影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


101#
發表於 10-12-11 20:38 |只看該作者


大宅

積分: 1742


102#
發表於 10-12-11 21:17 |只看該作者
今日的聚會如何? 顧問啲珍藏, 比妳地睇到一定叫到無哂聲, 真係羡慕, 顧問我唔理呀, 下次聚會如果我到的話妳都要帶比我睇 今日除佐顧問帶佢啲珍藏, 其他姊妹有無野分享呢?有無影相呀, 有就整上fb比我睇下啦


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


103#
發表於 10-12-11 22:12 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-11 21:17 發表
今日的聚會如何? 顧問啲珍藏, 比妳地睇到一定叫到無哂聲, 真係羡慕, 顧問我唔理呀, 下次聚會如果我到的話妳都要帶比我睇 今日除佐顧問帶佢啲珍藏, 其他姊妹有無野分享呢?有無影相呀, 有就整上fb比我睇下啦:fun ...
其實個個掛住吹,都唔知佢地有無摷果2本細細本既Photo Diary黎睇

放心,下次我再帶出黎,反正我今日都唔記得帶poster


大宅

積分: 1742


104#
發表於 10-12-11 22:27 |只看該作者
顧問, 想問下秘密花園係咪今晚响韓國有得做, 有咩方法可以今晚睇, 因為真係好吊引


大宅

積分: 1742


105#
發表於 10-12-11 22:30 |只看該作者
今日睇生果日報話瑪麗會轉編劇, 不過比條友仔攪到咁都幾難攪番好, 我一早都話要捉個編劇去打啦


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


106#
發表於 10-12-11 23:23 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-11 22:27 發表
顧問, 想問下秘密花園係咪今晚响韓國有得做, 有咩方法可以今晚睇, 因為真係好吊引

如果中字檔,都可能要聼朝,你可以去鳳凰夭使論壇度捕住,平時d檔就最先係果度發放嘅


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


107#
發表於 10-12-11 23:28 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-11 22:30 發表
今日睇生果日報話瑪麗會轉編劇, 不過比條友仔攪到咁都幾難攪番好, 我一早都話要捉個編劇去打啦
其實換編劇都無用架,呢個係漫畫改編,係有問題都係本身個故事有問題啦


侯爵府

積分: 21308


108#
發表於 10-12-12 00:02 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 09:43 發表

佢識架,不過唔講得好暢順(應該好似我咁,甩甩cut cut),你唔見佢日本FM果陣,有時用日文答野咩,佢好似講過係跟大阪既老師學既,所以口音就跟左大阪 ...


哦哦~碩碩好叻仔呀,泡菜國大部份藝人都識好多野


侯爵府

積分: 21308


109#
發表於 10-12-12 00:03 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 09:48 發表

咁佢d英文好d 佢唔似日本人,一般日本佬無咁高

佢係天使~一般泡菜國男都唔係咁既樣既,


侯爵府

積分: 21308


110#
發表於 10-12-12 00:07 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-10 11:22 發表


攪掂...

收到


侯爵府

積分: 21308


111#
發表於 10-12-12 00:14 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-10 14:26 發表
我又想整呀... d 料係邊樹買


係深水步 汝州街,大概行到200號果一辣,成條街都係d配飾買架,


侯爵府

積分: 21308


112#
發表於 10-12-12 00:18 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 14:33 發表

其實你要買個吉殼,再去搵閃石,深水步應該會有呢類石仔賣
我平時就係樓下d格仔鋪買囉,不過都唔多,星期六要問下Suki去深水步邊度有


係深水步汝州街行到200幾號果一辣就會有d配飾買架,200幾號之前果d係賣布的,佢有分好多size,一袋大概有30幾粒,十零蚊到,不過大size果d可能會再貴d


侯爵府

積分: 21308


113#
發表於 10-12-12 00:33 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 16:01 發表

應該有d唔係既,當然係無Swaroski咁閃啦,如果你成個都用晒Swaroski,好貴架,1000蚊都唔知得唔得啊


我買果d係swaroski,好似隻介指果d size就十零蚊30幾粒,因為如果係,佢就會有隻鵝標籤係度,有d唔係佢會講明的


侯爵府

積分: 21308


114#
發表於 10-12-12 00:35 |只看該作者
原帖由 kayzee 於 10-12-10 18:36 發表
小帥真係靚仔到好似女人咁靚呀!!!

係靚過女人


侯爵府

積分: 21308


115#
發表於 10-12-12 00:39 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 19:01 發表
4段twitter 更新
===============================

ファンの方から頂いた、たくさんのプレゼントは事務所に大切に飾られてましたよ!フォトモザイクも飾ってくれるそうです^^
(譯:從fans收到很多聖誕裝飾,把事務所好好 ...


聖誕限量...如果睇岩又要敗出血左


侯爵府

積分: 21308


116#
發表於 10-12-12 00:41 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-11 10:29 發表
Twitter 更新 [2010.12.11]

本日、帰国です~日本のうなぎちゃんたちが恋しがってること、いつも応援してることも伝えて。早く皆と会えるといいなあ^^
(譯: 今日,要回國了,日本鰻魚喜愛,和應援的事也傳達了,希望能快點再 ...


侯爵府

積分: 21308


117#
發表於 10-12-12 00:43 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-11 21:17 發表
今日的聚會如何? 顧問啲珍藏, 比妳地睇到一定叫到無哂聲, 真係羡慕, 顧問我唔理呀, 下次聚會如果我到的話妳都要帶比我睇 今日除佐顧問帶佢啲珍藏, 其他姊妹有無野分享呢?有無影相呀, 有就整上fb比我睇下啦:fun ...

我帶左套真人相漫畫出來,


侯爵府

積分: 21308


118#
發表於 10-12-12 00:45 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-11 22:12 發表
其實個個掛住吹,都唔知佢地有無摷果2本細細本既Photo Diary黎睇

放心,下次我再帶出黎,反正我今日都唔記得帶poster


冇喔~有帶diary咩,冇睇到,下次帶埋出來再睇過


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


119#
發表於 10-12-12 01:27 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-12 00:45 發表


冇喔~有帶diary咩,冇睇到,下次帶埋出來再睇過

其實布袋裡面果d先係正野


侯爵府

積分: 21308


120#
發表於 10-12-12 01:28 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-12 01:27 發表

其實布袋裡面果d先係正野

e.....我以為你拎曬出來喇,總之摷下你個袋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo