想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4810


101#
發表於 11-8-10 12:38 |只看該作者

引用:回覆+stupidtaz+的帖子 佗仔真係好辛苦,+

原帖由 jessying 於 11-08-10 發表
回覆 stupidtaz 的帖子

佗仔真係好辛苦, 我都想試試有幾苦.... 我好想快D有BB吖... 邊個可以幫我吖... C6 ...
心急會影響心情,對bingo 唔好!放鬆d啦!




子爵府

積分: 10538


102#
發表於 11-8-10 16:02 |只看該作者
吾離M味等下囉, 等多一排都未就好快去睇醫生CHECK 下嘞!!


大宅

積分: 2939


103#
發表於 11-8-10 16:31 |只看該作者
樓主:你真係要放鬆啲呀!如果真係中咗你更加冇得放鬆呀...由bingo開始就好多嘢要擔心,就算平安出世都仲有排擔心有排煩呀*_*呢啲係我個人經驗!!!希望你快啲收拾心情去等bb嘅來臨啦><


大宅

積分: 3350


104#
發表於 11-8-10 17:20 |只看該作者

回覆:有好淺線

不如用綠d check 多次,好似有些失效





大宅

積分: 3643


105#
發表於 11-8-10 18:55 |只看該作者
回覆 CherHO 的帖子

我真係好想放鬆, 但係真係放吾到呢, 我身體既種種跡象都話我知, 我應該係有左, 就連中E都話我係左既默象, 但係最重要既綠D, 紅D都無反應卑我, M又無離... 我C6都好想快有BB, 我覺得所有野就係因為我排EGG有問題.... 我除左可以上來呢個討論區請教你地的呢D果D之外, 我真係無其他野可以做吖. . . . .


大宅

積分: 2939


106#
發表於 11-8-10 19:13 |只看該作者
咁你一係用驗孕棒check!!!一係去醫生度驗血!!!再咁估估吓我驚你未bingo就"益屈"喇...


大宅

積分: 3643


107#
發表於 11-8-10 19:20 |只看該作者

回覆:CherHO 的帖子

我唸住聽日用晨尿+綠d+clearblue d. 睇下有冇!佢吾離m 我想努力都吾得,真係好嬲!




大宅

積分: 3643


108#
發表於 11-8-11 08:20 |只看該作者

回覆:CherHO 的帖子

岩岩驗左又吾中



點評

CiLok  放鬆d  發表於 11-8-11 12:37


男爵府

積分: 9337


109#
發表於 11-8-11 09:17 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

會唔會係未check到丫?一日未黎m,一日都仲有機會嘛!




男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


110#
發表於 11-8-11 11:19 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-11 08:20
岩岩驗左又吾中
come down


大宅

積分: 3643


111#
發表於 11-8-11 11:22 |只看該作者
回覆 kittylovebb 的帖子

我對上一次dodo係31/7, 如果有, 應該係呢幾日驗... 呢幾日既紅D都係勁淺色(約10%, 頂晒20%), 應該無希望><


大宅

積分: 3643


112#
發表於 11-8-11 11:24 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

我今早等緊 Clearblue Digital 既時候, 心跳特別快, 嚇死我.... 點知....


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


113#
發表於 11-8-11 11:32 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-11 11:24
回覆 涼c9 的帖子

我今早等緊 Clearblue Digital 既時候, 心跳特別快, 嚇死我.... 點知.... ...
我記得我第一次用clearblue digital check果陣個心又係跳得好勁, 因為果陣未上bk未有咁多concept, 一心以為唔避孕就會好易有bb, 點知見到"Not Pregnant" 果一刻真係冇d灰...但冇太大打擊, 因為有心理準備未必會一擊即中
如果你而家用左clearblue digital check都係冇, 一係去睇中醫調理下啦, 同埋而家未中都未必唔係一件好事, 因為結婚真係..唔多野搞都好多野煩!唔係你想像中咁簡單! 我d dr.都話我係因為結婚太大壓力令我再內分泌失調..


大宅

積分: 3643


114#
發表於 11-8-11 11:41 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

我都以為係吾避就有,.... 如不是太容易的....

可能真係結婚會有壓力, 我陣間請左假去CHOOSE婚沙, 因為我較肥, 好難有SIZE....


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


115#
發表於 11-8-11 12:00 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-11 11:41
回覆 涼c9 的帖子

我都以為係吾避就有,.... 如不是太容易的....

反而我覺得你而家專心d搞結婚d野唔好再理生b既野, 可能話唔定咁就bingo呢?
仲有啊, 婚紗都好易解決, 因為一定有啱你size既款, 放心都得喇!


大宅

積分: 2236


116#
發表於 11-8-11 12:43 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

放鬆d啦!! 個人緊張真係會影響身體ga! 結婚同生bb o既問題, 如果同時間進行, 真係會令人都癲ga!!


大宅

積分: 1182

畀面勳章


117#
發表於 11-8-11 12:45 |只看該作者
我都好緊張,但都要放鬆


大宅

積分: 3643


118#
發表於 11-8-12 23:23 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

吾知我地有冇機會一齊bingo呢, 好想同你地一齊bingo, 遲下約出離見下面, 如果可以影返張相都幾好喎.... (好多個大肚婆吖^^)


大宅

積分: 2236


119#
發表於 11-8-13 10:44 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

好主意!我打定輸數勒! 今日開始低溫番,紅啲就未check,我都一心以為唔避好易有,但原來都唔係




大宅

積分: 3643


120#
發表於 11-8-13 12:06 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

請問你知吾知.. 紅d一直都係好淺線, 代表什麼呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo