原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 22:09 發表 
咁可愛既 ? 我記得你賣 d 仔比我果陣, 提過我叫我唔好用晨尿架, 話係有最佳時間架麻, 唔係架咩 ? 點解隨時轉得既 ?
係woo....好似話唔好用晨尿架Woo!! 係囉, miffy 點解依家又要我用晨尿呢咁?
不過; 我仲想知一樣野....點解其他品牌既排卵棒唔洗指定時間check都可以check到, 但紅d要咁多要求架呢? 又話唔可以check前飲太多水, 又話要幾點幾點去check? 點解其他個d唔洗架呢??
p.s. 如果 gkk 睇到既話....麻煩解答。
[ 本帖最後由 bibifa1225 於 09-10-20 22:18 編輯 ]
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。
マリン媽媽永遠愛妳!!