跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1847


101#
發表於 10-10-20 13:51 |只看該作者
原帖由 loveannis 於 10-10-20 02:04 發表
生活印象唔知系咪我個仔影果間,你可以去我簽名檔個link睇下。

果時BB太細,我覺得效果唔系咁好,而且每位入場(除父母外)唔影相都要收150蚊人頭費。 ...


係呀...應該係呢間, 在TST


大宅

積分: 1650


102#
發表於 10-10-20 13:59 |只看該作者
原帖由 mukmuk 於 10-10-20 00:36 發表
a little gym confirm 今日sat 試堂了... 回來報告比大家聽.
我想同BB 去影d相, 大家對下列幾間有無comment ar.

Studio 123
Soha
生活印象
Face


好呀,你試完share下.

另外,我12月會去face影相,我幾鍾意個style.


大宅

積分: 1650


103#
發表於 10-10-20 14:01 |只看該作者
原帖由 TIFFANYC 於 10-10-18 01:11 發表
[quote]原帖由 carcarb 於 10-10-17 11:17 發表
hi, 大家好, 我係住紅磡係2010年3月份媽媽.
下次有約可以參加嗎?....... ...


welcome!

下次我地gathering應該會在會所搞等bb有得玩!


複式洋房

積分: 369


104#
發表於 10-10-22 16:16 |只看該作者
多謝你carcarb !



原帖由 carcarb 於 10-10-20 14:01 發表
welcome!

下次我地gathering應該會在會所搞等bb有得玩!

[ 本帖最後由 TIFFANYC 於 10-10-22 16:17 編輯 ]


男爵府

積分: 6589


105#
發表於 10-10-23 10:06 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-10-20 13:59 發表


好呀,你試完share下.

另外,我12月會去face影相,我幾鍾意個style.


潼潼係face 影咗,可以上我個blog 度睇吓d相!


大宅

積分: 1650


106#
發表於 10-10-23 12:02 |只看該作者
原帖由 yencheung1981 於 10-10-23 10:06 發表


潼潼係face 影咗,可以上我個blog 度睇吓d相!


一入你個blog就見到喜喜張相

我好懶,仲未post相添!

你有冇FB? 你pm我.


大宅

積分: 1847


107#
發表於 10-10-25 03:15 |只看該作者
昨天帶mukmuk 上 the little gym 的playgroup...2個字形容"失控" 我好似做了45分鐘gym. 跟佢爬來爬去... 玩障礙賽.... 連導師都唔信8個幾月有kam 的身手. 而且佢上堂搗蛋, 完全唔聽導師指揮......自己鍾意爬去邊就去邊, d 少朋友圍圈唱歌, 他就走去爬高爬低嘈嘈閉...sigh...唔怪得之後無人sell 我啦... 佢地一定覺得mukmuk 愚子不可教.


BB playgroup 真係好賺... 45 分鐘只係唱下歌... 比bb 玩下d障礙物, kam 就$220


男爵府

積分: 6589


108#
發表於 10-10-26 12:57 |只看該作者
原帖由 mukmuk 於 10-10-25 03:15 發表
昨天帶mukmuk 上 the little gym 的playgroup...2個字形容"失控" 我好似做了45分鐘gym. 跟佢爬來爬去... 玩障礙賽.... 連導師都唔信8個幾月有kam 的身手. 而且佢上堂搗蛋, 完全唔聽導師指揮......自己鍾意爬去邊就去 ...


咁咪可以順便幫自己減肥 ?
但係你覺得呢間值唔值得上呀 ?


大宅

積分: 1847


109#
發表於 10-10-26 13:15 |只看該作者
原帖由 yencheung1981 於 10-10-26 12:57 發表


咁咪可以順便幫自己減肥 ?
但係你覺得呢間值唔值得上呀 ?


不值得啦... 45分鐘唱3支歌仔, 玩下波波, 搖下ling ling. 爬下障礙物.


大宅

積分: 1847


110#
發表於 10-10-27 01:36 |只看該作者
今日收到在第10期的Little Learners playgroup 的單張, 你地有人試過嗎?


大宅

積分: 1650


111#
發表於 10-10-27 10:53 |只看該作者
原帖由 mukmuk 於 10-10-27 01:36 發表
今日收到在第10期的Little Learners playgroup 的單張, 你地有人試過嗎?


我去睇過,場地超級細!

winnie有去過試堂呀!


大宅

積分: 1650


112#
發表於 10-11-11 17:12 |只看該作者
我在facebook開o左個紅磡媽媽group,有興趣既請pm FB 俾我add埋你地!

p.s. 已add o左 winnie, bee, yen


大宅

積分: 1188


113#
發表於 10-11-11 19:08 |只看該作者
CARCARB,
我地的組班POST 又俾人CLOSE 左LA!
3月係唔係搞THE LITTLE ELITE 的試堂?


大宅

積分: 1650


114#
發表於 10-11-12 14:51 |只看該作者
原帖由 mayling924 於 10-11-11 19:08 發表
CARCARB,
我地的組班POST 又俾人CLOSE 左LA!
3月係唔係搞THE LITTLE ELITE 的試堂?


haha, 要你入hunghom搵我添!

會呀,不如等卡卡媽12月上完ok我地再報.

我一早已經save o左個name list喇!


大宅

積分: 1188


115#
發表於 10-11-12 18:00 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-11-12 14:51 發表


haha, 要你入hunghom搵我添!

會呀,不如等卡卡媽12月上完ok我地再報.

我一早已經save o左個name list喇!

呢度搵你安全MA! 冇咁易俾D版管發現!
OK ,我地睇下卡卡媽佢地上成點先!


大宅

積分: 4168


116#
發表於 10-11-12 22:01 |只看該作者
好呀好呀,我暫定27/11就開始去試堂啦。返黎同你地報告下啦。


大宅

積分: 1650


117#
發表於 10-11-19 15:42 |只看該作者
我地黎緊12月19日(Sun) around 12:00在會所有個Hung Hom Babies' Mini Christmas Party,詳情請看FB.

bee, mukmuk, 卡卡媽, tiffanyc, 你地黎唔黎呀? 請在FB報名啦!

[ 本帖最後由 carcarb 於 10-11-19 15:46 編輯 ]


禁止發言

積分: 1742


118#
發表於 10-11-19 18:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4168


119#
發表於 10-11-20 00:41 |只看該作者
今次點搞法啊?叫到會?


大宅

積分: 1847


120#
發表於 10-11-20 02:40 |只看該作者
原帖由 loveannis 於 10-11-20 00:41 發表
今次點搞法啊?叫到會?


到會都好呀... 有野食就得啦... 有時要照顧bb... 食都無時間呀.... 簡直無啖好食.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo