立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1847
原帖由 loveannis 於 10-10-20 02:04 發表 生活印象唔知系咪我個仔影果間,你可以去我簽名檔個link睇下。 果時BB太細,我覺得效果唔系咁好,而且每位入場(除父母外)唔影相都要收150蚊人頭費。 ...
積分: 1650
原帖由 mukmuk 於 10-10-20 00:36 發表 a little gym confirm 今日sat 試堂了... 回來報告比大家聽. 我想同BB 去影d相, 大家對下列幾間有無comment ar. Studio 123 Soha 生活印象 Face
原帖由 TIFFANYC 於 10-10-18 01:11 發表 [quote]原帖由 carcarb 於 10-10-17 11:17 發表 hi, 大家好, 我係住紅磡係2010年3月份媽媽. 下次有約可以參加嗎?....... ...
複式洋房
積分: 369
原帖由 carcarb 於 10-10-20 14:01 發表 welcome! 下次我地gathering應該會在會所搞等bb有得玩!
男爵府
積分: 6589
原帖由 carcarb 於 10-10-20 13:59 發表 好呀,你試完share下. 另外,我12月會去face影相,我幾鍾意個style.
原帖由 yencheung1981 於 10-10-23 10:06 發表 潼潼係face 影咗,可以上我個blog 度睇吓d相!
原帖由 mukmuk 於 10-10-25 03:15 發表 昨天帶mukmuk 上 the little gym 的playgroup...2個字形容"失控" 我好似做了45分鐘gym. 跟佢爬來爬去... 玩障礙賽.... 連導師都唔信8個幾月有kam 的身手. 而且佢上堂搗蛋, 完全唔聽導師指揮......自己鍾意爬去邊就去 ...
原帖由 yencheung1981 於 10-10-26 12:57 發表 咁咪可以順便幫自己減肥 ? 但係你覺得呢間值唔值得上呀 ?
原帖由 mukmuk 於 10-10-27 01:36 發表 今日收到在第10期的Little Learners playgroup 的單張, 你地有人試過嗎?
積分: 1188
原帖由 mayling924 於 10-11-11 19:08 發表 CARCARB, 我地的組班POST 又俾人CLOSE 左LA! 3月係唔係搞THE LITTLE ELITE 的試堂?
原帖由 carcarb 於 10-11-12 14:51 發表 haha, 要你入hunghom搵我添! 會呀,不如等卡卡媽12月上完ok我地再報. 我一早已經save o左個name list喇!
積分: 4168
禁止發言
積分: 1742
原帖由 loveannis 於 10-11-20 00:41 發表 今次點搞法啊?叫到會?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy