興趣嗜好

跳至

首頁
45678...40

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


101#
發表於 10-7-2 15:20 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-7-1 00:22 發表


係呀~
不過自從hei媽返左工就無玩過lu~
因我夜場 一定唔得...sat 又有時約左人...

我都係日頭打方便d


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


102#
發表於 10-7-2 15:24 |只看該作者
原帖由 tiffany_wong23 於 10-7-1 00:26 發表


我個兩日都唔得呀!老公放大假~

我暫時都唔駛唔物理治療住啦!
以後星期二都ok~

7月9號又得唔得呀?

7月9號到我老公放假, 同埋f18686佢只可以星期二至四ok, tabo又未可以歸隊, 所以9號應該唔夠腳呢
btw你唔介意入黎粉嶺打嗎?


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


103#
發表於 10-7-2 15:26 |只看該作者
原帖由 heihei媽 於 10-7-1 13:26 發表
我住九龍東架.. 同你地好遠呀, 所以一係就星期六先可以同你打啦.

oh, 真係好遠喔


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


104#
發表於 10-7-3 17:10 |只看該作者
我有興趣呀..不過請問有無小朋友 陪我個仔玩 ?
因為我個仔得21個月大,,唔知得唔得 ...
我都係住馬鞍山架,有無伊邊


原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-29 19:34 發表
7月6日報名名單:
我自己
bbchuichui
f18686

7月8日報名名單:
我自己
bbchuichui
f18686


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


105#
發表於 10-7-3 22:31 |只看該作者
原帖由 ching070707 於 10-7-3 17:10 發表
我有興趣呀..不過請問有無小朋友 陪我個仔玩 ?
因為我個仔得21個月大,,唔知得唔得 ...
我都係住馬鞍山架,有無伊邊


hihi~~ 好似另外都有一位媽媽住馬鞍山
我地通常玩閒日10 - 5
有機會一齊玩丫


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


106#
發表於 10-7-3 22:34 |只看該作者
原帖由 瑤瑤~ 於 10-7-2 15:24 發表

7月9號到我老公放假, 同埋f18686佢只可以星期二至四ok, tabo又未可以歸隊, 所以9號應該唔夠腳呢
btw你唔介意入黎粉嶺打嗎?


我應該出關喇~~ 瑤瑤 ~~ ^o^

期待星期一粉嶺你地ok啦~ 我淨係果日得咋 ^x^


子爵府

積分: 10029

魅力王子 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


107#
發表於 10-7-3 23:08 |只看該作者
mee to , i need go to work

原帖由 heihei媽 於 10-6-30 09:55 發表
我都係番工既媽咪 不過我prefer friday nite 多啲, sat, 要去我家


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


108#
發表於 10-7-4 00:49 |只看該作者
原帖由 ching070707 於 10-7-3 17:10 發表
我有興趣呀..不過請問有無小朋友 陪我個仔玩 ?
因為我個仔得21個月大,,唔知得唔得 ...
我都係住馬鞍山架,有無伊邊

有另一位mami都係住馬鞍山架, 佢都係有個仔仔
你星期一(上午10點或11點開始, 打到下午4-5點)得唔得?
一係我再問埋佢


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


109#
發表於 10-7-4 19:20 |只看該作者
睇黎呢個星期都約吾成>.<


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


110#
發表於 10-7-7 18:24 |只看該作者
up ~~ 約約約~~~


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


111#
發表於 10-7-8 02:30 |只看該作者
7月14日(星期三)或7月15日(星期四)粉嶺聯和墟雀局詳情:
地點: 我屋企(粉嶺聯和墟)
時間: 上午11:00開始, 打5-6個鐘
廣東牌, 3番起糊, 最大8番$64, 全沖
因為天氣熱都會開住廳部冷氣打, 抽返少少水for電費, 希望唔好介意, 任何一方每嬴$10抽$1, $20抽$2, 如此類推, 直至儲夠$30為止, 呢個係初步構思, 到時大家見面再商量^^
請勿吸煙~
報名方法: 請PM電話作實, 我都會PM返電話比你, 請留意PM收件箱
唔識黎都唔緊要, 我可以到火車站接送^^
粉嶺火車站轉一程綠van(車程大約5分鐘, 其實唔遠不過有幾個燈位), 綠van收費$2.6

[ 本帖最後由 瑤瑤~ 於 10-7-8 17:59 編輯 ]


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


112#
發表於 10-7-8 02:36 |只看該作者
邊日最快齊人就邊日打, 星期三齊人啦^^
7月14日(星期三):

tabo0890
gucci_ha
f18686

7月15日(星期四):

tabo0890
gucci_ha
f18686

有錯請通知我, thx^^

[ 本帖最後由 瑤瑤~ 於 10-7-9 14:37 編輯 ]


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


113#
發表於 10-7-8 11:35 |只看該作者
7月14我ok呀~~~~

抽水好丫~~ 我同朋友打開都係8抽1
打完通常夠比屋主同夠錢食tea..重有少少分添~
細細地玩下幾好架~
大家快d報名啦~


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


114#
發表於 10-7-8 17:42 |只看該作者
有無KLN 既 雀友? 我係KLN EAST, KLN WEST 中間....


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


115#
發表於 10-7-8 17:45 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-7-8 11:35 發表
7月14我ok呀~~~~

抽水好丫~~ 我同朋友打開都係8抽1
打完通常夠比屋主同夠錢食tea..重有少少分添~
細細地玩下幾好架~
大家快d報名啦~

好呀, 其實抽水0個度我都係初步構思, 到時大家一齊傾下點抽
如果你地唔介意8抽1我都ok, 有多既最後分返大家開心


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


116#
發表於 10-7-8 20:47 |只看該作者
原帖由 christytsui 於 10-7-8 17:42 發表
有無KLN 既 雀友? 我係KLN EAST, KLN WEST 中間....


你係全職媽媽定係返工丫 ?!

如果時間地點就到都可以一齊玩 :)


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


117#
發表於 10-7-9 10:32 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-7-8 20:47 發表


你係全職媽媽定係返工丫 ?!

如果時間地點就到都可以一齊玩 :)


平日我OK架.


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


118#
發表於 10-7-9 12:03 |只看該作者
原帖由 christytsui 於 10-7-9 10:32 發表


平日我OK架.


咁好 ?!
平日我地多數都係打10- 5之間既時間
如果九龍...你有無知邊間雀會日場平

又或者你去葵涌難唔難 ? 我果度都有兩隻腳


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


119#
發表於 10-7-9 16:19 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-7-9 12:03 發表


咁好 ?!
平日我地多數都係打10- 5之間既時間
如果九龍...你有無知邊間雀會日場平

又或者你去葵涌難唔難 ? 我果度都有兩隻腳


葵涌,要睇下邊度, 我係OI MAN , 去邊都要轉車架啦.
去你FD 家? 我OK, 因為我都唔怕見陌生人, 不過開頭唔好打太大.

我做FREELANCE 野, SO 返工唔定時.


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


120#
發表於 10-7-9 17:43 |只看該作者
葵涌兩個都係BK mum 丫 ,我問下佢地你點去會快d^.^

首頁
45678...40

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo