立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9401
侯爵府
積分: 22468
珍珠宮
積分: 41360
greentea000 發表於 26-6-22 17:58 親戚住頂樓連天台,3房,4人。好穩定咁係每期$1500上下,比預期中少。夏天開冷氣,冬天開暖氣,仲有每日開3 ...
公爵府
積分: 28470
蚊毛 發表於 26-6-25 20:11 我1人獨居,剩係夜晚開冷氣訓覺,日頭外出返工,電費都$820
積分: 49724
emilylam 發表於 26-6-21 23:26 你哋幾多?
象牙宮
積分: 227995
水晶宮
積分: 59230
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29 2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯
積分: 45747
大宅
積分: 1628
MissMaMa 發表於 26-6-25 22:09 我啱啱收到電費單,4月嗰期$322,今期$1001,5月份開始開冷氣,果然貴好多。睇返上年同期,用少好多電。 ...
MissMaMa 發表於 26-6-25 22:10 你2個人都用咁多,我哋4個
別墅
積分: 618
積分: 74313
wylie_wylie 發表於 26-6-26 00:12 好難用家庭人數作評論 中電港燈電價唔同,中電兩個月出單,港燈每個月出,齋睇數字好難比較
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 23:38 記得你話你屋企幾涼,應該開少我好多冷氣
積分: 6664
伯爵府
積分: 16457
cmcn 發表於 26-6-26 07:31 3人,接近3000 下期預5000了
cecelc 發表於 26-6-26 01:09 其實係架,不過年年夏天都有呢啲post架啦
積分: 26043
happy66 發表於 26-6-23 12:48 不是計人數,最主要計開幾多部冷氣,用電電器,沖凉煮飯全電,生活方式不同,有啲人有冷氣都不開,真係好熱 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy