在職全職

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21395


101#
發表於 05-3-11 14:17 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

emily_bb

oic

我識一個媽咪又係, 佢想生, 老公不想, 又係嗌交收場.


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


102#
發表於 05-3-11 15:42 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_BB,

我老公恨生多個B, 恨到發晒燒 , 我自己就唔係咁想, 太困身, 一切隨緣喇! ?-(

佢自己係保良局助養了兩個小孩, 簡直愛心爆棚。 :-P

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


子爵府

積分: 11755


103#
發表於 05-3-11 16:36 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

HI HI 各位

我今日冇返工去接仔返學, 小朋友近排好乖呀


男爵府

積分: 5926


104#
發表於 05-3-11 22:12 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami 生多個啦我估唔只你老公開心,Charity一樣咁開心!
我都想生第三個


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


105#
發表於 05-3-11 23:34 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

ireneirene,

你咪講笑喇! 我個囡咁大個都咁黐身, 又細膽, 諗住請個工人番, 星期六幫下我帶佢返興趣班, 自己唔駛咁頻撲, 點知佢唔肯, 仲眼紅紅, 結果都要我做番書僮, 工人係屋企嘆世界。

仲話生多個, 除非好似你個 Miffy 咁獨立, 有大家姐風範啦。 :-P

話時話咯, 你玩D公仔 icon 越來越出神入化。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


大宅

積分: 1725


106#
發表於 05-3-11 23:42 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy,

生 bb 真係要兩夫婦都贊成先得, 唔係第時 bb 出世後就有好多問題跟住, 咁對個 bb 都唔係咁好, 你話係唔係?


Charity,

你老公真係愛心爆棚 wor , 如果你肯生, 我諗佢開心過六合彩. 而你個女相信亦都好開心有個細佬或細妹. (純粹個人意見 )


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


107#
發表於 05-3-12 00:05 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Embily_BB,

我老公已經中左六合彩, 佢有兩個囡, 大女就係我, hee hee.....我地都咁錫佢, 佢應該好心滿意足。

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


大宅

積分: 1725


108#
發表於 05-3-12 00:32 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami,

你 d 公仔得意嘅, 喺邊到黎 ga?


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


109#
發表於 05-3-12 00:45 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Emily_bb,

以下是轉貼, 有唔明問佢ㄚ!

係一個好好人嘅BK會員 ireneirene 教我整架,你可以去以下網站試吓
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


大宅

積分: 1725


110#
發表於 05-3-12 00:57 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Thank you Charitymami, 等我有時間試下先.

你咁夜仲未瞓嘅?


大宅

積分: 3084


111#
發表於 05-3-12 19:12 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Dear Emily_bb & everybody,

Sorry, 而家至覆你地,因為返工時只可偷雞上網,而且又唔識用速成,唯有係睇你地d對答。

Emily_bb,

我囝囝喺DBSPD讀小二。高主教多唔多功課?繁忙嗎?我囝囝舊年喺SFA讀,相比之下,而家佢好似放監咁,輕鬆又愉快,我自己都覺得舒服得多,同埋英文確實明顯好左,可能始終英語環境影響。不過有得必有失,可能而家較free,佢好似曳左。有朋友話,其實男仔係咁,之不過以前比人管到實,而家先可以回復本性。好聽D可以話活潑左,或者又因為大過左。
:-P


子爵府

積分: 11389


112#
發表於 05-3-12 22:04 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy
想問下係DBS讀洗唔洗溫書架? 真係free得甘緊要?


大宅

積分: 3084


113#
發表於 05-3-12 22:51 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Dear hhma,

DBSPD的教學方法是較活動,不是要死讀,著重要小朋友思考和創意。功課不多,但須要他們用腦想,不是從書本或課文抄寫答案。無可否認,英文程度不可低,否則很辛苦。他們的中文和英文默書,每次一定有unseen,英文作文並非要求一小段,所以我覺得學校希望他們看多些課外書。

輕鬆是我不用擔心囝囝何時要默書和測驗,因為唔係死讀就得。

你小朋友係邊間小學讀?辛苦嗎?
:-P


子爵府

積分: 11389


114#
發表於 05-3-13 00:40 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hi easy
Thanks!!
我仔係荃灣官小. 暫時都ok啦.
唔係話好辛苦, 不過要溫書lor. 唔係就c得.
所以佢上左小一, 我一d都無ot啦

甘似乎DBSPD係無pressure不過都要好勤力(我指呀媽呀)woo.

英文作文我地未有呀. 就係因為"英文程度不可低,否則很辛苦", 所以我真係唔敢try呀!!! :-| :-|


民房

積分: 6


115#
發表於 05-3-13 12:51 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

 My daughter 7 yrs old very naughty and not
conccretion in class always complaints by teacher
need help


男爵府

積分: 6686


116#
發表於 05-3-13 14:06 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma 寫道:
Hi easy
Thanks!!
我仔係荃灣官小. 暫時都ok啦.
唔係話好辛苦, 不過要溫書lor. 唔係就c得.
所以佢上左小一, 我一d都無ot啦

甘似乎DBSPD係無pressure不過都要好勤力(我指呀媽呀)woo.

英文作文我地未有呀. 就係因為"英文程度不可低,否則很辛苦", 所以我真係唔敢try呀!!! :-| :-|


hhma,

我姨甥女在海灞街官小, 唔知程度係唔係差唔多呢 ? 妳地住得近唔近學校呀?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 11389


117#
發表於 05-3-13 14:57 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Zoey
我都聽你提過. 我都想知程度係唔係差唔多. 你姨甥女讀成點呀?
我住得好近學校架, 5分鐘行到去架啦. 所以我先撰呢間唔撰海灞街官小. 名氣緊係海灞街官小好d啦.


男爵府

積分: 6686


118#
發表於 05-3-13 17:38 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

荃灣官小係未在麗城附近嫁? 聽我家姐講, 妳地間應該新 d 靚 d bor ! 知唔知 li 兩間官小係未會大 d 機會升上荃灣官中 ? (入到就發達 lu :lol: )

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1725


119#
發表於 05-3-13 19:00 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

easy,

我個仔讀緊高主教小一, 功課就一般啦, 每日有大約3樣功課, 放假前就會再多1至2樣. 我見佢暫時都應付到.

咁你個小朋友英文應該唔錯 bor, unseen dictation 都咁快應付到.叻叻!!

男仔頑皮就更有啦, 唔壞就 okay la.

Emily_bb,

我囝囝喺DBSPD讀小二。高主教多唔多功課?繁忙嗎?我囝囝舊年喺SFA讀,相比之下,而家佢好似放監咁,輕鬆又愉快,我自己都覺得舒服得多,同埋英文確實明顯好左,可能始終英語環境影響。不過有得必有失,可能而家較free,佢好似曳左。有朋友話,其實男仔係咁,之不過以前比人管到實,而家先可以回復本性。好聽D可以話活潑左,或者又因為大過左。


大宅

積分: 3084


120#
發表於 05-3-13 19:07 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hhma,

其實阿媽勤力都無用,因為我都幫唔到佢D乜,自己英文又唔係勁,我試過唔識做佢D英文功課,反而佢識,我唯有扮識,同佢講若果錯左老師會改。又有次作文要作rhyme,我真係唔識ah,大佬ah,以前讀書都未試過,唯有又叫佢自己試下la,估唔到佢用坐巴士的時間唸到8句,所以我舊年己經唔check 佢d功課,由得佢。

不過好彩佢都好鐘意睇書,無論中文同英文都唔錯,我成日叫自己唔好要求咁高,由佢自然發展。
:-P

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo