hhma 寫道:
Hi easy
Thanks!!
我仔係荃灣官小. 暫時都ok啦.
唔係話好辛苦, 不過要溫書lor. 唔係就c得.
所以佢上左小一, 我一d都無ot啦
甘似乎DBSPD係無pressure不過都要好勤力(我指呀媽呀)woo.![]()
![]()
英文作文我地未有呀. 就係因為"英文程度不可低,否則很辛苦", 所以我真係唔敢try呀!!! :-| :-|

Emily_bb,
我囝囝喺DBSPD讀小二。高主教多唔多功課?繁忙嗎?我囝囝舊年喺SFA讀,相比之下,而家佢好似放監咁,輕鬆又愉快,我自己都覺得舒服得多,同埋英文確實明顯好左,可能始終英語環境影響。不過有得必有失,可能而家較free,佢好似曳左。有朋友話,其實男仔係咁,之不過以前比人管到實,而家先可以回復本性。好聽D可以話活潑左,或者又因為大過左。
![]()

