自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 70008


101#
發表於 昨天 16:38 |只看該作者

回覆樓主:

如果老公搵得多又肯負擔,梗係ftm好


琥珀宮

積分: 191151

馬年勳章


102#
發表於 昨天 18:34 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 26-6-20 07:43
我過來人,兩樣都做過,FTM做了十幾年,已經返回職場3年。

不談經濟。我覺得,唔好做FTM。

我試過,但冇你所講嘅感受
陪小朋友成長真係好重要,尤其嗰幾年,不過我冇10幾年咁耐,只係小學階段,你講嘅係因為你10幾年嘅付出所以仔女應該要係好叻好叻,用黎換取你冇返工賺錢嘅代價,咁諗會好辛苦,一上中學就已經要放手,路係要佢自己去行


琥珀宮

積分: 191151

馬年勳章


103#
發表於 昨天 18:36 |只看該作者
是是但但 發表於 26-6-20 20:11
其實要睇做啲咩…

如果份工,workload 唔大,同事老細又好,工作性質又係自己鍾意,返工係開心的。(我覺 ...

Ftm就係做呢d啦,如果唔系點解要做ftm呢


侯爵府

積分: 24852


104#
發表於 昨天 18:41 |只看該作者
本帖最後由 忌廉寶寶 於 26-6-21 18:46 編輯
MissMaMa 發表於 26-6-20 23:37
雖然我未做過FTM, 但我覺得 FTM唔等如要睇老公面色。我身邊唔少FTM,老公每月出糧都會成份糧比老婆管數, ...

我冇話所有FTM係咁呀,我自己做緊就唔係,不過BK呢度既WKM係咁講之麻
所以一定要返工咁話


琥珀宮

積分: 191151

馬年勳章


105#
發表於 昨天 18:45 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-21 18:46 編輯
bbc2018 發表於 26-6-20 11:39
要靠返工,才可以大大聲,有話事權,吾知佢慘還是佢老公,仔女慘

要靠返工,才有價值,都幾XX

其實我都唔明點解ftm就要受氣,邊個比氣個女人去受先
點解永遠要用一個人揾幾多錢去定家中嘅地位,以前我阿嫲幾十年從來冇返過工,一直照顧屋企湊埋孫,冇人比過氣佢受,仔女會自動上繳家用
男女係家庭中從來都係各司其職,如果因為女人冇揾錢而要去受老公氣,呢d人仲停留係古代男尊女卑嘅思想


水晶宮

積分: 62292

畀面勳章


106#
發表於 昨天 18:47 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-21 18:34
我試過,但冇你所講嘅感受
陪小朋友成長真係好重要,尤其嗰幾年,不過我冇10幾年咁耐,只係小學階段,你講 ...

我所講的不是主要係成績,唔係剩係讀書叻

仲有係體諒我,尊重我,聽話。等等

如果只是講讀書,佢哋一上中學我已經放手

我做咗差不多17年FTM。真係太耐。最重要是完全失去自我肯定及價值。

可能我仔女比較惡教。唔識欣賞我身為FTM的努力。


琥珀宮

積分: 191151

馬年勳章


107#
發表於 昨天 18:51 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-21 18:53 編輯
lovelybaby2015 發表於 26-6-21 18:47
我所講的不是主要係成績,唔係剩係讀書叻

仲有係體諒我,尊重我,聽話。等等

咁呢個係你同仔女相處嘅問題多d, 唔係因為做ftm, 不過如果你返工又可能對少d,冇咁多衝突
不過我99又係好惡好惡嘅阿媽,都係ftm,但我見c6同姑仔真係好孝順好聽話,可能你仔女感受唔到你對佢地嘅愛都唔出奇


大宅

積分: 2375


108#
發表於 昨天 19:18 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-19 19:21
我不能沒有私己錢,我一定㨂返工

對!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo