想生BB

跳至

首頁
45678...47

尾頁
   6


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 09-10-20 20:50 |只看該作者
原帖由 LKCbb 於 09-10-20 18:05 發表
中醫話"濕"喎, 花膠都叫我唔好食咖, 所以間中飲吓咋.

我睇過一啲報告話低/脫脂奶妨礙懷孕, 要飲都要飲全脂奶. 唔知真唔真.





係呀, 因需要 d 脂肪


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 09-10-20 21:01 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 20:17 發表


唉~~d仔? 有時好似有線....夜d check又唔見有。 d仔玩野既。




你不如試用下晨尿, 有d sisters 用晨尿都 ok 架


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


103#
發表於 09-10-20 21:09 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 21:01 發表




你不如試用下晨尿, 有d sisters 用晨尿都 ok 架


miffy 其實我好有興趣想知....點解你會識點多生仔野既? 排卵藥你又識; IUI/IVF你又識....你以前讀過護士學架?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 09-10-20 21:35 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 21:09 發表


miffy 其實我好有興趣想知....點解你會識點多生仔野既? 排卵藥你又識; IUI/IVF你又識....你以前讀過護士學架?




我係bk學堂 預科程度咋


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


105#
發表於 09-10-20 21:38 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 21:35 發表




我係bk學堂 預科程度咋


嘩~~都可以解答到咁多。勁呀
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 6795


106#
發表於 09-10-20 22:01 |只看該作者
等埋我呀~~~~我又黎報到黎!
我又生b,又生b!!!!!
大家都生b,輪住黎唔洗急!!! haha


男爵府

積分: 7342


107#
發表於 09-10-20 22:07 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 21:35 發表




我係bk學堂 預科程度咋


咁兒戲 ?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 7342


108#
發表於 09-10-20 22:09 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 21:01 發表




你不如試用下晨尿, 有d sisters 用晨尿都 ok 架


咁可愛既 ? 我記得你賣 d 仔比我果陣, 提過我叫我唔好用晨尿架, 話係有最佳時間架麻, 唔係架咩 ? 點解隨時轉得既 ?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


109#
發表於 09-10-20 22:16 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 22:09 發表


咁可愛既 ? 我記得你賣 d 仔比我果陣, 提過我叫我唔好用晨尿架, 話係有最佳時間架麻, 唔係架咩 ? 點解隨時轉得既 ?


係woo....好似話唔好用晨尿架Woo!! 係囉, miffy 點解依家又要我用晨尿呢咁?
不過; 我仲想知一樣野....點解其他品牌既排卵棒唔洗指定時間check都可以check到, 但紅d要咁多要求架呢? 又話唔可以check前飲太多水, 又話要幾點幾點去check? 點解其他個d唔洗架呢??

p.s. 如果 gkk 睇到既話....麻煩解答。

[ 本帖最後由 bibifa1225 於 09-10-20 22:18 編輯 ]
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


110#
發表於 09-10-20 22:49 |只看該作者

回覆 109# bibifa1225 的文章

無人解答既?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


別墅

積分: 584


111#
發表於 09-10-20 22:54 |只看該作者
係呀! 好似外國的醫學報告都係咁話, 全脂奶先好, 而雪糕都有幫助懷孕.

原帖由 LKCbb 於 09-10-20 18:05 發表
中醫話"濕"喎, 花膠都叫我唔好食咖, 所以間中飲吓咋.

但我睇過一啲報告話低/脫脂奶妨礙懷孕, 要飲都要飲全脂奶. 唔知真唔真.


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


112#
發表於 09-10-20 22:58 |只看該作者
原帖由 奶茶小露寶 於 09-10-20 22:01 發表
等埋我呀~~~~我又黎報到黎!
我又生b,又生b!!!!!
大家都生b,輪住黎唔洗急!!! haha


奶茶咁遲架啦
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 7342


113#
發表於 09-10-20 22:59 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-20 22:54 發表
係呀! 好似外國的醫學報告都係咁話, 全脂奶先好, 而雪糕都有幫助懷孕.


哈, 咁梗係我較早前食得太太太少喇



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


114#
發表於 09-10-20 22:59 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-20 22:54 發表
係呀! 好似外國的醫學報告都係咁話, 全脂奶先好, 而雪糕都有幫助懷孕.


雪糕? 我都有食架....等我食多d先得。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


別墅

積分: 584


115#
發表於 09-10-20 23:04 |只看該作者
邊有咁快呀! miffy同gkk要睇好多thread, 等多一陣啦!

原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 22:49 發表
無人解答既?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 09-10-20 23:04 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 22:09 發表


咁可愛既 ? 我記得你賣 d 仔比我果陣, 提過我叫我唔好用晨尿架, 話係有最佳時間架麻, 唔係架咩 ? 點解隨時轉得既 ?




產品上建議係用 10am-8pm 時段, 咁 有人試過係呢段時間測唔到, 改用晨尿check到. 所以提議 bibifafa 試下


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


117#
發表於 09-10-20 23:06 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 22:16 發表


係woo....好似話唔好用晨尿架Woo!! 係囉, miffy 點解依家又要我用晨尿呢咁?
不過; 我仲想知一樣野....點解其他品牌既排卵棒唔洗指定時間check都可以check到, 但紅d要咁多要求架呢? 又話唔可以check前飲太多水, 又 ...



紅d 建議最佳時間係早上 10時至晚上 8時內測. 但每個人體質唔同, LH值出現時間亦有可能唔到. 因有人試過 用 10AM-8PM內時段唔得, 改用 晨尿 , 或 10PM - 半夜時段反而測到.

咁你亦因唔係成日測到深粗, 所以提議你換個時間測下. 希望你能測到測粗


別墅

積分: 584


118#
發表於 09-10-20 23:07 |只看該作者
係呀! 報紙先前都有講, 自從我睇完後, 就成日食雪糕.



原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 22:59 發表


雪糕? 我都有食架....等我食多d先得。


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


119#
發表於 09-10-20 23:08 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-20 22:16 發表


係woo....好似話唔好用晨尿架Woo!! 係囉, miffy 點解依家又要我用晨尿呢咁?
不過; 我仲想知一樣野....點解其他品牌既排卵棒唔洗指定時間check都可以check到, 但紅d要咁多要求架呢? 又話唔可以check前飲太多水, 又 ...



而家紅d 排卵條係好細條, 因佢產品既限制, 所以如果飲用太多水的話, 係會稀釋左尿液, 影響左效果.


clearblue 哈哈笑 , 都要 前 4小時減少飲水啦


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 09-10-20 23:10 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-20 22:09 發表


咁可愛既 ? 我記得你賣 d 仔比我果陣, 提過我叫我唔好用晨尿架, 話係有最佳時間架麻, 唔係架咩 ? 點解隨時轉得既 ?



您地咪仲可愛

首頁
45678...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo