立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 49369
原帖由 tabo0890 於 10-7-1 00:22 發表 係呀~ 不過自從hei媽返左工就無玩過lu~ 因我夜場 一定唔得...sat 又有時約左人...
原帖由 tiffany_wong23 於 10-7-1 00:26 發表 我個兩日都唔得呀!老公放大假~ 我暫時都唔駛唔物理治療住啦! 以後星期二都ok~ 7月9號又得唔得呀?
原帖由 heihei媽 於 10-7-1 13:26 發表 我住九龍東架.. 同你地好遠呀, 所以一係就星期六先可以同你打啦.
公爵府
積分: 29915
原帖由 瑤瑤~ 於 10-6-29 19:34 發表 7月6日報名名單: 我自己 bbchuichui f18686 7月8日報名名單: 我自己 bbchuichui f18686
積分: 27056
原帖由 ching070707 於 10-7-3 17:10 發表 我有興趣呀..不過請問有無小朋友 陪我個仔玩 ? 因為我個仔得21個月大,,唔知得唔得 ... 我都係住馬鞍山架,有無伊邊
原帖由 瑤瑤~ 於 10-7-2 15:24 發表 7月9號到我老公放假, 同埋f18686佢只可以星期二至四ok, tabo又未可以歸隊, 所以9號應該唔夠腳呢 btw你唔介意入黎粉嶺打嗎?
子爵府
積分: 10029
原帖由 heihei媽 於 10-6-30 09:55 發表 我都係番工既媽咪 不過我prefer friday nite 多啲, sat, 要去我家
伯爵府
積分: 18413
原帖由 tabo0890 於 10-7-8 11:35 發表 7月14我ok呀~~~~ 抽水好丫~~ 我同朋友打開都係8抽1 打完通常夠比屋主同夠錢食tea..重有少少分添~ 細細地玩下幾好架~ 大家快d報名啦~
原帖由 christytsui 於 10-7-8 17:42 發表 有無KLN 既 雀友? 我係KLN EAST, KLN WEST 中間....
原帖由 tabo0890 於 10-7-8 20:47 發表 你係全職媽媽定係返工丫 ?! 如果時間地點就到都可以一齊玩 :)
原帖由 christytsui 於 10-7-9 10:32 發表 平日我OK架.
原帖由 tabo0890 於 10-7-9 12:03 發表 咁好 ?! 平日我地多數都係打10- 5之間既時間 如果九龍...你有無知邊間雀會日場平 又或者你去葵涌難唔難 ? 我果度都有兩隻腳
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy