zarara188 發表於 11-7-23 22:32 
夾實隻馬---- 都要隻馬生生性性, 唔好亂打亂撞先得! ^^
pray 4 me pls!!
我會為你祈禱, 神會為你作最好安排, 要對神有信心~~
其實囝囡都冇所謂, 健康就好,
可以有機會做媽媽, 我覺得好幸福:loveliness:
我而家政府私家2邊睇, 私家就睇法國醫院既游洋,
因為之前一直睇開, 有左都keep住睇佢.
反而去政府定私家生, 我就一直都決定唔到,
去政府會平d, 一定順產, 除非有問題先開刀, 唔可以主動要求開刀.
私家會用多d錢, 但老公可以陪產, 我好想老公陪產,
如果到後期想開刀可以主動要求開刀.
暫時我偏向想去私家生多d, 因為我諗我都係生1-2個,
想舒服d, 老公就由得我, 下次覆診就要決定, 因為私家要落訂啦,
唔落訂就會放返個位出來.
我之前嘔到12w都仲嘔緊, 13w開始好d, 朝早都冇嘔,
今個星期就因為有d作感冒, 本身都唔多舒服,
休息左幾日開始好d啦.
今朝度過, 個肚有36吋啦, 由有左到而家重左8磅,
可能因為仲未feel到bb踢, 感覺似多左個大肚腩