自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


101#
發表於 11-6-2 19:28 |只看該作者
召藥師 發表於 11-6-2 19:16
hold住個power6秒咁熄咗佢會唔會好過直接熄電制? 對個hard disk冇咁傷?
無法啦!有啲是會咁咗都關唔到,師傅敎最快方法,都係馬上直接熄/拔走電制及拔走上網條線,等一陣先好插番曬啲線.

因為要同啲病毒閙快.你拔得快損害越少.


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


102#
發表於 11-6-2 19:29 |只看該作者
本帖最後由 sumlam 於 11-6-2 19:30 編輯
hinwaimama 發表於 11-6-2 19:06
咁樣會唔會好易壞??不過對於唔識電腦既人,呢個又好似係唯一既方法~

召藥師 發表於 11-6-2 19:16
hold住個power6秒咁熄咗佢會唔會好過直接熄電制? 對個hard disk冇咁傷?



只係真係唔對路, 先強制熄電制, 一兩次冇事的~

熄機點都好過裝左d病毒落部腦到~ 同埋d病毒程式, 有d裝得好快, 最驚係你唔夠佢快咋, 到你想熄機, 佢已經裝完, 咁就成部腦中左毒架喇

我以前部腦差d中過毒, 都係用熄電制呢個方法的! 好彩個毒未裝到, 最尾用防毒軟件scan完清除左佢就ok喇!

點評

召藥師  thank you~  發表於 11-6-2 19:36
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


103#
發表於 11-6-2 19:47 |只看該作者
回覆 yoma1975 的帖子

yoma1975 你用XP? 發表於 54 秒前

係~因為XP??

點評

yoma1975  看番#99微軟公告,受影響的軟件.  發表於 11-6-2 20:00


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


104#
發表於 11-6-2 19:54 |只看該作者
我又係尋日過咗去 , 攪到中咗毒


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


105#
發表於 11-6-2 20:03 |只看該作者
回覆 yoma1975 的帖子

看番#99微軟公告,受影響的軟件. 發表於 1 分鐘前

其實我係唔明,點解成日有人問我係咪用I.E~

點評

yoma1975  因為IE容易出事嘛.^^  發表於 11-6-2 20:05


大宅

積分: 4982


106#
發表於 11-6-2 20:07 |只看該作者
請問係咪防毒軟件都冇用??上親去就中梗??


侯爵府

積分: 24395

醒目開學勳章


107#
發表於 11-6-2 20:14 |只看該作者
bbJP 發表於 11-6-2 20:07
請問係咪防毒軟件都冇用??上親去就中梗??

我屋企部機都裝左netvigator的防毒軟件, 頭先用上面有媽咪提供既 "解毒"方法去scan, 嘩........scan到成22隻出黎呀. 但係我無表面中毒痕跡的. 好彩我去scan下咋. 而家再跟埋bk admin提供既那一個再scan多次穩陣d.


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


108#
發表於 11-6-2 20:43 |只看該作者
回覆 yoma1975 的帖子

我就前晚中左,原來係教育果邊...

我用NOD32,SCAN到有毒,但係我個AC的相同文件全部無晒,果一刻真係求助無門.......而家我開左另一個用戶,諗緊有乜辦法可以剿番的相同文件,另外:SAVE係我的最愛樹的網頁都係全部無晒

BETTY
NNN


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


109#
發表於 11-6-2 20:47 |只看該作者
bettylam 發表於 11-6-2 20:43
回覆 yoma1975 的帖子

我就前晚中左,原來係教育果邊...
唔好喊~我C6話D FILE 係隱藏晒,唔係無晒,應該仲係度~我個D都係佢搵返比我,所以信得過~


子爵府

積分: 10098


110#
發表於 11-6-2 20:59 |只看該作者

回覆:請問教育果邊清哂毒未?我俾佢害得好慘呀

Check下hard disk 容量就知d files 重係吾係到啦.不用太擔心。最緊要除毒時save番d files. Good luck arr




象牙宮

積分: 213720

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


111#
發表於 11-6-2 21:04 |只看該作者
bbJP 發表於 11-6-2 20:07
請問係咪防毒軟件都冇用??上親去就中梗??
應該唔係個個中!!


伯爵府

積分: 17945

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


112#
發表於 11-6-2 21:12 |只看該作者
本帖最後由 panala 於 11-6-2 21:12 編輯

擒日係果邊啱啱出咗個POST問嘢, 攪到依家心思思想睇下有冇回覆, 但又驚中招


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


113#
發表於 11-6-2 21:18 |只看該作者
mm先去完個邊


別墅

積分: 884

好媽媽勳章 畀面勳章


114#
發表於 11-6-2 21:24 |只看該作者
我尋日係教育網中左毒,剛剛叫人幫我整返,所有野可還原大家可放心


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


115#
發表於 11-6-2 21:27 |只看該作者
嘩 ~ 我唔敢去教育嗰邊住了, 咁恐佈.


男爵府

積分: 7139

陪月勳章


116#
發表於 11-6-2 21:32 |只看該作者
幾時先可以去 ?


公爵府

積分: 29663


117#
發表於 11-6-2 21:33 |只看該作者
好彩我都有裝 Nxrton 360, 呢幾日都成日有顯示話 block 咗乜乜物物. 今朝都覺得部腦 load BK 好慢, 我下午即刻 back up 曬D files. 而家安樂哂!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


118#
發表於 11-6-2 23:04 |只看該作者
bettylam 發表於 11-6-2 20:43
回覆 yoma1975 的帖子

我就前晚中左,原來係教育果邊...

你去返 USERS 個FAVORITES FOLDER 入邊應該有晒D網頁 RIGHT CLICK 選PROPERTIES
UNTICK HIDDEN就得啦


珍珠宮

積分: 44134


119#
發表於 11-6-3 01:04 |只看該作者
joeywongmy 發表於 11-6-2 12:35
好彩我都SCAN到有野
即刻CLOSE左個網頁

Me too.
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 3009


120#
發表於 11-6-3 01:42 |只看該作者
sumlam 發表於 11-6-2 19:29
只係真係唔對路, 先強制熄電制, 一兩次冇事的~

熄機點都好過裝左d病毒落部腦到~ 同埋d病毒程式, 有d裝 ...

咁notebook點算? 仲有成舊電池既電喎...
唔通要拆左先用?

簡單啲拔上網線係咪都得架?

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo