想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5503


101#
發表於 11-3-1 22:52 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

哈哈...得嘅得嘅...

我上個月拜我99時.我同佢講:你要保估我生個bb呀..你唔回答我我當你應成我嫁喇"....你睇我幾無賴...呵呵...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


102#
發表於 11-3-2 08:05 |只看該作者
哈哈,梗係唔係啦,我唸大家為左依個目標都做好多千奇百趣野,我都有求神同埋我阿婆保諾,我又叫C6去還神時求下黃大仙。我地仲低能到,之前結婚冇搞好多大龍鳳嘛,襯C6個姪黎食團年飯,叫佢上床跳幾野,嘩咔咔。
本來睇阿麥ling ling話今年西邊係喜慶位放有果實植物可以催旺結婚生仔,不過個位好難放到值物,所以放棄左咋~~
感恩


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


103#
發表於 11-3-2 19:39 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-1 20:45 發表
rabbit2010 如果你都係睇私家, 我唸應該都係打肚, 打肚我就唔覺得好痛呀. 不過真係容易攰呀. 我依排都唔理咁多, 7點前就收工唔好阻我造人大計~~


我宜家仲諗僅打肚既感覺如何.唔諗咁多, 到時先算!

僅係啦, 咩都假, 造人大過天!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


104#
發表於 11-3-2 19:41 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-1 20:45 發表
未喎...依家要睇下蛋蛋的進展...先會知幾時打破卵針.幾時放精...太多會cancelled呢個療程架...姑娘話今次反應好好吖...不過佢都担心好過龍咋...希望蛋蛋生生性性呀... ...


你日日去E院打針, 咁咪要去攞假囉? 你响邊間E院呀?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


105#
發表於 11-3-2 19:54 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-1 21:01 發表
唔好客氣~ 因為果間野一期期會揀某D參茸海味做特價, 我第1次去撞啱佢有D大隻花膠特價, 第2次去已經得D細隻花膠特價啦. 所以我間中會上去捕下, 睇下有冇大隻花膠特價, 去開咪順便睇埋囉

我宜家煲花膠海參雞 ...


你比我的食療湯. 以經比我私有化, 睇你既湯料都唔咪好腥. 應該OK.


都好喎! 麻煩幫我問問你99. 唔該晒!


我今日終於買咗冬虫草, 係萬X, 特價$598.-, 比起去專門店平幾十蚊.


係呢? 你去邊度旅行呀? (八掛吓)


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


106#
發表於 11-3-2 19:55 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-1 21:21 發表
弊啦, 好驚喎. 我今日只係D5 (第4日打針), 但頭先去tiolet有D好似蛋白分泌物體咁 (但唔係全透明囉), 因為我本身4日M都係得頭2日係量多. 冇理由咁快有分泌架 mouth: ...


現在仲有無事呀? 有無問E生呀?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


107#
發表於 11-3-2 19:58 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-1 22:17 發表
我係超級懶人...唔想煲嘢...其實我都可以同我媽咪攞花膠海參煲...不過我唔想佢知我搞緊呢樣嘢...最直接就係買現成的...同埋我見鴻福x的都唔錯...涼了佢會起膠...算ok.又方便.
分分鐘就係旅行時出事喇...(2人去,3人返 ...



現在巳經好好多, 以前無鴻福x, 就要靠自己啦! 佢D湯都幾足料, 我有時偷懶嗰陣就走去買!


男爵府

積分: 5503


108#
發表於 11-3-2 20:37 |只看該作者

回覆 4# rabbit2010 的文章

邊間醫院就唔講喇...因為唔想太open... 不過我每日打完都飛的返公司...好彩次次都無遲到.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


109#
發表於 11-3-2 21:52 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-2 19:55 發表

現在仲有無事呀? 有無問E生呀?


今日都有依D分泌呀, 今日下晝直頭頭暈暈, 6,7點時仲好似下腹有D抽住痛咁. 不過我聽朝先覆診, 到時問下醫生先. 我至驚係打完針d反應太大咋!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


110#
發表於 11-3-2 22:02 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-2 19:54 發表
你比我的食療湯. 以經比我私有化, 睇你既湯料都唔咪好腥. 應該OK既.

都好喎! 麻煩幫我問問你99. 唔該晒!

我今日終於買咗冬虫草, 係萬X買, 特價$598.-, 比起去專門店平幾十蚊.

係呢? 你去邊度旅行呀? ...


@@" 你指余XX嗎? 萬寧有賣咩?? 我有一期係去好多間都冇, 終於搵到有又好快畀人搶購咁, 宜家就多到連萬寧都有仲有特價 = =" 好, 得閒又去入貨先...

我去日本呀!! 我之前未去過日本架!! 我係經CX Holiday訂, 不過間酒店話係waiting, 希望book到去到啦, 我個心已經快左去日本啦~~~

D湯料我之前影低左, 放便我自己煲識得執藥咁執, 我淨係認得有圓肉, 杞子, 淮山, 陳皮, 其他要問問99, 遲D話埋過你知~ 至於個分量都幾隨意o既:
http://img4.imageshack.us/f/img0459eq.jpg/


男爵府

積分: 5503


111#
發表於 11-3-2 22:02 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

CHU C9.我剛剛都有白色分泌呀...但我M先剛剛清咋...唔知點解呢...聽日都要問問姑娘先.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


112#
發表於 11-3-2 22:26 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

你又係咁... @@" 但你之前做過2次IUI會唔會咁呀?? 會唔會係谷蛋蛋谷得好勁o既反應呢 @@"

聽日問下醫生再報告畀你地知~~


男爵府

積分: 5503


113#
發表於 11-3-2 22:32 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

呢樣唔知呢... 印象中好似唔會M完就有分泌...不過唔諗喇..因為我依家又勁眼瞓喇...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


114#
發表於 11-3-3 10:39 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

我睇左醫生啦,佢話因為打左針多左賀爾蒙,所以會有分泌。我今日照陰超,原來都谷左幾多卵泡,左右都有3、4粒,但就有2粒就差唔多夠大,要打多支針聽日再覆診決定星期六定星期一放精,今日先係D7,估唔到快成咁,殺我一個措手不及呀!


男爵府

積分: 5503


115#
發表於 11-3-3 10:56 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

chu c9估唔倒你case同我一樣呀...都係咁呀...依家仲勁呀..話有4粒咁多...所以今日只打一支針咋...驚打2支會谷到其他卵泡成熟就前功盡廢.
聽日我都要去再照ultrasound睇下星期六定星期一做呀...大家一齊加油呀.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


116#
發表於 11-3-3 12:50 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-3 10:56 發表
chu c9估唔倒你case同我一樣呀...都係咁呀...依家仲勁呀..話有4粒咁多...所以今日只打一支針咋...驚打2支會谷到其他卵泡成熟就前功盡廢.
聽日我都要去再照ultrasound睇下星期六定星期一做呀...大家一齊加油呀. ...

係喎,唔怪得一齊清經後就有分泌啦,原來係有料到!本來我醫生都話打2支針,後尾都只開一支針分量畀我,叫我聽日再覆診,因為驚谷大埋其他卵泡。
好緊張呀,估唔到咁快,我可能會同你同一日放精都未定喎,如果又一齊bingo就好啦~~


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


117#
發表於 11-3-3 19:03 |只看該作者
你哋就好啦, 如果今個月開始, 我諗同你哋差唔多放精, 因我計過今星期日應該是排卵, 不過也想自然Bingo!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


118#
發表於 11-3-3 19:04 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-2 20:37 發表
邊間醫院就唔講喇...因為唔想太open... 不過我每日打完都飛的返公司...好彩次次都無遲到.


邊間都無所謂, 最重要係可以Bingo!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


119#
發表於 11-3-3 19:13 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-2 22:02 發表


@@" 你指余XX嗎? 萬寧有賣咩?? 我有一期係去好多間都冇, 終於搵到有又好快畀人搶購咁, 宜家就多到連萬寧都有仲有特價 = =" 好, 得閒又去入貨先...

我去日本呀!! 我之前未去過日本架!! 我係經CX Holiday訂, 不過間 ...


原來我買錯咗, 我係買位XX (嗰兩個牌子我成日撈亂), 哈哈! 我太大帽啦! 不過我相信係純正既, 佢寫上100%純正天然野生的, 仲只得24粒, 已經係$598

嘩! 湯料連相都影埋, 勁呀!

去日本諗起都開心, 我有兩個朋友都係咁打算去旅行就Bingo! 話唔埋你都係!

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-3 19:18 編輯 ]


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


120#
發表於 11-3-3 19:15 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-3 10:56 發表
chu c9估唔倒你case同我一樣呀...都係咁呀...依家仲勁呀..話有4粒咁多...所以今日只打一支針咋...驚打2支會谷到其他卵泡成熟就前功盡廢.
聽日我都要去再照ultrasound睇下星期六定星期一做呀...大家一齊加油呀. ...


有4粒咁多, 咁係咪全部成熟, 希望你過到關!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo