立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1267
積分: 4358
原帖由 Sindymanman 於 11-3-2 13:56 發表 政府派$6,000 呢個消息, 我並唔覺得開心... 反而擔心多d囉. 政府冇遠見, 好無能. 完全表露無遺~ 而家呀政府你朝令夕改, 威信何在? 你話聽從民意? 上次公佈前, 你班官員唔識分析下, 研究下市民想要d咩架咩?? ...
珍珠宮
積分: 40372
積分: 43012
原帖由 B媽-Blue 於 2011-3-2 11:43 發表 雖然多$6000真係開心 但開左個頭,之後有盈餘又嘈要派錢就煩 (香港有太多貪得無厭既"香港人") 之前個預算案我係唔滿意 只因綜緩出雙糧而已
子爵府
積分: 10005
原帖由 rainbowhere 於 11-3-2 11:50 發表 個人意見, 退稅及 + 免稅額已經得啦. 派開個頭, 第日唔派又俾人噪
琥珀宮
積分: 169761
原帖由 sklui 於 11-3-2 12:20 發表 納稅人唔滿意上個禮拜嘅預算案,大部份係因為冇退稅同綜援出雙糧啫, 使唔使咁快做決定出黎派$呀
水晶宮
積分: 73474
原帖由 小蜜豐 於 11-3-2 11:45 發表 係啦,派得一年,出年唔派一定又比人話 我情願佢拎D錢搞教育同醫療好過
積分: 12055
禁止訪問
積分: 232
瑪瑙宮
積分: 128559
原帖由 Step_C 於 11-3-2 11:52 發表 Agree, 開心之餘有好大隱憂係背後囉
伯爵府
積分: 16486
積分: 3226
積分: 12780
原帖由 gutgutma 於 11-3-3 07:48 發表 同意~! 對香港政府非常失望, 比班濕柴議員嘈下, 就做出一個咁的決定! 完全不負責任
公爵府
積分: 27523
別墅
積分: 681
積分: 67220
積分: 12561
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy