跳至

首頁
45678...55

尾頁
   0


大宅

積分: 3509


101#
發表於 05-2-25 11:49 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

下年記住一齊去喇,有晝臉,跳吹氣床,親子遊戲,有小醜,舞獅表演........好好玩o架 :lol: :lol: :lol:
POPOMA 寫道:
原來咁好玩.....hehe!


CHIEKO


水晶宮

積分: 51182


102#
發表於 05-2-25 11:50 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

保重身體呀!
chieko 寫道:
咁妳果種係普通頭痛,冇我地咁慘 :cry: :cry:
[quote]
HIN_bb 寫道:
我諗我唔係啦,因為我食止痛藥都OK!

[/quote]


水晶宮

積分: 51182


103#
發表於 05-2-25 11:51 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

TszHin媽咪

你都要保重身體!
TszHin媽咪 寫道:
係啦.... :-(

[quote]
chieko 寫道:
咁妳果種係普通頭痛,冇我地咁慘 :cry: :cry: [quote]


珍珠宮

積分: 35220


104#
發表於 05-2-25 11:51 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

popoma,

我走啦! 一陣見

各位,

我走啦.....88


水晶宮

積分: 51182


105#
發表於 05-2-25 11:51 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

係點樣參加架?
chieko 寫道:
下年記住一齊去喇,有晝臉,跳吹氣床,親子遊戲,有小醜,舞獅表演........好好玩o架 :lol: :lol: :lol:
[quote]
POPOMA 寫道:
原來咁好玩.....hehe!

[/quote]


大宅

積分: 3509


106#
發表於 05-2-25 11:52 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

收到,知道
HIN_bb 寫道:
chieko

保重身體呀!


CHIEKO


大宅

積分: 3509


107#
發表於 05-2-25 11:55 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

好容易,填張form,搵人sponsor夠數就ok.下年記住一齊去行啦
HIN_bb 寫道:
chieko

係點樣參加架?


CHIEKO


水晶宮

積分: 51182


108#
發表於 05-2-25 11:55 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

TszHin媽咪

食得開心D啦!bye
TszHin媽咪 寫道:
popoma,

我走啦! 一陣見

各位,

我走啦.....88


大宅

積分: 3509


109#
發表於 05-2-25 11:56 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

bye bye!下次黎同我食呀,近d喎 :mrgreen:
TszHin媽咪 寫道:
popoma,

我走啦! 一陣見

各位,

我走啦.....88

CHIEKO


大宅

積分: 1847


110#
發表於 05-2-25 11:57 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

好呀....你到時話我知喎! :mrgreen: 咁下個星期百萬行你玩唔玩?

chieko 寫道:
下年記住一齊去喇,有晝臉,跳吹氣床,親子遊戲,有小醜,舞獅表演........好好玩o架 :lol: :lol: :lol:
[quote]
POPOMA 寫道:
原來咁好玩.....hehe!

[/quote]


水晶宮

積分: 51182


111#
發表於 05-2-25 12:01 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

好呀!你可唔可以上黎通知我呀!thanks!
chieko 寫道:
好容易,填張form,搵人sponsor夠數就ok.下年記住一齊去行啦
[quote]
HIN_bb 寫道:
chieko

係點樣參加架?

[/quote]


大宅

積分: 3509


112#
發表於 05-2-25 12:01 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

冇報喎!要行好耐o架,好似唔知小學定中學時行過一次咁大把 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
POPOMA 寫道:
好呀....你到時話我知喎! :mrgreen: 咁下個星期百萬行你玩唔玩?


CHIEKO


大宅

積分: 3509


113#
發表於 05-2-25 12:03 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

一定一定 :lol: :lol:
HIN_bb 寫道:
chieko

好呀!你可唔可以上黎通知我呀!thanks!


CHIEKO


水晶宮

積分: 51182


114#
發表於 05-2-25 12:06 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

唔該晒你呀!
chieko 寫道:
一定一定 :lol: :lol:
[quote]
HIN_bb 寫道:
chieko

好呀!你可唔可以上黎通知我呀!thanks!

[/quote]


水晶宮

積分: 51182


115#
發表於 05-2-25 12:07 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

你係邊區返工架?
chieko 寫道:
bye bye!下次黎同我食呀,近d喎 :mrgreen:
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
popoma,

我走啦! 一陣見

各位,

我走啦.....88
[/quote]


大宅

積分: 3509


116#
發表於 05-2-25 12:11 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

HIN_bb

妳食晏仔未

CHIEKO


水晶宮

積分: 51182


117#
發表於 05-2-25 12:16 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

我而家食,你食幾點呀?
chieko 寫道:
HIN_bb

妳食晏仔未


大宅

積分: 3509


118#
發表於 05-2-25 12:34 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

1點.
HIN_bb 寫道:
chieko

我而家食,你食幾點呀?


CHIEKO


水晶宮

積分: 51182


119#
發表於 05-2-25 12:36 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

chieko

公司食定出街食呀?
chieko 寫道:
1點.
[quote]
HIN_bb 寫道:
chieko

我而家食,你食幾點呀?

[/quote]


大宅

積分: 3509


120#
發表於 05-2-25 12:45 |只看該作者

Re: ~~2000年小龍會 (part 34) ~~

我地一定要出街食,係公c只可以食3文治,唔可以食熟食o架

妳呢??
HIN_bb 寫道:
chieko

公司食定出街食呀?


CHIEKO

首頁
45678...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo