自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 9401


101#
發表於 前天 20:11 |只看該作者

回覆樓主:

我1人獨居,剩係夜晚開冷氣訓覺,日頭外出返工,電費都$820


侯爵府

積分: 22468

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 前天 20:36 |只看該作者
我3人,琴日寄來張電費單400幾……


珍珠宮

積分: 41360


103#
發表於 前天 20:44 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-22 17:58
親戚住頂樓連天台,3房,4人。好穩定咁係每期$1500上下,比預期中少。夏天開冷氣,冬天開暖氣,仲有每日開3 ...

怎麼做到這麼少電費的呀?


公爵府

積分: 28470

2025勳章蛇年勳章


104#
發表於 前天 21:13 |只看該作者
蚊毛 發表於 26-6-25 20:11
我1人獨居,剩係夜晚開冷氣訓覺,日頭外出返工,電費都$820

蚊姐,你1個人電費等於我哋3個,貴呀


珍珠宮

積分: 49724


105#
發表於 前天 21:29 |只看該作者
emilylam 發表於 26-6-21 23:26
你哋幾多?

2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯


象牙宮

積分: 227995

2024年龍年勳章


106#
發表於 前天 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Sumyeema1 於 26-6-25 21:46 編輯

未裝修前, 夏天每月千幾

裝修後, 換咗led, 全屋電器, 每月$800-900, 我仲要轉咗用電磁爐, 慳咗煤氣費


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


107#
發表於 前天 22:09 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29
2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

我啱啱收到電費單,4月嗰期$322,今期$1001,5月份開始開冷氣,果然貴好多。睇返上年同期,用少好多電。
attach0/tmp/phpH6bB8c
attach1/tmp/phpPBXMVZ


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


108#
發表於 前天 22:10 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29
2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

你2個人都用咁多,我哋4個


珍珠宮

積分: 45747

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 前天 22:23 |只看該作者
夏天開冷氣嘅時間越多電費越貴,
我的生命由我主宰.


大宅

積分: 1628


110#
發表於 前天 23:04 |只看該作者
有無人留意有人講緊一季有人講緊一個月,仲講左5頁出來


珍珠宮

積分: 49724


111#
發表於 前天 23:38 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-25 22:09
我啱啱收到電費單,4月嗰期$322,今期$1001,5月份開始開冷氣,果然貴好多。睇返上年同期,用少好多電。

...

記得你話你屋企幾涼,應該開少我好多冷氣


珍珠宮

積分: 49724


112#
發表於 前天 23:45 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-25 22:10
你2個人都用咁多,我哋4個

我成日喺屋企呀嘛,冷氣、空氣清新機,廿四小時都開,有人就開,有時一個係廳一個係房就開兩部冷氣、兩部清新機。
浴室寶沖完涼會開3小時吹乾浴室。
洗衫一星期7日,我有5日都洗衫,太陽好或者換床單就洗兩機,平時一機。有時焗、有時曬出去、有時抽濕機。
聽講抽濕機浴室寶貴過冷氣。
其他嘢可能我日日煮飯用電用得多


別墅

積分: 618


113#
發表於 昨天 00:12 |只看該作者

回覆樓主:

好難用家庭人數作評論

中電港燈電價唔同,中電兩個月出單,港燈每個月出,齋睇數字好難比較
居住面積,一家三口全日返工淨係夜晚喺屋企定日間有人會開冷氣
係咪用電熱水爐/煮食爐差別已很大


水晶宮

積分: 74313

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


114#
發表於 昨天 01:09 |只看該作者
wylie_wylie 發表於 26-6-26 00:12
好難用家庭人數作評論

中電港燈電價唔同,中電兩個月出單,港燈每個月出,齋睇數字好難比較

其實係架,不過年年夏天都有呢啲post架啦


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


115#
發表於 昨天 07:26 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 23:38
記得你話你屋企幾涼,應該開少我好多冷氣

5月先開始開,今年比之前遲咗開冷氣


男爵府

積分: 6664

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


116#
發表於 昨天 07:31 |只看該作者
emilylam 發表於 26-6-21 23:26
你哋幾多?

3人,接近3000
下期預5000了


伯爵府

積分: 16457

馬年勳章


117#
發表於 昨天 07:58 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29
2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

舒服


伯爵府

積分: 16457

馬年勳章


118#
發表於 昨天 07:59 |只看該作者
cmcn 發表於 26-6-26 07:31
3人,接近3000
下期預5000了

有收獲,有付出


伯爵府

積分: 16457

馬年勳章


119#
發表於 昨天 08:01 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-26 01:09
其實係架,不過年年夏天都有呢啲post架啦

開帖嚟有乜用 多用電多俾錢


公爵府

積分: 26043

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


120#
發表於 昨天 09:03 |只看該作者
happy66 發表於 26-6-23 12:48
不是計人數,最主要計開幾多部冷氣,用電電器,沖凉煮飯全電,生活方式不同,有啲人有冷氣都不開,真係好熱 ...



首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo