自由報料

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


101#
發表於 11-4-10 19:09 |只看該作者
本帖最後由 tigerbbvv 於 11-4-10 19:11 編輯

其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每月平均都係只可以用$60-80元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙...時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p-time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


102#
發表於 11-4-10 19:12 |只看該作者
其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每月平均都係只可以用$60-80 元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙... 時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p- time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


103#
發表於 11-4-10 19:12 |只看該作者
回覆 tigerbbvv 的帖子

sor~係每日可用$60-80


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


104#
發表於 11-4-10 19:14 |只看該作者
其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每日平均都係只可以用$60-80 元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙... 時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p- time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


105#
發表於 11-4-10 19:31 |只看該作者
其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每日平均都係只可以用$60-80 元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙... 時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p- time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


106#
發表於 11-4-10 19:34 |只看該作者
sorry~樓主~唔知點解出左咁多個~請見諒


禁止訪問

積分: 17648


107#
發表於 11-4-10 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2370

好媽媽勳章


108#
發表於 11-4-11 09:55 |只看該作者
:;pppp: 救命呀 ..,辛辛苦苦做嘢為咩呢...


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


109#
發表於 11-4-12 11:59 |只看該作者
越來越覺得~這些福利是為新移民而設的


水晶宮

積分: 58986

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


110#
發表於 11-4-13 11:58 |只看該作者
咁個碩士生係憑咩條件去申請綜綬架?


男爵府

積分: 9851

育兒性格勳章 DHA勳章


111#
發表於 11-4-13 13:06 |只看該作者
        


別墅

積分: 839


112#
發表於 11-4-13 13:11 |只看該作者


伯爵府

積分: 16422

2024年龍年勳章


113#
發表於 11-4-13 13:25 |只看該作者
TamaCat 發表於 11-4-1 11:58
原出處:
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14161726&extra=page%3D1

所以生之前一定要預計自己養唔養得起, 唔係話生就生, 如果生一個已經手緊仲點解要生第二, 三, 四個?? 生咗就話自己搵唔到咁多錢養佢地, 大安旨意政府幫佢地養, 生小朋友係自己既決定, 養佢地係自己既責任! 無本事養就唔好生咁多個! 香港大把納稅人生一個都諗清諗楚都敢生, 點解?? 呢個就係大家有責任感同無責任感既分別.

其實綜緩根本唔應該多"人"多得, 生十個都係一人錢, 睇d人仲敢唔敢係咁生!


大宅

積分: 2441

畀面勳章


114#
發表於 11-4-13 13:50 |只看該作者
xyz...


子爵府

積分: 14598


115#
發表於 11-4-13 15:16 |只看該作者
養懶人,克人曾!


大宅

積分: 1280


116#
發表於 11-4-13 18:52 |只看該作者
:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo