時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1267


101#
發表於 11-3-2 20:21 |只看該作者
我覺得派得太多啦...
減多d稅,增加免稅額好過啦...

點解唔用呢d錢來幫助一班老人家,處理人口老化嘅問題,仲有醫療方便嘅問題!

再唔係用d錢買起d海底隧道,大家都可以長期受惠!!!

仲有派左錢,都未解決到住屋方面嘅問題!!!


大宅

積分: 4358


102#
發表於 11-3-2 21:22 |只看該作者
Sandymanman

哎............ 你講中晒我的心聲.

我們的下一代點算呀?





原帖由 Sindymanman 於 11-3-2 13:56 發表
政府派$6,000 呢個消息, 我並唔覺得開心... 反而擔心多d囉.

政府冇遠見, 好無能. 完全表露無遺~

而家呀政府你朝令夕改, 威信何在?
你話聽從民意? 上次公佈前, 你班官員唔識分析下, 研究下市民想要d咩架咩??

...


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


103#
發表於 11-3-3 01:03 |只看該作者
原帖由 Sindymanman 於 11-3-2 13:56 發表
政府派$6,000 呢個消息, 我並唔覺得開心... 反而擔心多d囉.

政府冇遠見, 好無能. 完全表露無遺~

而家呀政府你朝令夕改, 威信何在?
你話聽從民意? 上次公佈前, 你班官員唔識分析下, 研究下市民想要d咩架咩??

...


完全係我的諗法!!

當知道個消息時, 我簡直嚇一跳!!! 今次一派, 好多市民就會有期望, 要求你下次再派!! 派錢絕對係一個非常重要的公共政策決定, 影響深遠, 點可以係宣讀財政預算案的一星期後取消舊建議而改為派錢決定?! 除非政府一早將派錢定為plan B, 否則就係一個草率的決定!!


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


104#
發表於 11-3-3 01:05 |只看該作者
原帖由 B媽-Blue 於 2011-3-2 11:43 發表
雖然多$6000真係開心
但開左個頭,之後有盈餘又嘈要派錢就煩
(香港有太多貪得無厭既"香港人")

之前個預算案我係唔滿意
只因綜緩出雙糧而已


同意,同埋最大問題係以後政府施政會有困難.阻力愈來愈大.


子爵府

積分: 10005


105#
發表於 11-3-3 01:12 |只看該作者
同意!
不少納稅一族主要希望政府:(1)在庫房充裕時,減輕一下納稅者的稅務重擔。(2)不要官商勾結,將錢輸送給基金財團。(3)不要胡亂花錢。


原帖由 rainbowhere 於 11-3-2 11:50 發表
個人意見, 退稅及 + 免稅額已經得啦.

派開個頭, 第日唔派又俾人噪

[ 本帖最後由 viewer 於 11-3-3 01:15 編輯 ]


琥珀宮

積分: 169761


106#
發表於 11-3-3 01:40 |只看該作者
唔滿意綜援出雙糧既心聲,已俾企係最前排,又嗌又扔嘢政棍及社會棍蓋過左,高官接收唔到勒。就算有政黨接收到,邊個夠"吉士"與呢班惡勢力對抗?

綜援會藉幾尊貴,一入左呢個社團,就有大佬照架勒,要屋得屋,要銀得銀。

原帖由 sklui 於 11-3-2 12:20 發表
納稅人唔滿意上個禮拜嘅預算案,大部份係因為冇退稅同綜援出雙糧啫, 使唔使咁快做決定出黎派$呀


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


107#
發表於 11-3-3 07:17 |只看該作者
Echo! If the government doesn't know what to do to help the society, maybe we, as the citizen, can give a hand to donate the money to the needed ones.

原帖由 小蜜豐 於 11-3-2 11:45 發表
係啦,派得一年,出年唔派一定又比人話

我情願佢拎D錢搞教育同醫療好過


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


108#
發表於 11-3-3 07:30 |只看該作者
貪心野蠻的一撮人+懷鬼胎的政棍+軟弱無能無遠見的政府,香港仲有咩將來可言...:(

[ 本帖最後由 FullOfBlessing 於 11-3-3 07:32 編輯 ]


子爵府

積分: 12055

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 11-3-3 07:46 |只看該作者
唔派都可以,唔好出綜綬雙糧和退稅就得,簡單好多


禁止訪問

積分: 232


110#
發表於 11-3-3 07:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 232


111#
發表於 11-3-3 07:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


112#
發表於 11-3-3 07:50 |只看該作者
原帖由 Step_C 於 11-3-2 11:52 發表
Agree, 開心之餘有好大隱憂係背後囉


agree x2

我唔係住香港, 有錢派都未必關我事... 有錢收我都開心, 不過我都覺得背後有好大隱憂, 同埋咁樣改, 弱勢政府變得更無威信, 咁搞法第日點可以服眾....


禁止訪問

積分: 232


113#
發表於 11-3-3 07:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


114#
發表於 11-3-3 09:16 |只看該作者
一話派錢,我即時都話慘(雖然我家可以拎到4份),政府咁快改,威信一定失,以後有乜事政策只要嘈下又可以改咯
我真系情愿政府將啲錢放入教育同埋醫療仲好喎
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


禁止訪問

積分: 3226


115#
發表於 11-3-3 09:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12780

畀面勳章


116#
發表於 11-3-3 09:19 |只看該作者
舉腳讚同~

真係無言以對, 下屆政府如何去管治呢, 唔通又係要派, 仲要年年派, 仲要不能低過今年, 一聲嘆息


原帖由 gutgutma 於 11-3-3 07:48 發表
同意~! 對香港政府非常失望, 比班濕柴議員嘈下, 就做出一個咁的決定! 完全不負責任


公爵府

積分: 27523


117#
發表於 11-3-3 13:30 |只看該作者
無錯, 有錢落袋故然開心啦...
個正苦真係無能, 無諗清楚就話派錢, 果班死人議員更不知所謂..
有錢...就去消費, 之後咩都加價, 受益的又係大財團..
退稅, 減差餉, 電費, 水費, 免租, 綜援雙糧, 每個學童有學費減免.. 都好多人受惠啦...


別墅

積分: 681


118#
發表於 11-3-3 13:56 |只看該作者

回覆 1# bkfans123 的文章

"個正苦真係無能, 無諗清楚就話派錢, 果班死人議員更不知所謂.." 仲有果d有"既定立場"嘅幫兇 - 傳煤, 只單一選擇報導與他們相同立場, 或有賣點, 引起人情緒的新聞, 他們報導的真是大部份民意嗎?
:-D  :-)  :-P 笑口常開
If you think I am good, I am very good!
If you think I am bad, I am even better!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


119#
發表於 11-3-3 15:44 |只看該作者
我都係咁話, 派錢, 只會吸引更多蝗虫落嚟, 香港真係死路一條... 不如將d錢放入醫療/教育仲實際啦...
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


子爵府

積分: 12561


120#
發表於 11-3-3 15:45 |只看該作者
原帖由 小蜜豐 於 11-3-2 11:45 發表
係啦,派得一年,出年唔派一定又比人話

我情願佢拎D錢搞教育同醫療好過

贊成呀! 搞教育同醫療好過派錢啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo