想生BB

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7674


101#
發表於 11-8-15 12:18 |只看該作者
lpc812 發表於 11-8-15 11:31
我c6話好大壓力,dodo唔到!

成日提住緊係啦, 試下出下街食飯, 唔好咁著跡, 早d 入房, 慢慢黎
有d野真係唔急得架


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


102#
發表於 11-8-15 12:26 |只看該作者
lpc812 發表於 11-8-15 13:31
我c6話好大壓力,dodo唔到!
有無搞吓氣氛呀? 著吓"戰衣"幫佢按摩吓咁呢~同佢講話唔好諗bingo住, 妳只想佢呢一刻舒服...咁囉(雖然自己心入面係好想bingo wakaka)

點評

wellmax  我鐘意你個提意 wakakaka  發表於 11-8-17 20:23


大宅

積分: 2719


103#
發表於 11-8-15 13:42 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

hichan,

之前都有隔日dodo, 但今日未check, 唔使排了egg未....


男爵府

積分: 6137


104#
發表於 11-8-15 14:51 |只看該作者

回覆:lpc812 的帖子

唔好咁大壓力都會有影響





大宅

積分: 3256


105#
發表於 11-8-15 20:41 |只看該作者
好大壓力,希望今個月可以中啦...其實點解我用紅D永遠都好淺,請問要幾時看及是否體溫一低就代表排了卵??


大宅

積分: 2878


106#
發表於 11-8-15 22:12 |只看該作者

回覆:mrs_b_lam 的帖子

我都試過紅d深粗但無哈哈笑,反而50%就有,所以我見到紅d有線多數都再用哈哈笑check




大宅

積分: 2878


107#
發表於 11-8-15 22:15 |只看該作者

回覆:lpc812 的帖子

我c6都試過!所以我今次就算有哈欠笑都要忍住不跟他說,費事他太大壓力。我今晚或明天可能有哈哈笑,希望他ok la!!!




大宅

積分: 2878


108#
發表於 11-8-15 22:16 |只看該作者

回覆:mrs_b_lam 的帖子

好句好句




大宅

積分: 2878


109#
發表於 11-8-15 22:18 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

我覺得哈哈笑容易睇d,但肉痛




大宅

積分: 1965


110#
發表於 11-8-15 23:16 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

請問哈哈笑係咩牌子? 係唔係只可用一次嫁?

點評

mrs_b_lam  clear blue,一盒有7枝, 每枝一次  發表於 11-8-16 09:17


大宅

積分: 1965


111#
發表於 11-8-16 01:07 |只看該作者
我8月1日 day 1, 用紅d到依家都無一日深色過, 係唔係有問題??


大宅

積分: 2564

陪月勳章


112#
發表於 11-8-16 14:15 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

承你貴言, 一齊中!!! 我今個月do單數, 10, 13, 15, 17, 仲未用紅d, 因為本身m come幾準, 上網有app計, 估day 12-16 排卵, 所以包圍隔日do, 唔想日日啦, 我而家試第二個cycle, c6返工辛苦, 我怕嚇怕佢

點評

hichan  隔日開工已好叻啦  發表於 11-8-16 22:27


大宅

積分: 2878


113#
發表於 11-8-16 22:29 |只看該作者
我紅d仍淺色!ec話可能day 17-18,可能今晚試下隔日!

仲有今日ec話我脈象強左!好開心

點評

alpo1122  great! 脈象強=身體健康!  發表於 11-8-17 13:10


複式洋房

積分: 186


114#
發表於 11-8-16 22:46 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

我day14紅d最深色,都有成70%,但day15就冇色了,當日冇dodo,期望下個月了!mouth:加油呀你!




複式洋房

積分: 186


115#
發表於 11-8-16 22:47 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

你驗前有冇二小時唔飲水呀?




大宅

積分: 1965


116#
發表於 11-8-16 23:36 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

我初期唔識用, 無等2個鍾, 近期依3次先有!
但反而依3日仲淺到得10%咁


大宅

積分: 1965


117#
發表於 11-8-16 23:38 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

但係排卵得一日姐咩? 第二日 dodo番應該都得!


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


118#
發表於 11-8-17 09:08 |只看該作者
我有個問題...

day 18 紅d 80%, 哈哈笑, dodo
day 19 紅d 110% 無哈哈笑, dodo
day 20 紅d 110%, dodo
day 21 紅d 110%

點解紅d深粗咁多日既?咁究竟邊日先排卵??


複式洋房

積分: 186


119#
發表於 11-8-17 12:39 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

唉,我唔想令佢咁大壓力,佢番工已經好大壓力了,留待下個cycle先啦!




大宅

積分: 1965


120#
發表於 11-8-17 19:48 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

係呀, 唔好咁大壓力好些, 順其自然啦, 加油呀!

首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo