單親天地

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   0


男爵府

積分: 6739


101#
發表於 11-5-1 22:49 |只看該作者
sleep 發表於 11-5-1 22:44
係丫...仲有唔好比奶佢飲丫
會咳得仲利害
叫維維忍下啦

係喎, 唔記得同姐姐講呀, 我諗佢無咁豬掛,
不過好難講.
暑假.....咁就過咗一半啦.


伯爵府

積分: 15770


102#
發表於 11-5-1 22:50 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 22:38
好彩嬤嬤睇住啫, 今日中午12點鐘食咗藥,
下午6點食咗幾枝一日食3次既藥, 話咗俾佢聽夜晚12點叫維維起身食 ...

可唔可以叫佢, 下次餵藥前, 打電話比你問下先?
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


男爵府

積分: 6739


103#
發表於 11-5-1 22:51 |只看該作者
vane 發表於 11-5-1 22:46
我以前個姐姐都係扮叻....鐘意點就點KA..
我於是乎..寫好晒時間叫佢跟住食,
如果係1 日食3次...就叫佢一 ...

今朝維維瞓到差唔多十一點, 食埋野咪成十二點食囉,
唔想定時間係想維維瞓耐啲,
但食完我都同佢講咗下次幾多點食邊幾枝既啦,
叫佢寫又話唔使, 吹脹.
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


104#
發表於 11-5-1 22:52 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 22:49
係喎, 唔記得同姐姐講呀, 我諗佢無咁豬掛,
不過好難講.

維維大吾大奶引KA?....如果大...就好煩吓WO......

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


105#
發表於 11-5-1 22:54 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-5-1 22:50
可唔可以叫佢, 下次餵藥前, 打電話比你問下先?

我頭先都特登打電話同佢講咗, 依家九點淨係食抗生素,
一陣間十二點食其他三枝, 佢乜都OKOK,
點知一啲都唔OK呀,
呢幾日啲藥都唔知點俾我維維食既,
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


106#
發表於 11-5-1 22:55 |只看該作者
vane 發表於 11-5-1 22:52
維維大吾大奶引KA?....如果大...就好煩吓WO......

同佢講都OK既,
出去旅我都話俾佢聽唔飲奶既, 佢無問題既.
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


107#
發表於 11-5-1 22:56 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 22:51
今朝維維瞓到差唔多十一點, 食埋野咪成十二點食囉,
唔想定時間係想維維瞓耐啲,
但食完我都同佢講咗下次幾 ...

我就好堅持..到食藥時間就要食藥.....會叫醒亞仔起身食,之後再訓過仲好,
特別是退燒和氣消炎藥....
可能亞仔怕死,佢由細到大都OK架...

點評

catfitfit  贊同  發表於 11-5-1 23:01
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


108#
發表於 11-5-1 23:03 |只看該作者
咁就聽朝開始囉, 都好既,
但一瞓醒空肚有無問題既?
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


109#
發表於 11-5-1 23:04 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 23:03
咁就聽朝開始囉, 都好既,
但一瞓醒空肚有無問題既?

比小小白面包佢送藥啦,
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


110#
發表於 11-5-1 23:07 |只看該作者
維媽..我要訓啦...吾吹住啦..
昨晚好夜訓...今日返完工好眼訓...88
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


111#
發表於 11-5-1 23:08 |只看該作者
維媽..我要訓啦...吾吹住啦..
昨晚好夜訓...今日返完工好眼訓...88
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


112#
發表於 11-5-1 23:08 |只看該作者
一早叫醒佢食藥, 佢肯食藥都好大面囉,
想佢食野實無行都得啦,
如果真係空肚咁怕唔怕既?
暑假.....咁就過咗一半啦.


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


113#
發表於 11-5-1 23:19 |只看該作者
空肚食藥...絕對唔鼓勵

特別係消炎, 好易胃痛架...到時要醫多樣....
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


男爵府

積分: 6739


114#
發表於 11-5-1 23:27 |只看該作者
咁咪係, 又係唔得喎.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 3317


115#
發表於 11-5-1 23:40 |只看該作者
比塊面包佢食左先啦


男爵府

積分: 6739


116#
發表於 11-5-2 00:02 |只看該作者
sleep 發表於 11-5-1 23:40
比塊面包佢食左先啦

佢係打死都唔肯食既.
暑假.....咁就過咗一半啦.


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


117#
發表於 11-5-2 00:13 |只看該作者
本帖最後由 catfitfit 於 11-5-2 10:10 編輯

由於個胃空空如也, 食落去嘅藥會好快被分解, 會即時刺激胃黏膜, 輕微嘅會即時把藥物嘔出, 嚴重會引起胃痛, 仲有可能做成胃發炎.

食啲熱粥係最好嘅...由於經過左成晚, 一早個胃要有小小warm up, 食暖和嘅野做引子, 係最適合, 同時粥水內含充足水份, 對於發燒時體液嘅消耗, 可作即時補充.

(如改食麥皮/麵包)中醫角度, 五穀之中, 麥係屬於滋補嘅, 平時食就梗係無問題啦, 如果感冒時食用, 就會養大左隻感冒菌, 做成外感存裡, 好麻煩架, 所以都係食白粥啦....維維乖, 頂多陣啦

點評

bbbs  我又學到野喇!  發表於 11-5-2 11:18
vane  好詳細....叻叻  發表於 11-5-2 07:41
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


男爵府

積分: 6739


118#
發表於 11-5-2 15:28 |只看該作者
維維佢尋晚終於都無再燒啦, 今朝我等到六點幾至收工,
去街市買豬肉煲白粥喎, 搞左成啖心機條友仔都係一啖都唔肯食,
最後都係食返通粉, 希望食埋呢兩日藥佢會好返晒啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 2638

畀面勳章


119#
發表於 11-5-2 20:01 |只看該作者


咁就好喇!你自己都要小心身體呀! 我絕對明白,因為亞仔都唔鍾意食粥,清清地嘅通粉,應該冇問題既...


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


120#
發表於 11-5-2 20:08 |只看該作者
終於無燒啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo