02 |只看該作者
nicholasmom 發表於 26-6-14 20:57
兩樣都得!因為我買嗰陣有25% bonus。個sales同我講,如果喺保證期內去咗,你另一半唔好一次過攞餘額先可 ...

多謝解答,依加無25%bonus,唔知會唔會再推出呢?


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 26-6-15 12:06 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-15 07:56
朋友有買好似5年,供完,現可取回

供完5年~第幾年可以全數取回

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo