想生BB

跳至

首頁
45678...24

尾頁
   7


子爵府

積分: 13137


101#
發表於 11-7-23 19:19 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-23 19:05
條條大路通羅馬, 自然又好, iui又好,
只要生到健康b, 一樣咁開心~~
希望今次真係去得成羅馬啦! 千其唔好再墜馬呀! 我要坐穩d先得!



話咁快就過咗12w 啦! 真係好啦! 7.x cm 都唔錯喎! 好快你就會feel 到佢踢你架啦!

乜佢咁保守架! 唔比mami 睇佢都有嘅!
我個friend同你同期bingo的, 佢已經open 咗比佢睇啦!
你想生仔多d, 定女多d 呀??

同咗老細講咪好囉! 唔駛估估吓佢會點諗呀嘛!
咁你有冇得享受前4後6嗰d 福利呀?
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


102#
發表於 11-7-23 19:20 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-23 19:05
條條大路通羅馬, 自然又好, iui又好,
只要生到健康b, 一樣咁開心~~

係阿, 唔好拎重野


子爵府

積分: 13137


103#
發表於 11-7-23 19:22 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-23 19:16
我答佢有
我補左2針, 加破egg 針 去到打破egg 針的晚上我feel 到有分秘lor

你day 幾開始會肚谷谷?

你係咪自己打針呀? (gonal-f?)

我上次做完iui後, 肚谷到行路都痛呀! 希望今次唔會啦!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


104#
發表於 11-7-23 19:29 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 19:22
你day 幾開始會肚谷谷?

你係咪自己打針呀? (gonal-f?)

DAY13, 全部反仁安打, 我lazy
day 17 10點做iui 我又無行唔到, 無咩感覺tim.....


子爵府

積分: 13137


105#
發表於 11-7-23 19:32 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-23 19:29
DAY13, 全部反仁安打, 我lazy
day 17 10點做iui 我又無行唔到, 無咩感覺tim.....

日日返仁安, 咪好waste time lor? 仲要比$70 打一枝針.... 唔抵呀!

你day 17 先做iui, 內膜有幾厚呢?

冇記錯, 我上次係day 14做iui的.
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


106#
發表於 11-7-23 22:15 |只看該作者
本帖最後由 jennynini 於 11-7-23 22:22 編輯
zarara188 發表於 11-7-23 19:19
希望今次真係去得成羅馬啦! 千其唔好再墜馬呀! 我要坐穩d先得!

上次就當自己黑仔, 今次夾實隻馬, 一定可以順利去到羅馬既

有人話夾住唔比睇多數係囡, 係就好啦, 我好恨囡架
而家等下個月覆診再睇, 希望今次小b唔怕羞~~

我上網睇過d info, 話大約18w就會feel到bb踼,
18w個日係我生日呀, 好期待,
上次覆診, 醫生話bb大得快左, 預產期都推前左2日,
不過我仲未決定順產定開刀, 我覺得自己身體麻麻, 冇乜信心可以順產,
但又心思思想試下, 始終好多人都話順產同bb同媽媽都好.

跟據勞工法例, 我好大機會要放冇薪產假,
但都冇辨法, 啱啱遇著剛剛, 錢可以慢慢再揾......


子爵府

積分: 13137


107#
發表於 11-7-23 22:32 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-23 22:15
上次就當自己黑仔, 今次夾實隻馬, 一定可以順利去到羅馬既

有人話夾住唔比睇多數係囡, 係就好啦, ...

夾實隻馬---- 都要隻馬生生性性, 唔好亂打亂撞先得! ^^
pray 4 me pls!!

我個friend 照到係囡囡呀, 佢好唔開心.. 我安慰咗佢一輪...
比我就冇所謂, 生仔女都開心. 都係天父賜!

你家吓睇緊邊個產科醫生? 打算去邊度生bb呀?
其實你仲後生, 真係可以考慮順產! 你傷口又會快d好, bb 氣管又會好d.
就遲要幾時決定?

你講得啱呀! $$$$ 可以遲d再揾, 最緊要係b呀!
呢輪仲有冇嘔? 見肚未呢?

I just want to have healthy babies!


洋房

積分: 32


108#
發表於 11-7-23 22:41 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 17:05
多謝你的鼓勵!!!! ^^
你有冇食metformin?
我係第二次iui阿董先叫我食metformin,bingo左第二日即4week睇左一次阿董,
照了u/s同驗尿, 不用驗血,即日出懷孕証明,
6week和8week再見阿董,
阿董見bb都好健康,
8week就停metformin,
之後就不用再見她了!
她真的好好呢!
要對她有信心!


子爵府

積分: 13137


109#
發表於 11-7-23 22:51 |只看該作者
little_et_bb 發表於 11-7-23 22:41
我係第二次iui阿董先叫我食metformin,bingo左第二日即4week睇左一次阿董,
照了u/s同驗尿, 不用驗血,即日 ...

你同我上次的做法, 係有d 唔同架!

我上次bingo 咗, 即係week 4 去見阿董, 照完u/s就要抽血, check hcg, 等2日出報告, 姑娘話我知
confirm bingo, 我問佢可唔可以比懷孕証明, 佢地都話要遲d, 我堅持想要, 因為有用, 然後, 阿董就寫咗比我,
我叫c6去仁安拎.
之後, 我都係6w 再去見佢.

係, 我好認同, 董醫生係一個好好的醫生!
又温柔, 又有耐性.

不過, 我唔明白, 點解佢咁耐都唔接新症,
我好衰咁諗: 如果佢成功率高, d 人大部份都bingo, 咁佢應該好快再接新症架啦!
係咪佢呢排運氣/ 手氣麻麻地呢??
莫非睇來睇去都係嗰班人???





I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


110#
發表於 11-7-23 23:14 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 22:32
夾實隻馬---- 都要隻馬生生性性, 唔好亂打亂撞先得! ^^
pray 4 me pls!!
我會為你祈禱, 神會為你作最好安排, 要對神有信心~~

其實囝囡都冇所謂, 健康就好,
可以有機會做媽媽, 我覺得好幸福:loveliness:

我而家政府私家2邊睇, 私家就睇法國醫院既游洋,
因為之前一直睇開, 有左都keep住睇佢.

反而去政府定私家生, 我就一直都決定唔到,
去政府會平d, 一定順產, 除非有問題先開刀, 唔可以主動要求開刀.
私家會用多d錢, 但老公可以陪產, 我好想老公陪產,
如果到後期想開刀可以主動要求開刀.

暫時我偏向想去私家生多d, 因為我諗我都係生1-2個,
想舒服d, 老公就由得我, 下次覆診就要決定, 因為私家要落訂啦,
唔落訂就會放返個位出來.

我之前嘔到12w都仲嘔緊, 13w開始好d, 朝早都冇嘔,

今個星期就因為有d作感冒, 本身都唔多舒服,

休息左幾日開始好d.


今朝度過, 個肚有36吋啦, 由有左到而家重左8,

可能因為仲未feelbb, 感覺似多左個大肚腩


大宅

積分: 1843


111#
發表於 11-7-24 06:45 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

點搵呀? 我係尼時尼刻只覺bb最重要! 我今日day 26, cycle 31, 到而家都無胸脤....會唔會無咩機會呀?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


112#
發表於 11-7-24 08:06 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 17:07
今日去咗check 啦! 都係唔得呀! only 2咋!
1 粒10, 1 粒9mm.
落咁多藥都只係有2粒? 好彩dr tung想幫你有3粒.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


113#
發表於 11-7-24 08:08 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-21 17:02
according to my past expereince, my iui treatment should be schedule on day 12....有緣相見!

我其實唔太記得, 大約day 12-14排卵, 下次覆診再話你知!

點評

gonggongpopo  好呀!加油!  發表於 11-7-26 14:00


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


114#
發表於 11-7-24 08:14 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-24 06:45
回覆 zarara188 的帖子

點搵呀? 我係尼時尼刻只覺bb最重要! 我今日day 26, cycle 31, 到而家都無胸脤.... ...
胸脹呢樣嘢每個反應都唔同, 唔洗太在意, 仲有4日就知啦! 加油呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


115#
發表於 11-7-24 08:19 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-24 13:24 編輯
little_et_bb 發表於 11-7-21 13:50
路過來鼓勵下大家!
本人有多囊, 上年十月份開始睇阿董,
開初阿董認為我後生(其實都近三字頭), 可以慢慢來,

恭喜你呀! 你第二次IUI就成功咗! 又一次証明一粒成熟卵子都成功! Yeah!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


116#
發表於 11-7-24 08:25 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 17:17
係喎! 係喎!! 我上次明明話要收$$70 學打針筆架!

今日姑娘又問我學唔學打另一隻. 要加藥粉的gonal-f.

我未試過, 係咪加份量所以加粉打? 咁支藥粉針你幾時要打? 咁破卵有無攞埋番屋企自己打?







男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


117#
發表於 11-7-24 08:29 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-23 22:32
夾實隻馬---- 都要隻馬生生性性, 唔好亂打亂撞先得! ^^
pray 4 me pls!!
其實我都想順產, 但我怕年紀大, 訂唔住!

點評

zarara188  你一定冇我咁大囉!  發表於 11-7-24 12:04


子爵府

積分: 13137


118#
發表於 11-7-24 11:49 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-24 06:45
回覆 zarara188 的帖子

點搵呀? 我係尼時尼刻只覺bb最重要! 我今日day 26, cycle 31, 到而家都無胸脤.... ...

咁有冇吉吉吓? 多分泌?

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


119#
發表於 11-7-24 11:56 |只看該作者
jennynini 發表於 11-7-23 23:14
我會為你祈禱, 神會為你作最好安排, 要對神有信心~~

其實囝囡都冇所謂, 健康就好,

點解你會識得游洋醫生?
人地介紹?

私家生bb就會舒服好多囉! 但係, 我又見有好多jm 都話政府都唔錯喎, 又話佢地同以前
唔同, service 進步咗好多喎. 上次小x, 去威院, d 姑娘真係好nice, 好感動, 我同d "產婦"
一齊住, 夜mama, 個個輪流大叫大仔, 大叫痛... 我就梗係好傷心啦! 人地生仔我落仔.

但係pwh d 姑娘係好有耐性, 氹佢地, 安慰佢地, 我改觀咗好多呀!
不過, 我都係怕自己年紀大, 唔可以順產囉!

下次覆診係幾時呀?

你作感冒, 有冇攞sick leave? 定係要攞annual leave 來休息?
平時要好好protect 自己, 多人的地方要帶mask 呀!

嘩!! 你有成36吋腰, 咁勁架!! 相信你本身都應該有返咁上下份量呀! 哈哈.....



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


120#
發表於 11-7-24 11:58 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-24 08:06
落咁多藥都只係有2粒? 好彩dr tung想幫你有3粒.

我打75iu, 今日係第7日打針呀! 75x7.
再加多2 days.

應該谷唔到3粒啦! 算啦.!
I just want to have healthy babies!

首頁
45678...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo